Jump to content

Hydraulics


ralgeu

Recommended Posts

Ik kwam laatst dit filmpje tegen op de officiele site van GTA 3. Bij movies is het movie 5. Het gaat hier om een Esparanto met hydraulics. Weet iemand waar die staat of wanneer ik hen krijg?

P.s. Ik heb een foto. Als het nodig is kan ik hem wel laten zien, maar misschien weet iemand waar ik zo al over heb.

P.s 2. Ik heb gezocht onder de zoekfunctie en kon niks vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    5

  • Flitskikker

    3

  • ArticLight

    3

  • ralgeu

    3

Je bedoelt waarschijnlijk de Yardie Lobo. Dit is een bende auto van de Yardies. Het is een rode Esperanto met een luipaardvel interieur en een geel dak. Deze heeft standaard hydrolics.

Je kunt hem vinden op het tweede eiland in de buurt van je savehouse.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

nou volgens mij is het ook geen yardie lobo hoor want in het filmpje zie ik een blauwe esperanto met hydraylics idd, ik heb m ook nog niet gezien maar eerlijk gezegd heb ik nooit geweten dat er autos bestaan die zo kunnen stuiteren, zijn er nogmeer daarvan?

Link to comment
Delen op andere websites

nou volgens mij is het ook geen yardie lobo hoor want in het filmpje zie ik een blauwe esperanto met hydraylics idd, ik heb m ook nog niet gezien maar eerlijk gezegd heb ik nooit geweten dat er autos bestaan die zo kunnen stuiteren, zijn er nogmeer daarvan?

Nee, er zijn geen andere auto's met hydraulische vering in GTA III. Als je het in een filmpje hebt gezien, is het waarschijnlijk een oude trailer van GTA III, en de Esperanto met hydraulische vering is er dan waarschijnlijk uitgehaald. In het uiteindelijk GTA III heeft alleen de Yardie Lobo hydraulische vering. Deze auto vind je vooral op Staunton Island, waar je de missies voor de Yardies ook kunt doen. Voor meer informatie over voertuigen: wikigta! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een plaatjes van de Yardie lobo:

yardielobo0vb.jpg

Je vind deze auto veel op Staunton Island. Bij hun missie telefoon en bij Asuka's huis.

Als je wilt wil ik wel een kaartje maken.

Succes! ;)

Mvg

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

het is een esperanto, en hij is blauw, ik ben er 100% zeker van ik zie dat echt wel hoor. in het filmpje staat de auto bij de parkeerplaats bij 8ball, ik ga wel een keer daar 24 uur staan of hij er een keer staat, want ik wil hem vinden... en ook zie je dat deze alleen aan de voorkant stuiterd, en die yardie stuiterd overal... bestaat er wel een blauwe esperanto eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een Blauwe Esperanto: Klik. Hij stuitert alleen niet. En in dat filmpje is waarschijnlijk een beta versie van GTA3 en is de stuiterende Esperanto eruit gehaald.

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een Blauwe Esperanto: Klik. Hij stuitert alleen niet.

ja volgens mij is dat m, jammer dat ze dat stuiteren er uit hebben gehaald :( maar ik denk toch niet dat t bij 8ball is dat filmpje, want daar is toch geen tankstation? wie weet waar dit filmpje is opgenomen?

edit: in het filmpje hoor je wel toeter geluiden bij het stuiteren, bij de yardie alleen maar sqeeuck geluiden.

Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet waar het filmpje is opgenomen. Bij de benzinepomp daar vlak bij 8-ball. Zie het kaartje

Hij zit op de rode stip, misschien op de blauwe, ik weet het niet meer zeker. Op een van die stippen staat de benzinepomp. Maar ik weet niet of de Esperanto er staat.

Als ie er staat moet je met de Shift knoppen (dacht ik) toeteren. Of ie dan gaat stuiteren weet ik niet.

Mvg

Flitskikker

EDIT: Hij staat op de rode stip. Hier een screen (Ai, ik zie een Bobcat, geen Esperanto. Maar dat kan bij jou anders zijn, dan staat er weer die auto en dan weer die. Je kent het wel.)

sweiss_gta3_bob2.jpg

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb na dat filmpje ook ff direct gekeken. Helaas ook een Bobcat. Maar ze zetten op de officiele site toch geen auto's die helemaal niet in het spel zittten??? Lijkt me vreemd

Ik heb hier ook nog een plaatje van het filmpje:

hydraulics9rq.th.jpg

Bewerkt: door ralgeu
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is niet zo vreemd hoor. Neem nou Darkel, die staat ook nog op de officiele site maar zit ook niet in het spel.

EDIT: Ik hep effe gekeken bij mijn gta3 en daar staat toch wel degelijk een Esperanto hoor.

esperanto8bf.th.png

Ik had 'm gepakt was naar de Pay'n'Spray gegaan totdat ik een blauwe kleur had en toen geprobeerd te stuiteren, maar er gebeurde niks. Toen nog even naar 8-ball gegaan en hij deed nog niks. Conclusie: er staat wel een Esperanto bij het tankstation, maar is niet blauw en kan ook niet stuiteren

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

De enige auto die kan 'stuiteren' is volgens mij de Yardi Lobo. Dit is geen getunede Esperanto want als je ze naast elkaar zet of van bovenaf kijkt zie je dat de ene auto langer is dan de andere. In GTA LCS trouwens staat er bij dat tankstation een Esperanto. Hij is zogezegd aan het tanken maar hij er is niemand bij.

Edit: De Esperanto aan het tankstation in GTA LCS:

esperanto7dj.jpg

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

De enige auto die kan 'stuiteren' is volgens mij de Yardi Lobo. Dit is geen getunede Esperanto want als je ze naast elkaar zet of van bovenaf kijkt zie je dat de ene auto langer is dan de andere. In GTA LCS trouwens staat er bij dat tankstation een Esperanto. Hij is zogezegd aan het tanken maar hij er is niemand bij.

Edit: De Esperanto aan het tankstation in GTA LCS:

esperanto7dj.jpg

kan die wel stuiteren??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...