Jump to content

Hydraulics


ralgeu

Recommended Posts

Ej, allemaal, het is wél mogelijk dat de esperanto hydrolics krijgt! exporteer de .dff en .txd van de esperanto, rename ze naar de yardie lobo, en importeer ze dan als yardie lobo, dan heb je een "stuiterende" esperanto

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    5

  • Flitskikker

    3

  • ArticLight

    3

  • ralgeu

    3

Wil je daar eerst ff een screen van geven?

Een auto gaat niet van een bepaalde kleur stuiteren trouwens, hij kan het of niet. Dat zie je in Vice City met de Voodoo ook, de normale heeft hydraulics, maar de zwarte in de missie Two Big Hit ook. In dat filmpje staat hij trouwens niet eens recht. Het is dus denk ik zo dat R* een auto met Hydraulics in het spel wilden zetten, en daarvoor eerst de Esperanto gebruikt hebben, maar om het bijzonderder te maken, en het aan één groep (de Yardies) te binden het uiteindelijk bij een gangcar de Yardie Lobo hebben gedaan.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

De enige auto die kan 'stuiteren' is volgens mij de Yardi Lobo. Dit is geen getunede Esperanto want als je ze naast elkaar zet of van bovenaf kijkt zie je dat de ene auto langer is dan de andere. In GTA LCS trouwens staat er bij dat tankstation een Esperanto. Hij is zogezegd aan het tanken maar hij er is niemand bij.

Edit: De Esperanto aan het tankstation in GTA LCS:

esperanto7dj.jpg

kan die wel stuiteren??

Nee, helaas niet. Als hij dat wel kon zou het tenminste niet zo'n saaie wagen zijn. In GTA San Andreas is hij tenminste snel en mooi. In GTA Liberty City Stories kan zelfs geen enkele auto "stuiteren", zelfs niet de Yardie Lobo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
Ik kwam laatst dit filmpje tegen op de officiele site van GTA 3. Bij movies is het movie 5. Het gaat hier om een Esparanto met hydraulics. Weet iemand waar die staat of wanneer ik hen krijg?

P.s. Ik heb een foto. Als het nodig is kan ik hem wel laten zien, maar misschien weet iemand waar ik zo al over heb.

P.s 2. Ik heb gezocht onder de zoekfunctie en kon niks vinden.

Hij staat in Shoreside vale en hij staat eigenlijk niet hij rijd overal als je er 1 ziet zijn ze meestal met meer dus kijk uit :t anders komen ze soms wel met 7 yardie lobo's achter je aan.Voor de Hydraulics op de ps2 moet je de rechter analoge stick naar links recht voren :engel: of achter tappen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik weet waar het filmpje is opgenomen. Bij de benzinepomp daar vlak bij 8-ball. Zie het kaartje

Hij zit op de rode stip, misschien op de blauwe, ik weet het niet meer zeker. Op een van die stippen staat de benzinepomp. Maar ik weet niet of de Esperanto er staat.

Als ie er staat moet je met de Shift knoppen (dacht ik) toeteren. Of ie dan gaat stuiteren weet ik niet.

Mvg

Flitskikker

EDIT: Hij staat op de rode stip. Hier een screen (Ai, ik zie een Bobcat, geen Esperanto. Maar dat kan bij jou anders zijn, dan staat er weer die auto en dan weer die. Je kent het wel.)

sweiss_gta3_bob2.jpg

Hee,er komt opeens bij mij een herinnering boven. Ik kan me herinneren dat ik daar bij die benzine station in harwood vaak genoeg een Esperanto heb gejat. Ik weet echter niet of die hydraulics had, ik gebruik de toeter namelijk bijna nooit, maar soms staat daar een Bobcat,soms een moonbeam, en soms een esperanto.

K gta 3 toch maar eens weer installeren.

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het even allemaal uitgezocht. Ik heb GTA 3 weer eens geinstalleerd. Daarna heb ik een 'new game' gestart om cheats en mods uittesluiten. Ik heb eerst even de eerste missie's van luigi uitgespeeld.

Toen ben ik naar het tankstation in hardwood gegaan, de eerste keer stond er een BOBCAT.

Een paar minuten later ben ik er weer naar toe gegaan. En, wat stond daar, een ESPERANTO. Ik dacht, het uur van de waarheid is nu aangebroken. Dus ik jat die Esperanto, die in tegenstelling tot de bobcat met de kont naar de muur geparkeerd stond (verdacht dus). Ik toeter,ik druk de andere hydraulic controls in, maar er beweegt niets hoor. Het is een gewone esperanto. Dus de esperanto in het filmpje is dus waarschijnlijk zeker een mod. oftewel:

Myth Busted :sigaar::bier:

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het even allemaal uitgezocht. Ik heb GTA 3 weer eens geinstalleerd. Daarna heb ik een 'new game' gestart om cheats en mods uittesluiten. Ik heb eerst even de eerste missie's van luigi uitgespeeld.

Toen ben ik naar het tankstation in hardwood gegaan, de eerste keer stond er een BOBCAT.

Een paar minuten later ben ik er weer naar toe gegaan. En, wat stond daar, een ESPERANTO. Ik dacht, het uur van de waarheid is nu aangebroken. Dus ik jat die Esperanto, die in tegenstelling tot de bobcat met de kont naar de muur geparkeerd stond (verdacht dus). Ik toeter,ik druk de andere hydraulic controls in, maar er beweegt niets hoor. Het is een gewone esperanto. Dus de esperanto in het filmpje is dus waarschijnlijk zeker een mod. oftewel:

Myth Busted :sigaar::bier:

Daar waren we al lang achter hoor, lees het topic maar even door ^_^

@ Hieronder: Whaha! Buig voor je meester! :puh:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het even allemaal uitgezocht. Ik heb GTA 3 weer eens geinstalleerd. Daarna heb ik een 'new game' gestart om cheats en mods uittesluiten. Ik heb eerst even de eerste missie's van luigi uitgespeeld.

Toen ben ik naar het tankstation in hardwood gegaan, de eerste keer stond er een BOBCAT.

Een paar minuten later ben ik er weer naar toe gegaan. En, wat stond daar, een ESPERANTO. Ik dacht, het uur van de waarheid is nu aangebroken. Dus ik jat die Esperanto, die in tegenstelling tot de bobcat met de kont naar de muur geparkeerd stond (verdacht dus). Ik toeter,ik druk de andere hydraulic controls in, maar er beweegt niets hoor. Het is een gewone esperanto. Dus de esperanto in het filmpje is dus waarschijnlijk zeker een mod. oftewel:

Myth Busted :sigaar::bier:

Daar waren we al lang achter hoor, lees het topic maar even door ^_^

op precies hetzelfde moment postte ik ook ongeveer hetzelfde en mijn post werd er gewoon uitgeknald :puh: ik zij ook nog dat het geen mod is want het filmpje is van rockstar...

Link to comment
Delen op andere websites

Ej, allemaal, het is wél mogelijk dat de esperanto hydrolics krijgt! exporteer de .dff en .txd van de esperanto, rename ze naar de yardie lobo, en importeer ze dan als yardie lobo, dan heb je een "stuiterende" esperanto

Nee, dan krijg je toch een Yardie Lobo?

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk een mod die het buitenste van de esperranto op een yardie zet,

of het filmpje is bewerkt

Als je het topic doorlas, had je gelezen dat dit om officiële screens van de R* site kwam. En als je verder las, zag je dat dit de beta versie was. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou die Esperanto er op het laatst uitgehaald kunnen zijn dat R* eerst een lowrider chalence wou plaatsen op de plek waar dat benzine station staat maar toch niet gedaan heeft

Een Esperanto is geen Lowrider.

Conclusie: R* heeft hem er op het laatst moment uit gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom er door dit topic pas achter dat cars in GTA III ook hydraulics kunnen hebben!

Ik dacht altijd dat de eerste auto met hydraulics de voodoo in GTA VC was.

Maar dit is leuk om te weten, ook om te weten hoeveel R* na de betaversie nog aanpast!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...