Swedish Power Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 Shoreside Vale Ik vind het zo Dom dat je hele omweg moet maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2006 Nee er zit egt geen logica in..., ik ben het met Mastermind eens: Staunton Island is tog wel het vetst:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2006 (bewerkt) ik zie het heus wel VforV..maar ik kom er niet ik weet wel dat het zon cd'tje is maarr ik weet niet hoe ik daar kom Zo moeilijk is dat toch niet.. Ik vind Shoreside Vale juist best wel leuk Bewerkt: 19 oktober 2006 door Erulezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lua Lua 32 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 shoreside vale natuurlijk alleen leuk vind ik er aan dat je daar die zwarte gangs vind en grote mansions maar voor de rest geraak ik ook de weg kwijt heel stresserend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Zoals iedereen hier vind ik Shoreside Vale mijn minste favoriete eiland. De wegen zijn onoverzichtelijk, er valt er niks te doen. Je moet best wel lang rijden van de ene kant van het eiland naar de andere kant van het eiland en je savehouse ligt op een rare plek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik vind Shoreside Vale juist wel vet, veel natuur en bergen en dat soort shit. Ik vind geen 1 eiland eigenlijk heel slecht, maar ik vind Staunton dan toch wel de slechste, al vind ik Staunton niet eens zo slecht. Portland vind ik leuk omdat er veel te doen is. Dus ik vind Staunton het slechtste eiland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Tja, ik sluit me ok bij iedereen aan. ShoreSide Vale is ook zo klein dat irriteert me gewoon heel erg. Je kan er ok niet echt goed racen(Wat me ook ontzettend irriteerd) want jue valt erg snel in het water. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik vind ook shore side val want zoals meerdere wel zeggen klopen die wegen totaal niet en lopen eigenlijk dood uit .. Het is een saaie buurt met alleen maar woningen eigenlijk The colombian cartel loopt daar rond en die schieten steeds maar op je als je met een duure auto voorbij rijd etz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2006 Ik vind Shoreside Vale het slechtste gedeelte. De plattegrond is slecht gemaakt en er is niet echt veel te doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duckman007 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 ik vind shoreside val de stomste stad dankzij het hoogteverschil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 Ik sluit me het bij iedreen aan ik had nog eerder in een ander topic grzecht dat ik shoresidevale het leukste vond maar dat in onderhand verandert naar portland. Shoresidevale is gewoon rustig gezecht een grote hoop stront. want ik heb ook onderzocht hoe lang het duurt om van het noorde van het eiland naar het zuiden te rijden. op 3 shoresidevale op 2 stouton island dus op 1 portland. Het licht niet aan de groote van het eiland maar aan de wegen want ik heb de snelste weg genomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 ik vind ze allemaal slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 Shoreside Vale...Want: 1. Héééél, hééél slechte infrastructuur 2. Er zitten van die gangs die je altijd maar lastigvallen Het enige leuke is dat savehouse en de lollige dingen die er zijn (dam, vliegveld etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Shoreside Vale...Want: 1. Héééél, hééél slechte infrastructuur 2. Er zitten van die gangs die je altijd maar lastigvallen Het enige leuke is dat savehouse en de lollige dingen die er zijn (dam, vliegveld etc.) Inderdaad, er zijn veel (leuke) bezienswaardigheden, maar qua wegenstructuur is het echt bagger. 2. Er zitten van die gangs die je altijd maar lastigvallen Die zitten in heel Liberty City.. Yakuza, Yardies, Sindacco etc. The Leones zijn de enige die niet op je schieten. Bewerkt: 30 november 2006 door Armageddon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 Ik vind ShoreSide Vale toch het minste. Je kunt er wel het hardste racen en stunten, maar ik vind die villa's, gebouwen en het vliegveld er erg verlaten uitzien. Portland is mijn lievelingseiland. Het wegennet vind ik ook iets minder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.