NickOwnage Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Mijne ook zo'n 26 Inch. Maar zit er ook een meter van af. Ging ik bij een vriend gamen met LCD flatscreen van 132 Inch ofzo. Ik zag geen **** mijne zie ik alles in oog opslag. Zelfs mensen die verweg zijn. Reageren
Hayte Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Is 26 inch niet een beetje klein voor een meter ver weg? Ik game op een 24" waar ik zo'n 20-30 centimeter van weg zit (monitor ftw). Ik heb wel het gevoel alsof ik me meer in de game kan verdiepen als ik er zo ver weg van zit, ook is iets sneller "eng" als je er zo dicht bij zit. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Mijne ook zo'n 26 Inch. Maar zit er ook een meter van af. Ging ik bij een vriend gamen met LCD flatscreen van 132 Inch ofzo. Ik zag geen **** mijne zie ik alles in oog opslag. Zelfs mensen die verweg zijn. Bedoel je niet 132cm? 132 inch is volgens mij heel erg groot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Mijne ook zo'n 26 Inch. Maar zit er ook een meter van af. Ging ik bij een vriend gamen met LCD flatscreen van 132 Inch ofzo. Ik zag geen **** mijne zie ik alles in oog opslag. Zelfs mensen die verweg zijn. Bedoel je niet 132cm? 132 inch is volgens mij heel erg groot Kan ook. Heb niet zo veel verstand van afmetingen alleen was die TV wel groot. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) Hallo mede forum leden waar kun je tegenwoordig nog xbox'en kopen. Bij mij in de buurt in de winkels zijn ze veel duurder dan dat mijn vrienden ze hebben gekocht.. Dus mijn vraag is waar kun je nog normale xboxen kopen? M.v.g Bram @Hieronder sorry... wist ik veel waar ik hem moest plaatsen Bewerkt: 4 december 2010 door bramboy Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Pesimist Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Hallo mede forum leden waar kun je tegenwoordig nog xbox'en kopen. Bij mij in de buurt in de winkels zijn ze veel duurder dan dat mijn vrienden ze hebben gekocht.. Dus mijn vraag is waar kun je nog normale xboxen kopen? M.v.g Bram @Hieronder sorry... wist ik veel waar ik hem moest plaatsen Waarom wil je een oude x-box,en geen 360? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Er zijn wel mensen die nog een PS1 zoeken of PS2 gaan kopen. Dus waarom geen normale Xbox? Reageren
bramboy Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 in mijn ogen is een xbox xbox xbox 360 xbox 360 pro xbox 360 elite xbox 360 elite slim maar goed.. de slim lijkt mij het beste ( nieuwste ) want heeft ingebouwede wifi Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Omdat hij ingebouwde Wifi heeft vind jij het dus beter? Reageren
Hayte Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Ehm, ja, dan is hij ook beter. Als de 360 Slim een ingebouwde HD DVD drive zou krijgen, zou hij ook beter zijn. Als de 360 Slim sneller zou zijn geweest, was hij ook beter. Zal ik nog even doorgaan? On-Topic; Bij de MediaMarkt zullen ze vast wel oude XBoxjes hebben, anders op marktplaats kijken. Tweakers.net kon overigens alleen geen XBoxen meer vinden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Of je nou een 'oudere' Xbox 360 zou hebben met een Wifi Adaptertje eraan, of een Xbox 360 S. Blijft het naar mijn weten gewoon hetzelfde hoor. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) Of je nou een 'oudere' Xbox 360 zou hebben met een Wifi Adaptertje eraan, of een Xbox 360 S. Blijft het naar mijn weten gewoon hetzelfde hoor. zo'n wifi adaptertje loopt toch ook redelijk in de portomonee Wifi Adapter ( 69€ ) Bewerkt: 4 december 2010 door bramboy Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Ik ken de prijzen wel hoor Reageren
bramboy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Waar kun je dan tegenwoordig nog een redelijke xBox 360 kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.