Froodooo Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Er zitten een paar usb-aansluitingen op je X360. Ten eerste zitten er twee onder de aan/uit-knop (als je de X360 rechtop hebt staan, anders zitten ze rechts naast de aan/uit knop). Daarnaast zit er achter op de X360 nog een usb-aansluiting. In het rode vierkantje heb ik de usb-aansluitingen aan de voorkant van de X360 aangegeven. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Thnx, alleen als ik liedjes wil luisteren tijdens GTA IV moet de USB-stick er dan in blijven zitten? Of kun je de liedjes vastzetten (opslaan) Reageren
Rullez Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Ik heb weinig verstand van de 360, maar zal je toch proberen te helpen. Zoals DJRobin al zei moet jij je USB Stick erin doen. Dan naar je DashBoard gaan en dan naar het Music gedeelte. Daar ga je naar je USB Stick. En moet jij je Music gaan kopieren vanaf je USB naar je 360. Let er wel op dat je een hardeschijf nodig moet hebben anders moet je inderdaad met je USB Stick in je 360 spelen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Bij de Elite zit toch een harde schijf ingebouwd, :?en hoe kopieer ik de liedjes dan Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Liedjes kopieëren van Portable Device naar Xbox gaat niet Je kan wel muziek van een CD'tje op je Hard Drive zetten Dit gaat niet omdat hij het Portable Device niet als een Hard Drive ziet En als je muziek wilt tijdens gamen laat je USB gewoon zitten en van dat ingebouw hard drive is niet zo hoor je kan em er gewoon afnemen =) Gratzz GTAFreak007 Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik raad je aan doe LIGGEND Ik weet waarover ik spreek me Xbox is door rechtstaan al 3x omgevallen je kan geluk hebben maar bij mij was 3de keer fataal voor me Hard Drive =( Dus ik raad zelfs IEDEREEN aan om liggend te doen !! Gratzz GTAFreak007 Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Weet niet of het helemaal waar is maar heb ergens gelezen dat je nog RROD kan krijgen ook met nieuwe iets ivm een chip die RROD veroorzaakt Gratzz GTAFreak007 Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Heren, sorry voor de bump en de dubbelpost, maar ik vind het zonde om een nieuw topic te openen... Mijn xbox maakt sinds kort na 2 uur spelen een hoge piep, niet lang maar af toe doet hij het. Omdat het vooral pijn doet in mijn oren, let ik erop. Heeft iemand daar nog ervaring mee? Of is dat normaal? Vroeger had ik dit niet. Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik zelf heb op internet gelezen dat de cooling veel beter koelt als hij neerligt. De bron moet je mij niet meer vragen want die weet ik niet meer. Maar de airflow is beter als hij neerligt. Maarja aan iedereen de keuze, die van mij ligt neer. Omwille dat hij niet rechtstaand in mijn kastje kan. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 ff offtopic @Matiscus je zegt dat ie staand niet in je kastje kan ? maar bijna overal staat er dat je je Xbox NIET in een kastje moet leggen/zetten omdat ie anders overhit geraakt ontopic Had ik ook ergens gelezen als hij neerligt is het beter voor je xbox zoals Matiscus zei voor de cooling ,je DVD heeft midner kans om beschadigd te worden en als ie neerligt kanie niet omvallen Gratzz GTAFreak007 Reageren
Murcielago Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Kijk wel uit want dat ding is zo kapot. Ik had er een uit de eerste serie die had dus al een fabrieksfout en ik kreeg ook na een tijd de Ring Of Death. Nu heb ik dus een nieuwe dvd speler erin zitten en hij ligt op mijn bureau. Kijk ook uit dat je hem niet aanstoot ofzo want dan heb je gelijk een kras op je disc zoals ik net had. Ik was PES aan het spelen en toen liet ik een flesje water vallen dus ik gauw mijn xbox optillen en daaronder droogmaken. Even later blijkt dus dat er daardoor krassen in mijn disc zijn gekomen en nu kan ik niet meer PES spelen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Vanvoor is het kastje open en vanachter is het kastje open. Dus hij heeft genoeg lucht. Over die krassen, je hebt dan waarschijnlijk nog een Hitachi drive in je Xbox steken, die staan namelijk bekend om krassen te maken op spelen. De nieuwe drives van Benq of philips, maken alleen maar een raar lawaai als je een CD opstart, maar verder maken die geen krassen meer. Maar als nog ik raad het aan hem gewoon plat te leggen. Dan kan de cooling zijn uiterste best doen. En dan is de kans op eventuele scharten en RRoD wel kleiner lijkt mij. Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb even de vrijheid genomen om alle losse Xbox360 topics weer op de oude hoop te gooien. En vanaf nu kan je hier weer terrecht met de kleine vragen over de Xbox30. Reageren
FerryN Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Vanvoor is het kastje open en vanachter is het kastje open. Dus hij heeft genoeg lucht. Over die krassen, je hebt dan waarschijnlijk nog een Hitachi drive in je Xbox steken, die staan namelijk bekend om krassen te maken op spelen. De nieuwe drives van Benq of philips, maken alleen maar een raar lawaai als je een CD opstart, maar verder maken die geen krassen meer. Maar als nog ik raad het aan hem gewoon plat te leggen. Dan kan de cooling zijn uiterste best doen. En dan is de kans op eventuele scharten en RRoD wel kleiner lijkt mij. Meestal is dat omdat mensne gaan schuiven met die Xdoos, en van plat naar rechtop zetten en andersom. Tevens heeft mijn oom en een vriend de hitachi en beide trekken geen krassen, ik heb een samsung/toshiba en maakt ook geen krassen. 1 Hitachi staat,1Hitachi ligt en de Samsung ligt ook. Dus dat is wel een vreemd verhaal. Later Bewerkt: 4 juni 2008 door FerryN Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Vanvoor is het kastje open en vanachter is het kastje open. Dus hij heeft genoeg lucht. Over die krassen, je hebt dan waarschijnlijk nog een Hitachi drive in je Xbox steken, die staan namelijk bekend om krassen te maken op spelen. De nieuwe drives van Benq of philips, maken alleen maar een raar lawaai als je een CD opstart, maar verder maken die geen krassen meer. Maar als nog ik raad het aan hem gewoon plat te leggen. Dan kan de cooling zijn uiterste best doen. En dan is de kans op eventuele scharten en RRoD wel kleiner lijkt mij. Meestal is dat omdat mensne gaan schuiven met die Xdoos, en van plat naar rechtop zetten en andersom. Tevens heeft mijn oom en een vriend de hitachi en beide trekken geen krassen, ik heb een samsung/toshiba en maakt ook geen krassen. 1 Hitachi staat,1Hitachi ligt en de Samsung ligt ook. Dus dat is wel een vreemd verhaal. Later Dit heb ik mij toch altijd laten wijs maken dat dit zo zit zat, De Hitachi drives mankeren een soort moesje tussen de lezer en nog iets, vanaf de xbox beweegt of een duw krijgt terwijl hij leest zou hij krassen moeten maken. Dus zo'n verhaal ga ik heus wel niet uit mijn duim zuigen. Ik heb dit ergens gelezen en ik had ook foto's, maar ik ben de link kwijt geraakt. Weet er nu al iemand wat dit hoge piep geluid mee te maken heeft? (zie hierboven). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.