Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zowel de 360 als de PS3 hebben een koelsysteem. De "fan" zoals dat heet is in het geval van de 360 nogal lawaaiig. De nieuwste 360 heeft dit probleem trouwens al nauwelijks meer, en is bijna geruislozer dan de PS3.

Sorry Jaap, maar ik ben het dit keer niet met je eens.

De Slim aka. 250 GB maakt bij mij nog evenveel lawaai als de oude.

Heb nu mijn games op de harddisk geinstalleerd en nu is hij wel stil.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was niet uitgebreid genoeg in het verwoorden van mijn vergelijking, mijn excuses.. Ik ging uit van op zowel de vorige 360 als de nieuwe "slim" bij het spelen van een geïnstalleerde game. De "oude" 360 maakt mét installatie van de game op de HDD namelijk beduidend meer herrie dan de nieuwe wanneer je een game speelt die is geïnstalleerd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zowel de 360 als de PS3 hebben een koelsysteem. De "fan" zoals dat heet is in het geval van de 360 nogal lawaaiig. De nieuwste 360 heeft dit probleem trouwens al nauwelijks meer, en is bijna geruislozer dan de PS3.

Sorry Jaap, maar ik ben het dit keer niet met je eens.

De Slim aka. 250 GB maakt bij mij nog evenveel lawaai als de oude.

Heb nu mijn games op de harddisk geinstalleerd en nu is hij wel stil.

Dan heb je je Slim waarschijnlijk laten vallen ofzo want ik heb de Slim en de oude en ik was verbaasd dat de Slim zoveel stiller is dan de oude, ik hoor hem trouwens niet als de tv op een normaal volume staat tijdens het spelen en zonder geluid hoor ik hem maar een klein beetje.

De oude daarintegen hoorde je wel erg goed ookal stond de tv op een normaal volume.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft moet ook hun uitleg een beetje beter maken.

'Quieter'.. hoe moeten de mensen weten dat je da game eerst moet installeren :7

&Boer; ik laat nooit mijn spullen vallen, en al zeker geen Xbox (EN AL ZEKER GEEN SLIM) :7

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft moet ook hun uitleg een beetje beter maken.

'Quieter'.. hoe moeten de mensen weten dat je da game eerst moet installeren :7

&Boer; ik laat nooit mijn spullen vallen, en al zeker geen Xbox (EN AL ZEKER GEEN SLIM) :7

Mijn X360 is een keer van +/- anderhalve meter naar beneden gevallen, had alleen schade aan de vloer :schater: kut xbox 360 :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

IS DE XBOX OK? ö

Maar best jammer dat er mensen zijn die niet op hun spullen letten, maar goed da's hun probleem :schater:

En de 360 is niet kut hoor. :(

Xbox is ok, hij had al een kapotte drive dus dat kon er wel bij.

En ik heb hier 3 X360jes liggen die alle drie stuk zijn, 2x RROD en 1x kapotte drive :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren dat ik mijn Xbox360 aandeed dat ie mijn CD disk niet las. Dus ik doe een andere erin doet het ook niet. Ik denk ik ga hem ff schoonmaken.. Gedaan, hij deed het nog niet. Mijn Pa keek er naar en deed niks, ik deed hem daarna weer aan en hij deed het weer. Ik kon weer spelen. Wat was de reden? Stofje voor de laserlens? Ik heb hem schoongemaakt met een wattenstaafje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap nog steeds niet hoe die RROD komt :N

Is maar best zo, anders ga ik teveel oppassen met wat ik op mijn 360 doe. :7

Als je een game speelt draait die disk als een gek rond. Waardoor de hele drive gaat trillen. Door dat trillen kan er een stukje op het moederbord los gaan wat dan de RROD geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...