lexus123 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Als ik CHAT en IM opstart in IV, dan staat daar in het rood een figuurtje. Maar ik hoor niks van wat de andere zeggen.. Als je een spel opstart, maakt niet uit welke, zit je automatisch in de chat van het spel. Dat is voor het geval je online gaat. Als je dus online gaat en je komt in een game met andere mensen, hoor je die praten over je headset, mits die ook over een headset beschikken. Je kan dus zelf geen Chat opstarten voor GTA:IV, dat gebeurt automatisch. Maar ik ben in tientallen servers geweest waar niet gepraat werd, waar kan je de instellingen vinden waar je kan instellen dat je het geluid; Niet, over de headset, of headset en speakers kan vinden? Ik weet niet waar je die opties kan vinden maar die andere mensen moeten ook een headset hebben en gebruiken. Dat is ook soms niet eens het geval. En als ik online ga met GTA:IV hoor ik ook niet altijd stemmen. Dat vind ik niet erg ofzo. Ik mis het niet hoor, al die aarskanalen die non-stop keihard door hun headsets lopen te blazen. Bewerkt: 28 november 2008 door lexus123 Reageren
Dvt Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Als ik CHAT en IM opstart in IV, dan staat daar in het rood een figuurtje. Maar ik hoor niks van wat de andere zeggen.. Als je een spel opstart, maakt niet uit welke, zit je automatisch in de chat van het spel. Dat is voor het geval je online gaat. Als je dus online gaat en je komt in een game met andere mensen, hoor je die praten over je headset, mits die ook over een headset beschikken. Je kan dus zelf geen Chat opstarten voor GTA:IV, dat gebeurt automatisch. Maar ik ben in tientallen servers geweest waar niet gepraat werd, waar kan je de instellingen vinden waar je kan instellen dat je het geluid; Niet, over de headset, of headset en speakers kan vinden? Ik weet niet waar je die opties kan vinden maar die andere mensen moeten ook een headset hebben en gebruiken. Dat is ook soms niet eens het geval. En als ik online ga met GTA:IV hoor ik ook niet altijd stemmen. Dat vind ik niet erg ofzo. Ik mis het niet hoor, al die aarskanalen die non-stop keihard door hun headsets lopen te blazen. Dan ga je naar de Guide > Settings tab > Preferences » Voice. Hier kun je het volume van de chat wijzigen en dat wat jij wilde etc. Bewerkt: 28 november 2008 door Dvt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Toppie, ik heb vandaag trouwens een jaar Xbox live gekocht. Maar ik wil dat graag op mijn account waar mijn saves opstaan, kan dat? Want de vorige keer maakte hij zelf een nieuw acc aan.. En is er ergens een NL handleiding hoe je dat moet instellen. Want nu krijg ik idiote dingen dat ik mijn moeders MSN moet opgeven als ik een vriend wil toevoegen . Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Toppie, ik heb vandaag trouwens een jaar Xbox live gekocht. Maar ik wil dat graag op mijn account waar mijn saves opstaan, kan dat? Want de vorige keer maakte hij zelf een nieuw acc aan.. En is er ergens een NL handleiding hoe je dat moet instellen. Want nu krijg ik idiote dingen dat ik mijn moeders MSN moet opgeven als ik een vriend wil toevoegen . Pfff.... Nou hier gaan we weer... 1. Is je xbox+je account al geconnect met internet? 2. Heb je, als je 360 geconnect is, al Silver? Dat maakt eigenlijk geen reet uit... 3. Is je account 18+? Dat is handig als je EA games ONLINE wilt spelen want als je 15 bent en je hebt dat ingesteld, kan je geen EA spel van 16+ ONLINE spelen. Maar je zeg net dat je geen stemmen via je headset hoorde, terwijl dat wel zou moeten, dus moet je wel een maand gratis Gold hebben gekregen en dus op internet kunnen. Wat je moet doen om een 'Redeem Code' intevullen(dat is de code van jouw XboxLIVE jaar abo): Klik op de middelste, grote ronde knop op je controller. Ga naar het 'Marketplace' tabblad (helemaal links). NOG STEEDS IN DE XBOX GUIDE! Helemaal onder aan staat 'Redeem code'. Klik hierop en voer je code in. You ready to play online!! Denk in het vervolg even logisch na. Want zeg nou zelf, je savegames verloren gaan als je je account upgrade naar Gold!? Kom op hé! Bewerkt: 28 november 2008 door lexus123 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Denk in het vervolg even logisch na. Want zeg nou zelf, je savegames verloren gaan als je je account upgrade naar Gold!? Kom op hé! Nee, met het gratis maandje live instellen heeft hij een nieuw account gemaakt. En op dat account heb ik mijn saves niet, dat betekent dat ik nu een acc gold heb, en een silver. Ik wil nu die silver upgraden naar gold en mn saves houden, en nee mn acc is nie 18+ omdat ik mijn msn moet opgeven. En vanuit daar geeft hij mn leeftijd aan.. Reageren
Dvt Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Denk in het vervolg even logisch na. Want zeg nou zelf, je savegames verloren gaan als je je account upgrade naar Gold!? Kom op hé! Nee, met het gratis maandje live instellen heeft hij een nieuw account gemaakt. En op dat account heb ik mijn saves niet, dat betekent dat ik nu een acc gold heb, en een silver. Ik wil nu die silver upgraden naar gold en mn saves houden, en nee mn acc is nie 18+ omdat ik mijn msn moet opgeven. En vanuit daar geeft hij mn leeftijd aan.. Had je geen nieuw account aan moeten maken, denk ik. Maja ik kan je niet helpen. Je zult even moeten wachten op ikt of lexus123. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Dus is het nu mogelijk om mn silver account te updaten naar gold, of moet ik dan persee een nieuw acc maken op gold? Ik heb het doosje hier naast me liggen, en ik wil het graag goed doen. Want 60 euro is veel geld, maar eigenlijk moet ik dus liegen dat ik 18 ben? Reageren
ikt Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Wut. En hoe weet Dvt dat iuk hier een kijkje ging nemen? Volg de stappen van lexus123. En gewoon je echte leeftijd invullen enzo. En dan een account voor je ouder(s) maken waar je zelf op kunt. :V Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Nee, met het gratis maandje live instellen heeft hij een nieuw account gemaakt. En op dat account heb ik mijn saves niet, dat betekent dat ik nu een acc gold heb, en een silver. Ik wil nu die silver upgraden naar gold en mn saves houden, en nee mn acc is nie 18+ omdat ik mijn msn moet opgeven. En vanuit daar geeft hij mn leeftijd aan.. 1. Okey, als je je xbox voor de aller eerste keer uit de doos haalt en hem aansluit (ZONDER INTERNET NOG AANGESLOTEN), moet je een account aanmaken. Dit account kan je elke naam geven die je wilt. Je kan dit offline account elke naam geven die je wilt, omdat het niet in verbinding met internet staat en Microsoft dus niet kan controleren of dit account al bestaat. Als je je xbox aansluit op het internet moet je opnieuw een naam aan je account geven omdat die naam misschien al bestaat. Je saves blijven als het goed is gewoon nog staan en krijg je een maandje gratis GOLD. Bijvoorbeeld: mijn offline account heet 'ikmoetpoepen'. Als ik online wil moet ik hier een andere naam aan geven. Als dit account nog niet bestaat kan je het gewoon 'ikmoetpoepen' laten. Als het account 'ikmoetpoepen' al bestaat moet je dus iets anders kiezen. Iets als 'ikwilpoepen' of wat dan ook. 2. Tja, hier had ik al rekening mee gehouden en dus een nieuwe MSN gemaakt (die 18+ gemaakt) omdat een vriend dit probleem al had. Die vriend heeft een heel nieuw account en MSN aan moeten maken en dus helemaal opnieuw moeten beginnen. Je moet dus liegen tegen Microsoft Dus is het nu mogelijk om mn silver account te updaten naar gold, of moet ik dan persee een nieuw acc maken op gold? Ik heb het doosje hier naast me liggen, en ik wil het graag goed doen. Want 60 euro is veel geld, maar eigenlijk moet ik dus liegen dat ik 18 ben? Je saves gaan niet verloren en je kan het dus met gerust hart upgraden. Als je bijvoorbeeld al je jaar abo hebt ingesteld en je krijgt bij een één of ander spel een gratis maand Gold, kan je die ook gewoon invoeren en word je abo gewoon verlengt met een maand. Voorbeeld: ik was jarig op 17 sep. Toen kreeg ik een jaar abo en die heb maar gelijk ingevoerd. Nu (2 maanden later) ging mijn xbox kapot. Omdat ik mijn xbox naar Microsoft moest opsturen kreeg ik, toen ik mijn 360 weer terug kreeg, een gratis maand Gold. Omdat ik een maand geen xbox had(ongeveer). Deze code voerde ik in en mijn abo was niet meer 10 maanden maar 11 maanden. Verlengt dus. Bewerkt: 29 november 2008 door lexus123 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik zal het even iets duidelijker maken, ik heb: fiegel5: Dit is het ofline account, maar daar had ik een redelijk uitgespeelde GTA IV save opstaan. Fiegel5: Het gold account, waar geen save opstaat Nu moet fiegel5 gold worden, zodat ik daar mijn saves heb + online. Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ik zal het even iets duidelijker maken, ik heb:fiegel5: Dit is het ofline account, maar daar had ik een redelijk uitgespeelde GTA IV save opstaan. Fiegel5: Het gold account, waar geen save opstaat Nu moet fiegel5 gold worden, zodat ik daar mijn saves heb + online. WTF!? Je eerste (bovenste) Fiegel5 account kan je laten connecten met internet maar dan moet je wel de naam wijzigen want er bestaat al een account die fiegel5 heet (je andere account). Als je dus je bovenste laat connecten krijg je een maand xbox live gold gratis, moet je je naam naar iets anders dan 'fiegel5' veranderen en je kan gelijk je jaar abo invoeren. Je hebt nu al je saves nog + 13 maanden gold. Bewerkt: 29 november 2008 door lexus123 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Er zit verschil in het gebruik van de hoofdletter, toen ik vorige maand coneccte met internet maakte LIVE het acc Fiegel5 aan. Als ik nu me weer wil registeren wil hij weer dat ik een nieuwe naam verzin. Ik wil dus zeg maar het silveraccount zonder hoofdletter (waar saves opstaan) updaten naar gold zodat ik die saves en gold op een account heb. Fiegel5 (met hoofdletter) heeft alleen gold, geen saves.. Reageren
lexus123 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Er zit verschil in het gebruik van de hoofdletter, toen ik vorige maand coneccte met internet maakte LIVE het acc Fiegel5 aan. Als ik nu me weer wil registeren wil hij weer dat ik een nieuwe naam verzin. Ik wil dus zeg maar het silveraccount zonder hoofdletter (waar saves opstaan) updaten naar gold zodat ik die saves en gold op een account heb. Fiegel5 (met hoofdletter) heeft alleen gold, geen saves.. Kijk, ik heet toch ook niet op dit forum fiegel5? Dat kan toch niet man! Als je mijn XboxLIVE account opzoekt kan je 'Prownager' of 'prownager' intikken, maar mijn account komt er in beide gevallen uitrollen. Xbox maakt, als je voor het eerst connect met internet, niet zelf een nieuw account aan met een nieuwe naam. Als je met je account online wilt gaan pop-upt er een scherm met een toetsenbord. Hier staat al fiegel5 omdat zo je account al heet. Maar je moet dus wat anders verzinnen dan Fiegel5/fiegel5 want die bestaat al. Dat is namelijk je andere account die wel online kan. Net als met MSN maken hoofdletters geen ene reet uit. Heel wat anders Voor degene die het nog niet wisten: Wist je dat je je 'Avatar' allerlei emoties kan laten doen? Vele zullen al zeggen: 'Dat ken ik al, hoe nutteloos'. Maar toch. Ga naar: Xbox Dashboard -> My Xbox -> tweede tabblad waar jouw mannetje staat -> klik erop -> ga naar 'Customize Avatar' en klik erop. Ga nu naar de kleren verander optie. - Beweeg RS (RightStick) van links naar recht, doe dit een paar keer en je poppetje gaat boos kijken. - Beweeg RS (RightStick) van boven naar beneden, doe dit een paar keer en je poppetje gaat lachen. - Houd RT (RightTrigger) of LT (LeftTrigger) ingedrukt, nu gaat je poppetje ronddraaien en het word leuker als je het ingedrukt houd voor 5 seconden of zoiets. - Druk op LB (LeftButton) voor allerhande emoties, zoals stampen op de grond zodat je laat zien dat je boos bent. Dit allemaal kan ook bij de 'Gamer Picture' optie. En dan kunnen er rare pics uitkomen. Bewerkt: 30 november 2008 door lexus123 Reageren
ikt Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Er zit verschil in het gebruik van de hoofdletter, toen ik vorige maand coneccte met internet maakte LIVE het acc Fiegel5 aan. Als ik nu me weer wil registeren wil hij weer dat ik een nieuwe naam verzin. Ik wil dus zeg maar het silveraccount zonder hoofdletter (waar saves opstaan) updaten naar gold zodat ik die saves en gold op een account heb. Fiegel5 (met hoofdletter) heeft alleen gold, geen saves.. Kijk, ik heet toch ook niet op dit forum fiegel5? Dat kan toch niet man! Als je mijn XboxLIVE account opzoekt kan je 'Prownager' of 'prownager' intikken, maar mijn account komt er in beide gevallen uitrollen. Xbox maakt, als je voor het eerst connect met internet, niet zelf een nieuw account aan met een nieuwe naam. Als je met je account online wilt gaan pop-upt er een scherm met een toetsenbord. Hier staat al fiegel5 omdat zo je account al heet. Maar je moet dus wat anders verzinnen dan Fiegel5/fiegel5 want die bestaat al. Dat is namelijk je andere account die wel online kan. Net als met MSN maken hoofdletters geen ene reet uit. Heel wat anders Voor degene die het nog niet wisten: Wist je dat je je 'Avatar' allerlei emoties kan laten doen? Vele zullen al zeggen: 'Dat ken ik al, hoe nutteloos'. Maar toch. Ga naar: Xbox Dashboard -> My Xbox -> tweede tabblad waar jouw mannetje staat -> klik erop -> ga naar 'Customize Avatar' en klik erop. Ga nu naar de kleren verander optie. - Beweeg RS (RightStick) van links naar recht, doe dit een paar keer en je poppetje gaat boos kijken. - Beweeg RS (RightStick) van boven naar beneden, doe dit een paar keer en je poppetje gaat lachen. - Houd RT (RightTrigger) of LT (LeftTrigger) ingedrukt, nu gaat je poppetje ronddraaien en het word leuker als je het ingedrukt houd voor 5 seconden of zoiets. - Druk op LB (LeftButton) voor allerhande emoties, zoals stampen op de grond zodat je laat zien dat je boos bent. Dit allemaal kan ook bij de 'Gamer Picture' optie. En dan kunnen er rare pics uitkomen. Toevoegsel: Druk RS/LS 1 keer in en je zult een cadeautje krijgen. Beweeg ook eens de desbetreffende stick een en weer. Leuke effecten Reageren
Dvt Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Toevoegsel: Als je de RS indrukt en tegelijkertijd de RS naar beneden/boven/links/rechts duwt, laat hij verschillende soorten boeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.