8-Ball Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2004 (bewerkt) Bij joeys, moet je naar achter lopen tot de in de blauwe hel valt, bij sommige plekjes kan je er niet uit dan moet je dus afgaan! Edit: Alles is bij joeys nep, je gaat overal doorheen! Bewerkt: 6 april 2004 door 8-Ball Reageren
Le Freak Geplaatst: 8 april 2004 Rapport Geplaatst: 8 april 2004 Het is gelukt! Kijk maar, ik sta op de eerste screen in dat huisje bij joey's binnen :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 9 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2004 Cool! Dat ziet er leuk uit! Ik was een keer bij marty chonks huis binnen maar daar was niks! Reageren
gta3speler Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 (bewerkt) bij mij is het gelukt maar ik snap die truc niet met die ontplofde auto's <_< Bewerkt: 26 januari 2005 door gta3speler Reageren
.:Nick:. Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Welk groen oud mannetje met een hoed? Heeft er iemand een screenshot van? Ik kan niet kiezen tussen de 4 of 3 Reageren
bigG Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) De kogelvrije Patriot: (PL) (PC)Deze kogelvrije Patriot is makkelijk the krijgen, je krijgt hem na de Marked Man missie aan het einde, in een garage met wapens. ____________________________________________________________________ Dit is het enige voertuig waarvan een van de karakters in het spel vermeld dat het kogelvrij is. bij de patriot zegtie van ''zorg goed voor mijn kogelvrije patriot terwijl ik weg ben'' dus er zijn 2 auto's waarvan ze het zeggen @.:nick:. op de tweede of derde pagina staat een screen van die man Bewerkt: 27 juni 2005 door marty Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 echt leuk die trukjes.. allemaal van die dingen wara ik nooit achter zou komen.. Reageren
Juju Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 kan je ook naar joey's met de ps2? Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 kan je ook naar joey's met de ps2? Bedoel je in Joey's? Ja op de PS2 gaat het een stuk makkelijker omdat je de snellere gameplay code 2 keer kan doen en op de PS2 en op de PC maar 1 keer dus op de PS2 ren je een stuk harder Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Als je vanaf de Harbour Tunnel in Portland richting Portland Harbour rijdt, moet je naar rechts gaan (op het kruispunt). En dan het eerste gebouw heeft dan een garage deur waar je zonder problemen doorheen loopt... Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 als je leger mannetjes vermoord laten ze ook granaten vallen samen met een pistool en m16 Reageren
brammymaster Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) ongewone skin start het spel map op en ga naar skins verander de naam playe2 in playa3 gebruik net zoiets als microsoft paint en maak je poppetje [/font] Bewerkt: 21 januari 2006 door brammymaster Reageren
Alexy Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Vliegen met de tank is ook een leuke: *Zorg voor een tank» *Zet chittychittybb aan» *Draai de loop naar achteren» *Geef gas en blijf continu schieten» *Probeer het vliegen onder de knie te krijgen» Screenshot: Reageren
Alexy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 De blue hell in! De naam Blue Hell (Blauwe hel) komt van GTA III, waar de leegte onder de grond van Liberty City inderdaad blauw is. In de latere GTA's is deze naam overgenomen, ook al zijn die blue hells niet per defenitie blauw. De meest eenvoudige manier om in deze GTA in Blue hell te geraken is door in het metrostation van Shoreside Vale bij de voorste deur in te stappen, om vervolgens gelijk weer uit te stappen. Bron: http://nl.wikigta.org/index.php/Blue_hell Sreenshot (wel van mij ): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.