Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je maand word automatisch geactiveerd als je registreer :|

Effe vraagje

voor mensen uit België>Oost-Vlaanderen

In welke winkels kan ik Xbox Live! Gold Account kopen ??

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:
Je maand word automatisch geactiveerd als je registreer :|

Effe vraagje

voor mensen uit België>Oost-Vlaanderen

In welke winkels kan ik Xbox Live! Gold Account kopen ??

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Je kan dat onder andere in de Carrefour kopen (in verschillende steden) en ook in de Mediamarkt in Oostakker. Verder ook in de Fun. Maar je vind ze over het algemeen gewoon in de winkels waar je ook een 360 kan kopen. Dus als je bijvoorbeeld in de Aldi een 360 kan kopen, zullen daar zeker Gold lidkaarten liggen. Dat is ook zo bij de voorgenoemde winkels. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Het is al gelukt maar jongens bij marketplace ? kan je daar oneindig demo's downloaden en thema's ?

Bewerkt: door cesar
Geplaatst:
Het is al gelukt maar jongens bij marketplace ? kan je daar oneindig demo's downloaden en thema's ?

Ja, tenzij je een downloadlimiet of iets dergelijks hebt. Verder moet je voor sommige dingen betalen met Microsoft Points. Maar over het algemeen kun je zoveel als je wilt downloaden tot je HDD vol zit. :Y

Geplaatst:

Hey :)

Weten jullie misschien hoeveel MS ponts waard zijn in euro's? (1 euro = .... MS Points). Ik heb gehoord dat de punten in de winkel duurdar zijn dan dat je ze bij MS koopt. MS verkoopt volgens mij dan de echte koers en de winkels gooien daar wat bij. Toch? :)

Geplaatst:
Hey :)

Weten jullie misschien hoeveel MS ponts waard zijn in euro's? (1 euro = .... MS Points). Ik heb gehoord dat de punten in de winkel duurdar zijn dan dat je ze bij MS koopt. MS verkoopt volgens mij dan de echte koers en de winkels gooien daar wat bij. Toch? :)

hier bijvoorbeeld: bart smit: 2100 live points via kaarjte uit winkel: 24.95

via xbox.com (microsoft) : 2000 '' '' : 24.00

ongeveer eve duur dus, maar het is wel zo hoemeer je er koopt op xbox.com hoe goedkoper het is ;)

Hey mensen,

Ik heb sinds 2 dagen ook een Xbox 360. Ik heb zelfs een Elite. Mischien weten jullie nog wel dat ik altijd heel dom over de Xbox deed en ik vond eerst Playstation altijd veel beter. Maar ik neem al die worden allemaal terug. Ik heb een Xbox 360 gekocht omdat mijn Ps3 voor de 2de keer in 8 maanden tijd kapot is gegaan. Nou is dat niet zo heel erg maar de service van Playstation is wel echt heel slecht. Ik ben waarschijlijk mijn Ps3 nu 2/3 maanden kwijt en dan krijg ik pas een nieuwe. Daarom heb ik nu een Xbox 360 met Halo en Saints Row en ben er echt ontzettend tevreden over.

Dus als er mensen die mijn nog willen aanmelden als vriend ofzo op Xbox Live dan mag dat altijd. Lijkt me wel leuk om een keer halo of iets anders tegen elkaar te doen. Meld wel even dat je van dit forum bent a.u.b

mijn game naam is : HotShotKillz

maar ik ga weer xbox'en dus laterr,,, :cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:
Hey mensen,

Ik heb sinds 2 dagen ook een Xbox 360. Ik heb zelfs een Elite. Mischien weten jullie nog wel dat ik altijd heel dom over de Xbox deed en ik vond eerst Playstation altijd veel beter. Maar ik neem al die worden allemaal terug. Ik heb een Xbox 360 gekocht omdat mijn Ps3 voor de 2de keer in 8 maanden tijd kapot is gegaan. Nou is dat niet zo heel erg maar de service van Playstation is wel echt heel slecht. Ik ben waarschijlijk mijn Ps3 nu 2/3 maanden kwijt en dan krijg ik pas een nieuwe. Daarom heb ik nu een Xbox 360 met Halo en Saints Row en ben er echt ontzettend tevreden over.

Dus als er mensen die mijn nog willen aanmelden als vriend ofzo op Xbox Live dan mag dat altijd. Lijkt me wel leuk om een keer halo of iets anders tegen elkaar te doen. Meld wel even dat je van dit forum bent a.u.b

Hmm, naar de verhalen die ik heb gehoord failed de XBox ook behoorlijk vaak. RROD FTW!

Geplaatst:
Hey mensen,

Hmm, naar de verhalen die ik heb gehoord failed de XBox ook behoorlijk vaak. RROD FTW!

Ligt er ook aan welke generatie Xbox je hebt. Als je hem vanaf ongeveer maart gekocht hebt, is de kans op failen En RROD erg klein.

Geplaatst:
Hey mensen,

Ligt er ook aan welke generatie Xbox je hebt. Als je hem vanaf ongeveer maart gekocht hebt, is de kans op failen En RROD erg klein.

Dat hoorden we zo vaaaaaaak, Billy zij ook dat de Elite er totaal geen last van had, diezelfde week ofzo kwamen de eerste Elites bij MS binnengestroomd.

Misschien dat het met de nieuwe mobo anders is, maar vind de Xbox 360 een kut apparaat.

Hey mensen,

Dat hoorden we zo vaaaaaaak, Billy zij ook dat de Elite er totaal geen last van had, diezelfde week ofzo kwamen de eerste Elites bij MS binnengestroomd.

Misschien dat het met de nieuwe mobo anders is, maar vind de Xbox 360 een kut apparaat.

Ik vind u maar een stomme fanboy. :) De problemen zijn al behoorlijk minder. De Elite heeft het zelfs aanzienlijk minder. Daarnaast je hebt 3 jaar garantie! En de service is echt keigoed. Mijn PSP is 3 keer stuk gegaan je kon altijd wachten 3 weken. Ook bij PS3 is dat zo, die ging hier ook veel kapot. Daarnaast ging internet niet zo super snel op dat beestje. En dan heb je nog dat je op toppers moet blijven wachten... Zo kun je gaan zeveren van PS3 is een waitstation en zovoort. Daarnaast 1 keer kapot betekend ineens nog maar 3 maanden garantie... Bij Xbox 360 blijft dat gewoon 3 jaar. Je krijgt er dus wat voor terug.

In uw plaat zou ik eens eerst de Xbox 360 helemaal uit proberen voor dat je zegt dat het een kut apparaat is.(Only GrandTheftAuto een goede voorbeeld)

De Xbox 360 doet het trouwens stukken beter dan zijn voorganger. Van mij maakt het niet uit wie de 'war' wint. Want als gamer of fanboy ben je daar toch niets meer.

Ik vind het echt zwak van Sony hun service, 2/3 maanden voor dat je hem terug hebt. Terwijl ging het versturen van mijn Xbox 360 zo toen die kapot was :

Dag 1: ik bel om te zeggen xbox 360 is kapot.

Dag 3 : UPS komt Xbox 360 afhalen, en op de zelfde dag is die al in duitsland.

Dag 4 : Xbox 360 is aangekomen in repareer center

Dag 6: xbox 360 is gerepareerd

Dag: 10 Xbox 360 is terug hier

Veel hangt van UPS af, deze kunnen soms snel werken of juist wat trager. Je moet gewoon bellen en alles wort geregeld. je moet enkel afspraak maken via email of telefoon met UPS om een dag af te spreken wanneer je Xbox 360 kan worden afgehaald.

Zo moet een service gaan.

Elke console heeft voor een nadelen, maar voor je zegt die is de beste probeer je ze best alle 3 uit. Ander ben je een dool :) Hier bij heb ik niets verkeerd gezegd, alleen dat fanboys hun mond moeten houden.

Bewerkt: door MNC3
Geplaatst:

Lol, toen ik hier maanden geleden veel actief was was iedereen pro PS3 terwijl ik en Piet-Herr de Xbox 360 verdedigden. Mijn Xbox is nu wel voor de 2e keer naar Duitsland en ik heb net gebeld met de klantenservice, hij is al aangekomen dus met wat geluk is hij dinsdag alweer terug. Dat die dingen af en toe stuk gaan neem ik maar voor lief, dat het steeds in de vakantie is, is minder leuk...

Weet iemand trouwens waar Sony's reparatiecentrum is? Met die 3 maanden verhalen heb ik zo'n gevoel dat dat ding in Japan staat (en dan eentje voor de hele wereld want de PS3 gaat toch nooit kapot, net zoals Sony nooit iets kopieert.. ).

Geplaatst:

Mijn Xbox 360 Elite heeft al 2x vastlopers gehad. Wel alleen bij Bully en niet in GTA IV. :N

Weet iemand hoe dit zal kunnen komen?

Geplaatst:
Mijn Xbox 360 Elite heeft al 2x vastlopers gehad. Wel alleen bij Bully en niet in GTA IV. :N

Weet iemand hoe dit zal kunnen komen?

Bully is geprogammeerd 'vol' op de nieuwere versie Xboxen waardoor hij op de oude vastlopers had, zoveel dat hij zelfs onbespeelbaar was. Met een patch is dit opgelost, maar blijkbaar zijn hierdoor ook wat kleine foutjes voor bij de Falcon zijn tevoorschijngekomen.

En GTA IV heeft amper problemen op de Xbox 360, ik heb er ook nog nooit vastlopers mee gehad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...