Jump to content

minst favoriete eiland


mattiejj

Recommended Posts

k vind het 3e eiland het iritantst want je hebt er geen ammunation en als je naar je huis wilt moet je over een brug, ik vind ook dat dat eiland vet leeg is want helemaal bovenaan is het middle of nowhere en helemaal onderaan is het vliegveld waar je toch niks kan doen omdat je niet kan vliegen

nee geef mij maar het 2e daar heb je tenminste alles

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattiejj

    5

  • VforV

    2

  • DenkaanHenk

    2

  • big brunelli

    2

k vind het 3e eiland het iritantst want je hebt er geen ammunation en als je naar je huis wilt moet je over een brug, ik vind ook dat dat eiland vet leeg is want helemaal bovenaan is het middle of nowhere en helemaal onderaan is het vliegveld waar je toch niks kan doen omdat je niet kan vliegen

nee geef mij maar het 2e daar heb je tenminste alles

Ik ben het helemaal met je een Tiesto. Er is geen Ammu-Nation, er zijn irritante kromme weggetjes, de Columbian Cartel heeft er een flink gebied. Het is niet zo heel erg leeg, maar als je naar de Airport kun je helemaal niks doen. Als je bij je Safehouse wil komen , moet je door een gebied van de Columbian Cartel en dat is zeer irritant, omdat ze flinke ruzie met je hebben en altijd op je schieten.

Ik vind die binnenstad ook heel erg raar eruit zien, als je kijkt hoe die wegen eruit zien zal je bijna denken dat je San Francisco ben , door al die verhogingen enzo, die bij San Fierro in San Andreas er beter uit zien en in New York zijn er naar mijn weten helemaal geen verhogingen. Ik heb er me nooit thuis gevoeld. Maar je kunt er wel fijn in racen, je hebt een dam, en een tunnel die je moet laten ontploffen, en ik denk dat er veel leuke missies zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Shoreside.. teweing stad en als je bijvoorbeeld wat ik toen deed.. ambulance missies deed blijf

je maar heen en weer scheuren.. waar je safehouse was in GTA3, daar helemaal beneden moet je soms

helemaal naar het vliegveld crosse.. kort gehouwe: Bruggetje omhoog -> S bocht - Grote brug -> en dan nog een pokke end crosse... gewoon heel vervelend

Link to comment
Delen op andere websites

ik sluit me bij de rest aan die die *** stad waar ik de naam wil van vergeten

maar je hoeft geen omweg te nemen om naar de savehouse te gaan

stap 1. Ga de brug over.

stap 2. Ga bij het eerst huis linkd de oprit op.

stap 3. Ga dan gelijk weer links en dan heb je link bij de heg een opening.

stap 4. Ga daar door en ga dan gelijk link.

stap 5. Rij een klein stukje door en dan kom je bij de garage uit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik sluit me bij de rest aan die die *** stad waar ik de naam wil van vergeten

maar je hoeft geen omweg te nemen om naar de savehouse te gaan

stap 1. Ga de brug over.

stap 2. Ga bij het eerst huis linkd de oprit op.

stap 3. Ga dan gelijk weer links en dan heb je link bij de heg een opening.

stap 4. Ga daar door en ga dan gelijk link.

stap 5. Rij een klein stukje door en dan kom je bij de garage uit.

Je kan je auto daar niet door heen nemen, want het is een loop pad en de heg is solid.. dus die 'truuk'

is niet echt wat je noemt bruikbaar voor de mensen die graag auto rijden.. wat het geval is: 90% niet bruikbaar want iedereen wil rond rijden.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Shoreside Vale :td: als de politie er achter je aan zit en je zit te dicht bij en rand van zo'n heuvel dat stijl naar benden loopt en je krijgt een tik van een politie knal je dat hele eind naar benden en de bochten zijn F*CK

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...