Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijne ook zo'n 26 Inch. Maar zit er ook een meter van af. Ging ik bij een vriend gamen met LCD flatscreen van 132 Inch ofzo. Ik zag geen **** mijne zie ik alles in oog opslag. Zelfs mensen die verweg zijn.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Is 26 inch niet een beetje klein voor een meter ver weg? Ik game op een 24" waar ik zo'n 20-30 centimeter van weg zit (monitor ftw). Ik heb wel het gevoel alsof ik me meer in de game kan verdiepen als ik er zo ver weg van zit, ook is iets sneller "eng" als je er zo dicht bij zit.

Geplaatst:

Mijne ook zo'n 26 Inch. Maar zit er ook een meter van af. Ging ik bij een vriend gamen met LCD flatscreen van 132 Inch ofzo. Ik zag geen **** mijne zie ik alles in oog opslag. Zelfs mensen die verweg zijn.

Bedoel je niet 132cm?

132 inch is volgens mij heel erg groot :7

Geplaatst:

Bedoel je niet 132cm?

132 inch is volgens mij heel erg groot :7

Kan ook. Heb niet zo veel verstand van afmetingen alleen was die TV wel groot. :D
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mede forum leden

waar kun je tegenwoordig nog xbox'en kopen.

Bij mij in de buurt in de winkels zijn ze veel duurder dan dat mijn vrienden ze hebben gekocht..

Dus mijn vraag is waar kun je nog normale xboxen kopen?

M.v.g Bram

@Hieronder sorry... wist ik veel waar ik hem moest plaatsen

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

Hallo mede forum leden

waar kun je tegenwoordig nog xbox'en kopen.

Bij mij in de buurt in de winkels zijn ze veel duurder dan dat mijn vrienden ze hebben gekocht..

Dus mijn vraag is waar kun je nog normale xboxen kopen?

M.v.g Bram

@Hieronder sorry... wist ik veel waar ik hem moest plaatsen

Waarom wil je een oude x-box,en geen 360?

Geplaatst:

in mijn ogen is een xbox

• xbox
  • xbox 360
  • xbox 360 pro
  • xbox 360 elite
  • xbox 360 elite slim

maar goed.. de slim lijkt mij het beste ( nieuwste ) want heeft ingebouwede wifi

Geplaatst:

Ehm, ja, dan is hij ook beter. Als de 360 Slim een ingebouwde HD DVD drive zou krijgen, zou hij ook beter zijn. Als de 360 Slim sneller zou zijn geweest, was hij ook beter. Zal ik nog even doorgaan?

On-Topic; Bij de MediaMarkt zullen ze vast wel oude XBoxjes hebben, anders op marktplaats kijken. Tweakers.net kon overigens alleen geen XBoxen meer vinden.

Geplaatst:

Of je nou een 'oudere' Xbox 360 zou hebben met een Wifi Adaptertje eraan, of een Xbox 360 S. Blijft het naar mijn weten gewoon hetzelfde hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Of je nou een 'oudere' Xbox 360 zou hebben met een Wifi Adaptertje eraan, of een Xbox 360 S. Blijft het naar mijn weten gewoon hetzelfde hoor.

zo'n wifi adaptertje loopt toch ook redelijk in de portomonee

Wifi Adapter ( 69€ )

Bewerkt: door bramboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...