DenkaanHenk Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) 2 dagen sampen ofzo. En vooral niet naar de klok kijken !!! Bewerkt: 26 mei 2008 door DenkaanHenk Reageren
Rullez Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Hey, ik krijg woensdag een nieuwe xbox 360 maar ik kan bijna niet meer wachten.Weet iemand een manier om de tijd sneller vorbij te laten gaan? Greetzzz -GoldWing- Spreek met wat vrienden af ga bijvoorbeeld: Naar de stad met ze, ga zwemmen met ze of blijf gewoon bij een vriend slapen. Zo gaat de tijd altijd snel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Of zoek een andere hobby ( voor die 2 dagen ), het leven bestaat niet alleen uit ( spel ) computers. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 misschien is het leuk om oude spellen te spelen! bijvoorbeeld op de ps1 of andere oude consoles die je bezit(als je die hebt) Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Stap in bed, doe je ogen dicht en kom er over twee dagen weer uit en zie dat er ondertussen een hangslot op je onzinnige topic hangt . Niet eens met slotje? Stuur een PB! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Hey, ik krijg een nieuwe xbox 360 maar hoe moet ik hem dan neerleggen. Liggend of staand. En wat is het beste? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Het beste is liggend, omdat dit beter is voor je DVD-drive. Je hebt dan namelijk minder kans dat de DVD scheef gaat zitten en vastloop, of dat er krassen op komen. Voor de rest moet je voor genoeg koelruimte zorgen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Hey, Hoe kan je het beste een ROD vermijden van de xbox. En ik krijg hem woensdag (Dus Morgen), Heb ik dan ook veel kans op een ROD? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Eh nu niet meer, als je je 360 in lente 2007 heb gekocht heb je veel kans. Zoals ik. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Beste leden! Misschien ben ik een beetje dom maar hoe zet je muziek op je Xbox 360? Kun je dat doen doormiddel van een USB stick, of wat anders? PS: Kan iemand mij een goede (link) site geven waar je muziek kunt downloaden. Dus geen Limewire of Bearshare etc. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Mvg, GrandTheftTwanO >>> Door Ikkes: Verplaatst naar Consoles & Game Events.<<< Reageren
DJRobin Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Om muziek op je Xbox te zetten moet je dus muziek op je USB-stick zetten en dan doe je die in de Xbox. Dan ga je naar het Dashboard en daar klik je op select music. Dan moet je op : 'Storage Device' klikken. Je kunt muziek ook van een CD naar je Xbox rippen mits je een HardeSchijf hebt. Reageren
Miek Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Van uiterlijk vind ik rechtstaan toch het mooist. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Om muziek op je Xbox te zetten moet je dus muziek op je USB-stick zetten en dan doe je die in de Xbox. Dan ga je naar het Dashboard en daar klik je op select music. Dan moet je op : 'Storage Device'klikken. Je kunt muziek ook van een CD naar je Xbox rippen mits je een HardeSchijf hebt. Sorry, maar waar kun je de USB-stick er in doen? Reageren
M4X Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 In principe maakt het niet zoveel uit, en de meeste mensen v inden staand inderdaad mooier. Maar waar het in het algemeen om gaat is dat je hem niet in een kastje zet waar het te heet wordt, of dat je hem niet per ongeluk omstoot als hij rechtop staat. Het klinkt misschieen een beetje dom, maar met huisdieren, of een druk klein broertje of zusje is je Xbox omgestoten voordat je het weet. Daarom zou ik voor liggend gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.