TekaLoca Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 In de meeste winkels zijn ze nu vervangen door de nieuwe S he? Dus volgens mij, behalve occasie ga je ze niet meer vinden. Ik zag wel nog op pixmania.com een Elite + GTA EfLC voor €249.. Reageren
djaeo Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Hallo mede forum leden waar kun je tegenwoordig nog xbox'en kopen. Bij mij in de buurt in de winkels zijn ze veel duurder dan dat mijn vrienden ze hebben gekocht.. Dus mijn vraag is waar kun je nog normale xboxen kopen? M.v.g Bram @Hieronder sorry... wist ik veel waar ik hem moest plaatsen op tweedehands websites zoals marktplaats.nl en speurders.nl maak je kans. en in een stad zoeken naar tweedehandsgames handelaars. die heb je in den haag zat. maar ik weet niet hoe het bij jou in de buurt zit. verder kun je nog op ebay kijken of je wat ziet. maar ik zou eerst marktplaats enz proberen. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Wat is dit nou weer? 'Tegenwoordig nog'!? Alsof een 360 uit het steenentijdperk komt. Kom op man, kijk gewoon eens in een speelgoedwinkel of op internet. Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Waar kun je dan tegenwoordig nog een redelijke xBox 360 kopen Speelgoed en electronica winkels zoals Intertoys, bart smit en Media markt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Als jullie nou eens de posts bekijken die er al staan weten jullie dat het gaat om de oudere 360 (witte) Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 kun je trouwens met een xbox 360 controller op je pc gamen bijvoorbeeld IV? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ja, dat kan wel want ik heb GTAIV ook op de PC stonden er ook controllers bij van de 360. Maar ik denk dat je daar een kabeltje voor nodig bent. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Als jullie nou eens de posts bekijken die er al staan weten jullie dat het gaat om de oudere 360 (witte) Ik typ toch 360 of ben ik nou gek? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Ik had het eigenlijk meer tegen Cheers. aangezien je de gewone (a.k.a. oude) Xbox 360 niet meer kan kopen in winkels. Toch niet hier in Belgie.. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 In kleine winkels, winkels zoals Media markt leveren waarschijnlijk alleen maar de Xbox Slimm. Probeer meer te focussen op winkels zoals Dixons enzo. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Indeed. Als ze hem daar ook niet hebben en je wilt echt de gewone 360 zal je hem moeten overkopen van iemand anders (occasie) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Ik speelde vroeger ook IV op PC met een Xbox 360 controller. Heb je inderdaad een adaptertje nodig.. vind je ook alleen maar bij de controller pack (voor PC). Anders moet ik mijne opsturen... _O- Reageren
GolfG60 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 kun je trouwens met een xbox 360 controller op je pc gamen bijvoorbeeld IV? Ja, dat kan. Een Wired controller kun je direct spelen, een wireless controller heb je een adapter nodig die de wireless omzet naar usb Reageren
PrioX Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Hallo Ik heb een vraagje.. Ik zoek een goeie surround headset voor de Xbox 360 om online te kunnen gamen. Weet iemand misschien goeie surround headset die niet al te duur is (0 tot 30 euro) Ik had al wat gezocht maar ik kon helaas niks veel vinden. Alvast bedankt Reageren
Hayte Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Dat zal waarschijnlijk niet werken, dan moet je namelijk kijken naar USB surround sound headsets (aangezien ik nog nooit heb gehoord van een surround sound headset die via die analoge kabels werkt), en waarschijnlijk herkent de XBox die stuurprogramma's niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.