Ice Banana Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Hey jongens ik heb een klein vraagje. Zou je kunnen games vanuit ; Amerika, Frankrijk of Nederland etc. Kunnen spelen? Ik bedoel, ik woon in Belgie en ik had ooit voor de ps2 een spelletje gekocht uit amerika. Dat ging niet, nou is het of het zou gaan op de Xbox360. IB Reageren
SamShine Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Hey jongens ik heb een klein vraagje.Zou je kunnen games vanuit ; Amerika, Frankrijk of Nederland etc. Kunnen spelen? Ik bedoel, ik woon in Belgie en ik had ooit voor de ps2 een spelletje gekocht uit amerika. Dat ging niet, nou is het of het zou gaan op de Xbox360. IB Let erop dat het een PAL spel is (Europa en Australie), dit staat gewoon op het hoesje. Met jou PAL 360 moeten die allemaal te spelen zijn. Reageren
Dastard Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Komt er ook nog een prijsverlaging in de 360 elite, of die daaronder ? De Core editie is volgens mij in prijs verlaagd, vanwege Arcade. Of heb ik het verkeerd? Core suckt,geen harde schijf Maar ik krijg een 360!!! Dus weet er iemand waneer Mercs 2 uitkomt,koop ik hem op 360 Reageren
Think Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 4 December de supergrote update Info over de vernieuwingen Reageren
MNC3 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Een mooie update. Al wacht ik wel meet op clan update en multi voice prive chat( met meerdere tegelijk praten) Man, ik kan niet wachten op 2008 heel mooie gamejaar voor Xbox 360. Loopt al 2 jaar lekker. Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Hey Ik heb ook (zoals in de PS3 topic), geen 2 vragen maar 3 vragen voor jullie: 1. Liep jullie Xbox 360 ooit vast? 2. Is er een snelle verbinding of is het sloom (als je online speelt)? 3. Is dat 'Ring Light of Dead' of 'Red light of dead' nou weg of niet? (bij nieuwere xboxen) mvg, gangsta Reageren
MNC3 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) HeyIk heb ook (zoals in de PS3 topic), geen 2 vragen maar 3 vragen voor jullie: 1. Liep jullie Xbox 360 ooit vast? 2. Is er een snelle verbinding of is het sloom (als je online speelt)? 3. Is dat 'Ring Light of Dead' of 'Red light of dead' nou weg of niet? (bij nieuwere xboxen) mvg, gangsta 1- Zelden of nooit 2- Download heel snel (max) en geen lag.( Alleen Saints Row heeft dit. Maar dat ligt echter aan de game.) Xbox Live is heel erg goed. Ik ben zelf nog maar een jaar bij Xbox. En het is superb. 3- ring Of Death is zo goed als weg. natuurlijk kan die nog stuk gaan maar dat heb je bij alle consoles.Maar da kans is klein. Ik zou zeggen kijk vooral naar de games. Bewerkt: 9 december 2007 door MNC3 Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 HeyIk heb ook (zoals in de PS3 topic), geen 2 vragen maar 3 vragen voor jullie: 1. Liep jullie Xbox 360 ooit vast? 2. Is er een snelle verbinding of is het sloom (als je online speelt)? 3. Is dat 'Ring Light of Dead' of 'Red light of dead' nou weg of niet? (bij nieuwere xboxen) mvg, gangsta 1- Zelden of nooit 2- Download heel snel (max) en geen lag.( Alleen Saints Row heeft dit. Maar dat ligt echter aan de game.) Xbox Live is heel erg goed. Ik ben zelf nog maar een jaar bij Xbox. En het is superb. 3- ring Of Death is zo goed als weg. natuurlijk kan die nog stuk gaan maar dat heb je bij alle consoles.Maar da kans is klein. Ik zou zeggen kijk vooral naar de games. Echt waar? Hmm, oke bedankt! Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ring of Death is niet weg hoor! Ik heb het nog geen maand geleden gehad! Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ring of Death is niet weg hoor! Ik heb het nog geen maand geleden gehad! Leer lezen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ring of Death is niet weg hoor! Ik heb het nog geen maand geleden gehad! Leer lezen Hij heeft het over de "Ring of Death". Jij zei "natuurlijk kan die nog stuk gaan maar dat heb je bij alle consoles". Komt erop dat je het over stukgaan hebt (Laser kapot, knopje, of wat dan ook) hij heeft specifiek over de "mooie" krassen die hij maakt. Beetje hard om dan meteen te zeggen dat hij moet leren lezen. Aangezien je het zelf meer hebt over het apparaat wat zélf stuk gaat, niet dingen die hij stuk máákt. Tevens ligt de verbinding met internet aan je eigen internetverbinding, niet met je Xbox. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Een vriend van mij heeft afgelopen maandag red ring of death gekregen, is zeker nog niet weg. Wat ik misschien nog nooit in dit topic heb gepost maar sommige misschien al wisten is dat ik een goedkope xbox 360 heb kunnen kopen en nu dus ps3 + xbox 360 heb. Omdat ik geen garantie op de xbox 360 heb hoop ik maar dat ik nooit red ring of death zal krijgen, maarja ik zie wel. Ik moet trouwens zeggen dat ik ps3 op veel punten beter vind dan de xbox 360. Zo is ps3 een stuk stiller (vooral die dvd drive van 360 maakt een herrie ), failure rate is enorm veel lager, ingebouwde wifi, gratis online, overzichtelijker menu (mijn mening dan he), meer functies (internetbrowser, psp connectie, veel meer functies bij muziek en films). Wat ik bij 360 als voordeel zie is dat er op dit moment meer games voor uit zijn en dat de store (marketplace of hoe het ook heet) wat beter gevuld is. Als ik zou moeten kiezen tussen 360 of ps3 zou ik dus voor ps3 gaan, zeker omdat die in toekomst waarschijnlijk juist steeds meer goede games krijgt. Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Een vriend van mij heeft afgelopen maandag red ring of death gekregen, is zeker nog niet weg.Wat ik misschien nog nooit in dit topic heb gepost maar sommige misschien al wisten is dat ik een goedkope xbox 360 heb kunnen kopen en nu dus ps3 + xbox 360 heb. Omdat ik geen garantie op de xbox 360 heb hoop ik maar dat ik nooit red ring of death zal krijgen, maarja ik zie wel. Ik moet trouwens zeggen dat ik ps3 op veel punten beter vind dan de xbox 360. Zo is ps3 een stuk stiller (vooral die dvd drive van 360 maakt een herrie ), failure rate is enorm veel lager, ingebouwde wifi, gratis online, overzichtelijker menu (mijn mening dan he), meer functies (internetbrowser, psp connectie, veel meer functies bij muziek en films). Wat ik bij 360 als voordeel zie is dat er op dit moment meer games voor uit zijn en dat de store (marketplace of hoe het ook heet) wat beter gevuld is. Als ik zou moeten kiezen tussen 360 of ps3 zou ik dus voor ps3 gaan, zeker omdat die in toekomst waarschijnlijk juist steeds meer goede games krijgt. Dan is de vraag welke meer goede games? MGS4 is de laaste dus dat is erg balen. Killzone 2 gaat mooi worden. Gran Turismo reeks is dan weer net als NFS aan een uit gebreide melkerij bezig. Ik denk dat je hoogstens 5 echte goede games exclusief op de PS3 kunt noemen. Sony heeft minder belang aan de games gestoken. Jammer genoeg. ik kijk naar de games. Met veel extra's heb je niet altijd iets. Reageren
philip14 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Een vriend van mij heeft afgelopen maandag red ring of death gekregen, is zeker nog niet weg.Wat ik misschien nog nooit in dit topic heb gepost maar sommige misschien al wisten is dat ik een goedkope xbox 360 heb kunnen kopen en nu dus ps3 + xbox 360 heb. Omdat ik geen garantie op de xbox 360 heb hoop ik maar dat ik nooit red ring of death zal krijgen, maarja ik zie wel. Ik moet trouwens zeggen dat ik ps3 op veel punten beter vind dan de xbox 360. Zo is ps3 een stuk stiller (vooral die dvd drive van 360 maakt een herrie ), failure rate is enorm veel lager, ingebouwde wifi, gratis online, overzichtelijker menu (mijn mening dan he), meer functies (internetbrowser, psp connectie, veel meer functies bij muziek en films). Wat ik bij 360 als voordeel zie is dat er op dit moment meer games voor uit zijn en dat de store (marketplace of hoe het ook heet) wat beter gevuld is. Als ik zou moeten kiezen tussen 360 of ps3 zou ik dus voor ps3 gaan, zeker omdat die in toekomst waarschijnlijk juist steeds meer goede games krijgt. Dan is de vraag welke meer goede games? MGS4 is de laaste dus dat is erg balen. Killzone 2 gaat mooi worden. Gran Turismo reeks is dan weer net als NFS aan een uit gebreide melkerij bezig. Ik denk dat je hoogstens 5 echte goede games exclusief op de PS3 kunt noemen. Sony heeft minder belang aan de games gestoken. Jammer genoeg. ik kijk naar de games. Met veel extra's heb je niet altijd iets. Gran Turismo 5 uitmelkerij? ben jij wel helemaal 100? Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Lmao, Philip14! Uhm, maarja, het is wel een beetje raar wat je zegt hoor... Gran Turismo 5 Uitmelkerij? WTF! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.