Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Maar, gasten julie zegen er is niks vereanderd, tuurlijk niet wat moeten ze dan dan verandere, trucks erin zetten of iets dergelijks?

Dit is een Race game geen Gears of war enz.. Bij racegames veranderen er niet veel, behalve niewe toernootjes, autos en dergelijke, verwacht niet veel nieuws in race games.

Gratz, karamanci :cya:

Nieuwe racegames hebben vaak ook alleen maar betere AI, graphics, meer speelmodes, meer autos.

Nooit echt grote veranderingen.

En wat iedereen over schademodel zeurt, in spel als gta vind ik schademodel leuk maar in racegame hoeft het niet van mij, ik rij toch bijna nooit ergens tegen aan, misschien is dat anders bij jullie?

Bewerkt: door Gta-killer
  • 2 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Maar, gasten julie zegen er is niks vereanderd, tuurlijk niet wat moeten ze dan dan verandere, trucks erin zetten of iets dergelijks?

Dit is een Race game geen Gears of war enz.. Bij racegames veranderen er niet veel, behalve niewe toernootjes, autos en dergelijke, verwacht niet veel nieuws in race games.

Gratz, karamanci :cya:

Nieuwe racegames hebben vaak ook alleen maar betere AI, graphics, meer speelmodes, meer autos.

Nooit echt grote veranderingen.

En wat iedereen over schademodel zeurt, in spel als gta vind ik schademodel leuk maar in racegame hoeft het niet van mij, ik rij toch bijna nooit ergens tegen aan, misschien is dat anders bij jullie?

Schademodel vind ik zeer belangrijk in racegames.Het is gewoon realistisch.

Dat je in GT nergens tegen aan rijd is normaal. Bij forza motorsport 2 online is het toch wel een oppassen. Soms zie je leuk iemand spinnen. En als je er kort bij rijdt is het toch wel leuk als je hem net kunt ontwijken als de schademodel aanstaat. Meer spanning :)

Ik heb overlangs Medal Of Honor Airborne gekocht, vandaag dus. Maar ik kan het niet afspelen op men TV. Het probleem ligt namelijk bij het zogenaamde " PAL -50 en PAL - 60" systeem. MOHA ondersteunt enkel en alleen Hz 60. Elke keer als ik naar " System - Dusplay - Pal Settings" ga en de PAL op 60 zet, " schizzled" mijn scherm, zie ik een paar tellen een zwart scherm en dan ben ik terug in mijn display selectie waar ik nog altijd zie dat het PAL ding nog op 50 staat. Bij gevolg dat ik geen MOHA kan spelen.

Details televisie:

Merk: Opera

Type: LCD

Hoe kan ik dan dit probleem oplossen?

Mijn alternatief was om morgen te gaan vragen bij een lokale electronica winkel om een zogenaamde SCART kabel te halen waarbij het dan wel lukt.Bestaat er dan een SCART die je tv voorziet van 50hz en 60hz? Bestaat dit wel eigelijk?

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Sjonge Jonge rot Xbox 360.

Ik heb fifa 08 gekocht wat denk je naar 10 minuten "the disk is unreadable" en zo naar een paar keer proberen nog steeds. Maar er zaten geen krassen op en in de winkel zagen ze het ook niet. Mijn moeder had hem omgeruild. Er zaten geen krassen op de nieuwe.Ikke weer spelen en na 10 minuten "the disk is unreadable". Toen nog een paar dagen daarmee spelen. Maar toen was ik het zat en ik keek op de disk en wat denk je hij zat helemaal vol met krassen en ik heb alleen fifa 08 in de Xbox 360 gedaan. Dus mijn moeder heeft opgebeld en ze zeiden dat ze hem gingen maken ofzo. In ieder geval dit is wel netjes, want Xbox had een vervoersbedrijf DHL geregeld en dan gaan hun hem maken of ze sturen een nieuwe terug. Afwachten...... :zz:

Geplaatst:

Wat is die Xbox 360 een rot ding, zeg! Zit ik eventjes lekker Saints Row te spelen, loopt hij vast! Wordt het beeld opeens zwart-wit, en plop, hij start opeens opnieuw! Lijkt wel of een geest inzit! Wat is dit voor enge probleem?

Geplaatst:
Sjonge Jonge rot Xbox 360.

Ik heb fifa 08 gekocht wat denk je naar 10 minuten "the disk is unreadable" en zo naar een paar keer proberen nog steeds. Maar er zaten geen krassen op en in de winkel zagen ze het ook niet. Mijn moeder had hem omgeruild. Er zaten geen krassen op de nieuwe.Ikke weer spelen en na 10 minuten "the disk is unreadable". Toen nog een paar dagen daarmee spelen. Maar toen was ik het zat en ik keek op de disk en wat denk je hij zat helemaal vol met krassen en ik heb alleen fifa 08 in de Xbox 360 gedaan. Dus mijn moeder heeft opgebeld en ze zeiden dat ze hem gingen maken ofzo. In ieder geval dit is wel netjes, want Xbox had een vervoersbedrijf DHL geregeld en dan gaan hun hem maken of ze sturen een nieuwe terug. Afwachten...... :zz:

Dat is shit voor je. Ik heb nog nooit zoiets gehad, best raar.

Wat is die Xbox 360 een rot ding, zeg! Zit ik eventjes lekker Saints Row te spelen, loopt hij vast! Wordt het beeld opeens zwart-wit, en plop, hij start opeens opnieuw! Lijkt wel of een geest inzit! Wat is dit voor enge probleem?

Het lijkt veel op een crash. Hmmm het licht eraan. Als ik jou was zou ik Microsoft opbellen of ze er naar kunnen kijken.

Geplaatst:
Het lijkt veel op een crash. Hmmm het licht eraan. Als ik jou was zou ik Microsoft opbellen of ze er naar kunnen kijken.

Maar Microsoft wil nooit meewerken, er komt altijd zo'n gesprek uit:

Ik: "Hallo, ik heb een vraag over mijn Xbox 360"

Klantenservice: "Zegt U het maar"

Ik: "Nou, mijn Xbox 360 doet een beetje raar, het lijkt erop dat hij een soort crash heeft begaan"

Klantenservice: "Dat kan niet meneer, Xbox 360' zijn geen computers!"

Ik: "Maar hij start zichzelf opeens opnieuw op"

Klantenservice: "Dat wil nog niet zeggen dat het een crash is"

Ik: "Nou ja, een soort crash dan"

Klantenservice: "Ik kan U dan aanraden om het te proberen op een andere TV"

Ik: "Maar ik heb een hele nieuwe Sony HDTV!"

Klantenservice: "Dat komt omdat uw TV van Sony is"

Ik: "Dat is belachelijk!"

Klantenservice: "Probeer het anders op een gewone TV"

Ik: "Maar ik alleen maar LCD's in huis!"

Klantenservice: "Ga anders naar buren, of familieleden"

Ik: "Dan moet ik die vijf kilo, kut ding helemaal meenemen!"

Klantenservice: "Dat is niet mijn probleem, meneer"

Ik: "Als ik dit had geweten, had ik die Xbox 360 nooit gekocht"

Klantenservice: "Tja, ..."

Ik: "Nou, nog een fijne dag"

Klantenservice: "..."

Ik: "Nou, dag"

Zo gaat het.

Probeer eens te kijken naar je instellingen van je TV of je Xbox. Staat je Xbox kabeltje dat vanachter in de Xbox moet op HDTV of een gewone tv. Maar zoals ze zeggen, probeer het eens op een andere tv. Het kan hem misschien aan de tv liggen. Of nog eenvoudiger, leg je probleem bij Xboxworld.nl forum

Bewerkt: door Merticus XVII

Maar ik heb hem al op het standje "HDTV" en hij doet nog steeds gek om de tien minuten...

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:
Maar ik heb hem al op het standje "HDTV" en hij doet nog steeds gek om de tien minuten...

Ik denk niet dat het aan de tv licht. TV zou namelijk of helemaal geen beeld geven of wel beeld, en niet bij een verkeerde tv dat xbox na 10 minuten herstart. Misschien als je een systeem reset ofzo probeert? wil ook wel eens helpen.

Geplaatst:
Kan wel helen :) Ik probeer het wel morgen ofzo, begint al laat te worden, en wil ook vuurwerk afsteken :puh:

Is het onderhand al gelukt??

Je hebt week niks laten horen en ik denk dat je vuurwerk onderhand wel op is

Kan wel helen :) Ik probeer het wel morgen ofzo, begint al laat te worden, en wil ook vuurwerk afsteken :puh:

Is het onderhand al gelukt??

Je hebt week niks laten horen en ik denk dat je vuurwerk onderhand wel op is

Haha, ja :D Het is... Niet gelukt! :( Maar ik denk dat de handoeken-truc wel kan helpen :D

Bewerkt: door Harrison
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Nu tot zondag de complete Arcade Game Undertow gratis te downloaden! Microsoft wil hiermee de gamers tegemoetkomen omdat rond de feestdagen de Xbox Live Connectie zo slecht was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...