Dracklane Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 Ik vind shoreside vile juist vet daar kan je hard rijden over de wegen die zijn daar tenminste breed, rijden super dure auto's, wegennet is niet fijn er zijn genoeg tunnels en bruggen en je kan gewoon van de berg af rijden om naar je hideout te komen ik heb eigenlijk geen eiland waar ik een hekel aan heb maar ik vindt staunton het vetste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Shoreside Vale is mijn minst geliefde stad. Er zijn wel coole stunt plaatsen, maar over het algemeen vind ik het geen zeer toffe stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) enigste coole aan shoreside zijn de stunts. ik vond het in GTA III nog een leuke stad,,maar hier vind ik het een stuk minder Bewerkt: 18 juli 2006 door mattiejj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Lover Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 Shoreside Vale, het is gewoon moeilijk om iets te vinden, de straten zitten moeilijk 'inelkaar'. En om bij die savehouse te komen moet je een verdomd grote omweg maken. Kheb liever Portland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Shorside vale eeen saaaie stad het is de grooste stad maar er is niets heeel en heel weing wegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Hoinjsz Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 Shoreside Vale is wat onlogisch, maar na de uren die ik er in GTA heb rond gedwaald heb ik er geen problemen mee in LCS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 Shoreside Vale. Waarom ? omdat ik vindt (net zolas zo velen) dat het onlogisch in elkaar zit.Kon je nu nog vliegen zou het al een pak beter zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 't Zou leuker zijn als je kon zwemmen, dat 'durfte' ik wat meer op dat eiland. Verder lopen de wegen niet logisch, alsof ze tijdens het maken van de mapindeling een beetje moe waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
toni_sjeng Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 waarom vinden jullie shordside vale het ins fijne eiland ik vindt het lekker rijden daar het beste eiland dat er is en het is natuurlijk de rijkste:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2006 ja ik haat dat eiland ook ik heb weliswaar geen PSP en/of LCS maar wel GTA 3 en daar is het ook zo kut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PsY Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 ik vind Airport omdat als je auto is onploft er uuren kunt rondwalen. En de vliegtuigen zijn voor niets.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 ik vind Airport omdat als je auto is onploft er uuren kunt rondwalen.En de vliegtuigen zijn voor niets.. het is toch de minst favoriete stad niet minst favoriete wijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 dan denk ik dat ie shoreside vale bedoelt,daar ligt het vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Master100 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2006 Shoreside vale is echt poep het enige leuke eraan is de savehuise de villa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 shoreside vale ziet iemand logica in die wegen ????? geef mij maar stauton island Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.