Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Beweeg je hem terwijl de disc aan het draaien is?

& Mensen, ga nooit IETS modden op je 360. Ik bedoel niet de look van je Xbox zelf.

Maar dingen als gamerscore, ik spreek uit ervaring!

Ga dit niet doen anders krijg je Gamerscore: 0G en Gamerzone: Cheater

Volg mijn raad echt op!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol, zelf gemaakt? :puh: Heel creatief.

Ik sluit me er wel bij aan, het is wel erg wit. En het is nog net zo traag, dus echt een verbetering.. Nee.

Te wit, veel te wit. Je opent het Dashboard en je wordt verblind net als op die tekening.

Link to comment
Delen op andere websites

Beweeg je hem terwijl de disc aan het draaien is?

& Mensen, ga nooit IETS modden op je 360. Ik bedoel niet de look van je Xbox zelf.

Maar dingen als gamerscore, ik spreek uit ervaring!

Ga dit niet doen anders krijg je Gamerscore: 0G en Gamerzone: Cheater

Volg mijn raad echt op!

Of juist wel want zeg nou zelf, hoeveel mensen hebben nou de Cheater Gamerzone? :sigaar: Dat is een achievment op zich zelf. 8)

Maar je kan wel dingen modden op de xdoos hoor, maar sommige dingen zou ik inderdaad niet doen.

En als je 0G heb, kan je daarna wel weer overnieuw beginnen of ben je gewoon fucked?

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

elke keer als ik een nieuwe gamerpicture wil maken of me avatar wil aanpassen moet ik elke keer updaten.....

Edit @hierboven je bent fucked achievements die je al gehaald hebt die kan je als je gamerscore gereset heb nie meer halen

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad Jaap. Maargoed je kan niks doen met gamerscore dus wat voor nut heeft het :7

& Boer: Ik ben helemaal niet blij dat er Cheater staat bij Zone. :cry:

En ja als ze je G's resetten ben je fucked want ik heb al 2 achievements unlocked en ze komen er maar niet bij :)

Niet doen dus mensen!

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Heuh?

Tegen Jacky zeg je, ja, wat maakt het nou uit want met je Gamerscore kan je toch helemaal niks. Maar tegen BoerDave zeg je weer dat je "fucked" bent als ze je gamerscore resetten omdat je al 2 achievements hebt?

Begrijp zelf ook niet echt het nut van Achievements, Trophys en weet ik het wel niet wat. Als ik een game speel wil ik er plezier van hebben, en misschien ook nog een beetje fantasie. Vogels doodschieten of geheime brieven of pakketjes of wat dan ook is toch super saai? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zei tegen Jacky was mijn mening.

Boer vraagt als je G's gereset zijn, dat je ze niet meer terugkunt halen (fucked). Ik antwoord daar gewoon op.

Mischien dat achievements/trophy's hem wel nog boeit ofzo ?:)

En niet alle achievements/trophy's zijn vogels doodschieten of pakketjes bezorgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook dat, en vele stemmen komen ongeveer gelijk overheen. Ga maar eens met meer dan 3 meisjes in een party zitten, je haalt ze gewoon niet meer uit elkaar. Ik hoop ook dat het wat meer realistischer wordt. Dus dat je stem wat meer gaat klinken zoals hij RL ook klinkt.

Of met meer dan 3 van die 10/11 jarige jochies :puh:

niks tegen elf jarig 'jochies', ik ben zelf ook een elf jarig 'jochie'

Link to comment
Delen op andere websites

Ook dat, en vele stemmen komen ongeveer gelijk overheen. Ga maar eens met meer dan 3 meisjes in een party zitten, je haalt ze gewoon niet meer uit elkaar. Ik hoop ook dat het wat meer realistischer wordt. Dus dat je stem wat meer gaat klinken zoals hij RL ook klinkt.

Of met meer dan 3 van die 10/11 jarige jochies :puh:

niks tegen elf jarig 'jochies', ik ben zelf ook een elf jarig 'jochie'

Ik niet. Ik ben 13 en ik lijk 15 met mn zware stem. Zijn het nou echt kinderen dat het zo klinkt? Of komt dat door de verbinding ofzo?

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

Als je 13 bent ben je ook een "jochie", hoor. Mijn ervaring na nu zo'n 2 jaar Death Inc. te leiden is, dat alles onder de 16 wel gerekend kan worden onder de "jochies".

Niet dat dat niet kan worden genezen. Ieder "jochie" die de clan joined, wordt óf heel snel volwassen in zijn online gedrag, of is al heel gauw geen lid meer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ging ik gister om 1 uur nog op Xbox, wilde ik hem uitzetten maar voordat ik hem uitzette ging hij zich eerst afkoelen, dus met een windwaaier hoorde je: duuh!

Ik wist helemaal niet dat hij kon blazen. Is dat dan ook bij de oudere xbox-en?

>>> Door Kai-ShockWave: Dit soort berichten kunnen gewoon in het algemene xbox360-topic. Verplaatst. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...