Cheers. Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ik had gisteren dat ik mijn Xbox360 aandeed dat ie mijn CD disk niet las. Dus ik doe een andere erin doet het ook niet. Ik denk ik ga hem ff schoonmaken.. Gedaan, hij deed het nog niet. Mijn Pa keek er naar en deed niks, ik deed hem daarna weer aan en hij deed het weer. Ik kon weer spelen. Wat was de reden? Stofje voor de laserlens? Ik heb hem schoongemaakt met een wattenstaafje. ja ik heb ook heel veel stof IN mijn xbox zitte als dat dingetje open doe zit er echt heel veel stof maar durf het niet uit te pakken Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ik snap nog steeds niet hoe die RROD komt Is maar best zo, anders ga ik teveel oppassen met wat ik op mijn 360 doe. Als je een game speelt draait die disk als een gek rond. Waardoor de hele drive gaat trillen. Door dat trillen kan er een stukje op het moederbord los gaan wat dan de RROD geeft. Nu weet ik wat me te doen staat Bedankt Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 (bewerkt) Ik snap nog steeds niet hoe die RROD komt Is maar best zo, anders ga ik teveel oppassen met wat ik op mijn 360 doe. Als je een game speelt draait die disk als een gek rond. Waardoor de hele drive gaat trillen. Door dat trillen kan er een stukje op het moederbord los gaan wat dan de RROD geeft. Nou, nee. Bij het maken van de Xbox 360, wisten ze niet waar ze de dvd drive moesten laten. Wat hebben die dorpsgekken gedaan, koelblok van de GPU flink verkleind en de drive erop gelegd. Dus de koelbok heeft te weinig ruimte om te ademen en de vinnen zijn te klein en kan dus weinig warmte afgeven, als goed is geeft de GPU meer dan 100 graden af(zelf nooit getest, wel een keer aan verbrand)! Omdat ze bepaalde milieueis hadden dat ze aparte soldeertin hebben gebruikt die tamelijk snel smelt. En door de warmte van de GPU gaat de moederbord(vooral bij de Xenon) een beetje bol staan, en laten sommige contactpunten los. En zo krijg je RROD. Vandaar dat ze laterna de X-clamp hebben gebruikt en bij de beuners deden ze in de GPU 4 gaten boren en er boutjes en moertjes erdoor, ook bij de CPU, zodat de moederbord niet meer kan buigen, helaas geen bulletproof fix, zo heb ik nog eens 2 X360jes zien doodgaan. En laterna de extra koelblok voor de GPU, helaas voor M$ ook niet bulletproof. Dat is de reden voor een nieuwe case, de slim, met extra fan Morgen zal ik een picture plaatsen van de X360 die ik gebruik. Bewerkt: 15 november 2010 door GolfG60 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Geen kans meer op RROD dan? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Microsoft moet ook hun uitleg een beetje beter maken. 'Quieter'.. hoe moeten de mensen weten dat je da game eerst moet installeren &Boer; ik laat nooit mijn spullen vallen, en al zeker geen Xbox (EN AL ZEKER GEEN SLIM) Ik instaleer me games niet maar toch is hij stiller . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Dan heb jij volgens mij je Slim laten vallen hoor Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Dan heb jij volgens mij je Slim laten vallen hoor Nee, want jou Slim is blijkbaar slechter dan de mijne . Dus dan lijkt het me niet logish dat IK hem heb laten vallen XD . Maar ik denk dan echt dat je hem moet laten nakijken ofzo want ik kan je verzekeren dat hij bijna niet te horen moet zijn ookal heb je de games niet geinstaleerd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Eh, Jaap zei zelf nog dat je ze moet installeren dus.. Reageren
Hayte Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Eh, Jaap zei zelf nog dat je ze moet installeren dus.. Dus jouw argument is "omdat Jaap dat zei"? Het zou mij behoorlijk verbazen als de Slim niet minstens zo stil zou zijn als de PS3, zonder iets te installeren. Anders zou dat behoorlijk slecht zijn van Microsoft Bewerkt: 16 november 2010 door Hayte Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Eh, Jaap zei zelf nog dat je ze moet installeren dus.. Ho ho, ik heb niet gezegd dat het moet. Ik heb gezegd dat de 360, of je nu de Slim hebt of de vorige versie, nog stiller is wanneer je een game op je HDD installeert. Leg me nu geen woorden in de mond, hè. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 (bewerkt) Geen kans meer op RROD dan? Durf ik eigenlijk niet te zeggen, heb zelf geen ervaring met de Slim, maar ik denk dat de kans er altijd blijft. Denk wel dat het een heel stuk kleiner is aangezien ze de koeling opnieuw hebben gemaakt voor een betere toe en afvoer van lucht. Morgen ofzo zal ik een foto posten van mijn X360(de oude met xenon moederbord). Binnenkort kijken of ik hem kan gaan JTAG'en Jacky, klopt, de dvd drive maakt best wel veel herrie, als je de 20GB hebt, kun je maar 1 of misschien net 2 spellen installeren, dat is wel klote omdat ze eerst zeiden dat 20gb genoeg was Maar in die tijd hadden we die installatie optie niet en waren er geen 120+gb schijven. Bewerkt: 17 november 2010 door GolfG60 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 (bewerkt) Ik heb gehoord dat je geen RROD meer kan krijgen omdat hij zichzelf afsluit als hij te warm word, wat de gewone X360 niet deed. Weet het niet zeker want heb het nog nooit gehad om me slim.(Gelukkig) Bewerkt: 17 november 2010 door BoerDave Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ik heb gehoord dat je geen RROD meer kan krijgen omdat hij zichzelf afsluit als hij te warm word, wat de gewone X360 niet deed. Weet het niet zeker want heb het nog nooit gehad om me slim.(Gelukkig) Hmm, nooit van gehoord, maar dat is (voor het eerst, naast de caseswap dan) een slimme zet geweest tegen de RROD Krijg meer zin om de twee X360jes te verpatsen en dan een Slim erbij te halen, dus dan een witte en een zwarte X360 Desondanks ik een zeer slechte ervaring heb met de X360 wil ik toch kijken voor een Slim Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Wtf mensen, laat het gewoon. Ik heb mijn 360 niet laten vallen, er is niks mis mee.. dus het intresseert me niet wat er nog gezegd word ;s Reageren
Hayte Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Het kan ook gewoon zijn dat jouw 360 van begin af aan al "kapot" was. Het is overigens rete slecht van Microsoft (en Sony, eigenlijk) dat de console's zichzelf niet uitschakelen vanwege te veel hitte. Desktop computers kunnen dit al lang, waar is het probleem? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.