Dr.Oppai Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2010 Als je hem in een open ruimte heb staan, dus geen kast ofzo, zou het moeten werken. Ook kunnen computers tegen hogere temperaturen dan wij. hij staat redelijk open tussen de tv en mijn bureau.( Ongeveer met 15 cm ruimte aan elke kant of meer dan dat) Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2010 Kijken jullie uit naar de Update? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Valt wel mee. De vorige update van het dashboard was echt vernieuwend, maar dit keer is het meer een soort aangescherpte versie. Alsof je je rounded footage door PS trekt en alle edges sharpend. Ik vraag me ook werkelijk serieus af waarom dit nodig is voor Kinect gebruikers.. Ach ja, het zal wel meer bling hebben. Maar goed, dat zijn de looks. Ik ben wel enthousiast over de nieuwe voice codecs die met de update worden ingeschoten. Hopelijk klinkt communicatie via een headset dan wat minder blikkerig. Soms lijkt het (vooral wanneer de ander wat harder praat / zijn mic dicht bij z'n mik houdt) net alsof je via een walkie talkie uit de '80s probeert te communiceren. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Een video met het nieuwe dashboard: Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Let goed op: aan die video te zien wordt de performance dus alles behalve beter. Het laden van schermen op de guide gaat nog net zo traag. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Maar goed, dat zijn de looks. Ik ben wel enthousiast over de nieuwe voice codecs die met de update worden ingeschoten. Hopelijk klinkt communicatie via een headset dan wat minder blikkerig. Soms lijkt het (vooral wanneer de ander wat harder praat / zijn mic dicht bij z'n mik houdt) net alsof je via een walkie talkie uit de '80s probeert te communiceren. Tijdens een clanevent klinkt het bij mij meestal alsof iedereen stoned is Dat zou natuurlijk ook zo kunnen zijn... Maar ik ga uit van niet. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ook dat, en vele stemmen komen ongeveer gelijk overheen. Ga maar eens met meer dan 3 meisjes in een party zitten, je haalt ze gewoon niet meer uit elkaar. Ik hoop ook dat het wat meer realistischer wordt. Dus dat je stem wat meer gaat klinken zoals hij RL ook klinkt. Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik vind het dashboard prima zo dat nieuwe ziet er volgens mij alleen mooier en blitser uit en het lijkt veel trager. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ook dat, en vele stemmen komen ongeveer gelijk overheen. Ga maar eens met meer dan 3 meisjes in een party zitten, je haalt ze gewoon niet meer uit elkaar. Ik hoop ook dat het wat meer realistischer wordt. Dus dat je stem wat meer gaat klinken zoals hij RL ook klinkt. Jezelf weleens terug gehoord op bandopname? (Antwoord maar niet want dat heb je wel) Zoals je jezelf hoort is altijd anders dan hoe een ander je hoort via een verbinding. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ook dat, en vele stemmen komen ongeveer gelijk overheen. Ga maar eens met meer dan 3 meisjes in een party zitten, je haalt ze gewoon niet meer uit elkaar. Ik hoop ook dat het wat meer realistischer wordt. Dus dat je stem wat meer gaat klinken zoals hij RL ook klinkt. Of met meer dan 3 van die 10/11 jarige jochies Reageren
Cheers. Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Wat vinden jullie van het nieuwe dashboard. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Wat vinden jullie van het nieuwe dashboard. De Guide vind ik veel te wit. Het is zelf klote voor m'n ogen. Had wel liever gehad dat je die kleuren aan kon passen. Verder vind ik het geluid door de headset echt enorm verslechterd. Dus blij ben ik er niet echt mee, maarja, wat doe je eraan. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Lol, zelf gemaakt? Heel creatief. Ik sluit me er wel bij aan, het is wel erg wit. En het is nog net zo traag, dus echt een verbetering.. Nee. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Mijn xbox lijkt krassen te maken op mijn Cd'tjes, het is een 60GB Pro van vorig Jaar Maart, weten jullie hoe ik dit kan oplossen, want hij staat op een tafeltje die volgens mij waterpas is......................... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.