Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:

VRAAG

Weet iemand of er bij de Xbox Original downloadable games ook achievements zijn toegevoegd??? Ik wil namelijk GTASA via Marketplace downloaden. Weet ook iemand of je in dit spel ook kan cheaten? Het kon namelijk in de PC en PS2 versie wel.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
VRAAG

Weet iemand of er bij de Xbox Original downloadable games ook achievements zijn toegevoegd??? Ik wil namelijk GTASA via Marketplace downloaden. Weet ook iemand of je in dit spel ook kan cheaten? Het kon namelijk in de PC en PS2 versie wel.

1066_gtasa_xbox_boxart.jpg

• Ja, je kunt cheaten. De knop zwart = RB en wit = LB
  • Er zijn geen achievements, want dat had de originele Xbox nog niet, het is een Xbox 360 feature

GTA San Andreas controls

GTA San Andreas original manual

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

maar je kon het zelf ook al verhelpen door hem niet in te krappen ruimtes te zitten en op plekken waar hij genoeg lucht krijgt

maar ik ga over iets van 10 weken eeen 360 kopen maar weet iemand welke games ik er bijzal doen Gears of war 1 heb ik al uitgespeeld met me neef nu zit ik te denken aan eerst GoW2 of Gta4

Geplaatst:
VRAAG

• Er zijn geen achievements, want dat had de originele Xbox nog niet, het is een Xbox 360 feature

GTA San Andreas controls

Okey dank je!

• 2 weken later...
Geplaatst:
Vannacht is het zover: de grote xbox update!!! Ik probeer online te zijn om 12 uur!

Nou ja niet dus... Xbox.com is nog offline.. Ik heb net gekeken of de update er was en die was er ook niet :(

Geplaatst:
Vannacht is het zover: de grote xbox update!!! Ik probeer online te zijn om 12 uur!

Nou ja niet dus... Xbox.com is nog offline.. Ik heb net gekeken of de update er was en die was er ook niet :(

Ik was er om 12 uur maar de update niet... die kwam rond 1 uur vanmiddag.

:dans: :dans: UPDATE :dans: :dans:

De nieuwe xbox update is er! Eindelijk na een paar maanden van wachten is het er dan! Het zijn nu in plaats van 5 tabbladen, 500 geworden! Als je op de Guide knop komt er nu een klein schermpje in het midden van je beeld met de 'oude' xbox look. Ontzettend mooi gedaan MicroSoft! :dans:

Geplaatst:
VRAAG

GTA San Andreas controls

Okey dank je!

Hoe duur kost gta sa dan ??

Geplaatst:

kan je net zo goed 2e hands een egt cdtje kopen

hou je meer ruimte over 8-)

en ik las net iet over xboxmii's geef eens info:) svp

Geplaatst:
Hmm, ik had mijn GTA IV code op LIVE gedaan. Maar de kabel is eruit geweest, nu moet ik alles opnieuw instaleren. Van live enzo, klopt dat?

Als LIVE eruit is, heb ik wel mn goede save. En met live een nieuwe.

dat komt...

heb ik ergens gelezen

dat je anders illigaal savefiles kan aanmaken

maar ik wete het ook niet zeker:)

Geplaatst:

De zogenaamde Mii's van de WII zijn gecombineerd met de poppetjes van Home op de PS3. Het is dus kiddy maar toch weer realistisch. GTA:SA kost aan geheugen 2.9Gb en het kóst 1200 MicroSoftPoints. Deze points koop je in de winkel. Bij de BartSmit zijn ze 25€ en bij GameMania 30€. Je koopt dan in één keer 2100 MSPoints. Je kan deze points ook uitgeven aan Arcade-Games, Gamer-Pictures en Themes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...