Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is GT is de laaste jaren vernieuwd? Ik vind het maar het zelfde spelen. voelt nooit echt nieuw aan. Alleen de graphics zijn beter. Maar voor de rest.. Motoren zullen al voor iets nieuw zorgen maar de rest. Ik heb GT 1 tot 4 gespeeld. terwijl ik eerste 2 delen een jaar speelde speelde ik GT3 een half jaar en GT4 maar 2 dagen. puur omdat het zelfde speelde.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dus, als ik Gran Turismo 5 koop, speel ik eigenlijk gewoon Gran Turismo 4 in een nieuw jasje?

Hopelijk niet, ik hoop zelf dat ze Gran Turismo 5 genoeg veranderingen bieden. Ik zeg niet dat GT 5 daarom weer zo gaat zijn. Maar ik vrees er gewoon voor. Maar de vorige twee delen was toch maar steeds weer hetzelfde. daarom dat ik het ook melkerij vind. Hopelijk kan GT5 dat veranderen.

Geplaatst:

Welke verandering heeft PGR 4 ten opzichte van PGR 3 dan? een goede racegame blijft voor mij altijd ongeveer hetzelfde ;)

Geplaatst:

PGR3 tegen PGR4 heeft toch wat verschil waardoor het nieuw aanvoelt. Rijdt wat anders, de weeromstandigheiden, motoren...

Geplaatst:

Als Gran Turismo uitmelkerij is wat is pgr dan.

PGR hebben ze in een jaar in elkaar gezet, aan GT werken ze nu al ruim 4 jaar aan.

Als GT 5 gewoon GT 4 in nieuw jasje zou zijn, dan is PGR4 ook PGR 3 in een nieuw jasje alleen zitten er tussen de graphics van GT 4 en GT 5 wat meer verschil dan die van pgr 3 en pgr 4.

GT is gewoon een van de beste racegames die er is (binnekort), dus ik snap niet waarom je het uitmelkerij gaat noemen als het een top game gaat worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Sinds kort ben ik niet meer zo'n fan van Gran Turismo... In Gran Turismo heb je geen schade, in Project Gothem Racing en Forza Motorsport heb je dat wel...

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:

PGR hebben ze in een jaar in elkaar gezet, aan GT werken ze nu al ruim 4 jaar aan.

Als GT 5 gewoon GT 4 in nieuw jasje zou zijn, dan is PGR4 ook PGR 3 in een nieuw jasje alleen zitten er tussen de graphics van GT 4 en GT 5 wat meer verschil dan die van pgr 3 en pgr 4.

GT is gewoon een van de beste racegames die er is (binnekort), dus ik snap niet waarom je het uitmelkerij gaat noemen als het een top game gaat worden.

:tu: Precies

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraag over de Xbox 360: Elke keer als ik geen spel in de Xbox 360 heb, krijg de Xbox 360 Dashboard maar na een paar seconden krijgt hij al een zogeheete Freezescreen... Wat kan ik het beste doen?

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:

BIJ GT hebben ze 4 jaar nodig om een gewone vernieuwde GT4 te maken. PGR brengt te minste vernieuwing waardoor het ook nieuw lijkt. Wat is er veranderd aan GT3 naar GT4 ? niets meer auto's en wat betere graphics en dan zijn we uitgepraat. terwijl PGR3 tegenover PGR4 toch meer veranderd heeft. motoreb en vooral de weersomstandigheiden deden het. GT5 zal toch zo een afzet spel worden. Want als je zoleest geen schademodel in de full game maar wel met update en zo zou het me niet verwonderen dat sony geld gaat vragen. het is te hopen dat GT5 wat veranderd wat ze hebben al meer dan 10 jaar steeds het zelfde afgeleverd allene betere graphic en wat meer wagens....

In Forza Motorsport 2 heb je ook veel meer mogenlijkheiden. Een van de beste racegames zonder twijfel die GT toch momenteel van de kaart veegt. En het zou me niet veranderen dat forza Motorsport 3 dat ook doet.

Maar om dat allemaal te weten moet je natuurlijk de games spelen :)

Geplaatst:

Laten we eigenlijk maar ophouden met praten over welke game nou beter is: GT of PGR, want GT is nog niet eens uit

Geplaatst:

Maar, gasten julie zegen er is niks vereanderd, tuurlijk niet wat moeten ze dan dan verandere, trucks erin zetten of iets dergelijks?

Dit is een Race game geen Gears of war enz.. Bij racegames veranderen er niet veel, behalve niewe toernootjes, autos en dergelijke, verwacht niet veel nieuws in race games.

Gratz, karamanci :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...