tiesto Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 k vind het 3e eiland het iritantst want je hebt er geen ammunation en als je naar je huis wilt moet je over een brug, ik vind ook dat dat eiland vet leeg is want helemaal bovenaan is het middle of nowhere en helemaal onderaan is het vliegveld waar je toch niks kan doen omdat je niet kan vliegen nee geef mij maar het 2e daar heb je tenminste alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 k vind het 3e eiland het iritantst want je hebt er geen ammunation en als je naar je huis wilt moet je over een brug, ik vind ook dat dat eiland vet leeg is want helemaal bovenaan is het middle of nowhere en helemaal onderaan is het vliegveld waar je toch niks kan doen omdat je niet kan vliegennee geef mij maar het 2e daar heb je tenminste alles Ik ben het helemaal met je een Tiesto. Er is geen Ammu-Nation, er zijn irritante kromme weggetjes, de Columbian Cartel heeft er een flink gebied. Het is niet zo heel erg leeg, maar als je naar de Airport kun je helemaal niks doen. Als je bij je Safehouse wil komen , moet je door een gebied van de Columbian Cartel en dat is zeer irritant, omdat ze flinke ruzie met je hebben en altijd op je schieten. Ik vind die binnenstad ook heel erg raar eruit zien, als je kijkt hoe die wegen eruit zien zal je bijna denken dat je San Francisco ben , door al die verhogingen enzo, die bij San Fierro in San Andreas er beter uit zien en in New York zijn er naar mijn weten helemaal geen verhogingen. Ik heb er me nooit thuis gevoeld. Maar je kunt er wel fijn in racen, je hebt een dam, en een tunnel die je moet laten ontploffen, en ik denk dat er veel leuke missies zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 Shoreside Vale, te weinig 'stad'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Shoreside.. teweing stad en als je bijvoorbeeld wat ik toen deed.. ambulance missies deed blijf je maar heen en weer scheuren.. waar je safehouse was in GTA3, daar helemaal beneden moet je soms helemaal naar het vliegveld crosse.. kort gehouwe: Bruggetje omhoog -> S bocht - Grote brug -> en dan nog een pokke end crosse... gewoon heel vervelend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hitmanner Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 ik sluit me bij de rest aan die die *** stad waar ik de naam wil van vergeten maar je hoeft geen omweg te nemen om naar de savehouse te gaan stap 1. Ga de brug over. stap 2. Ga bij het eerst huis linkd de oprit op. stap 3. Ga dan gelijk weer links en dan heb je link bij de heg een opening. stap 4. Ga daar door en ga dan gelijk link. stap 5. Rij een klein stukje door en dan kom je bij de garage uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 ik sluit me bij de rest aan die die *** stad waar ik de naam wil van vergetenmaar je hoeft geen omweg te nemen om naar de savehouse te gaan stap 1. Ga de brug over. stap 2. Ga bij het eerst huis linkd de oprit op. stap 3. Ga dan gelijk weer links en dan heb je link bij de heg een opening. stap 4. Ga daar door en ga dan gelijk link. stap 5. Rij een klein stukje door en dan kom je bij de garage uit. Je kan je auto daar niet door heen nemen, want het is een loop pad en de heg is solid.. dus die 'truuk' is niet echt wat je noemt bruikbaar voor de mensen die graag auto rijden.. wat het geval is: 90% niet bruikbaar want iedereen wil rond rijden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomvanhulst Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 ik vind shoreside vale een domme stad want er zijn bijna alleen maar bochten dat is ook niet leuk en ik verdwaal daar de hele tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maikel jonson Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 ik weet zelf nu niet waar ik zit op dat***********eiland je draait gewoon dul het is wel mooi maar moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Het derde eiland, zoals hierboven al reeds vermeld:-geen ammunation;-irritante wegen;-... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 Shoreside Vale. Geen leuke sfeer. Geen wapenwinkels. Kan de weg daar nooit vinden. Geef mij maar Staunton Island. Helemaal me eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ik vind Shoreside Vale maar niks. Geef mij maar het eerste eiland. Vind ik veel gezelliger, het tweede eiland krijgt bij mij ook een hoge prioriteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ik erger me er ook aan dat je niet in dat Research Centrum op die berg kunt komen als je slecht bent met dodovliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2007 Ik vind Shoreside Valey (ofzo iets) egt slegt dat is het minste eiland of stad van alle gta's de infrastructuur is BAGGER .. en de missies zijn owk saai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cenzy Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2007 Ik vind Shoreside Valley het slechts - Moeilijk eiland !! - Er valt niets te doen - Missies zijn daar saai Give me Staunton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Shoreside Vale :td: als de politie er achter je aan zit en je zit te dicht bij en rand van zo'n heuvel dat stijl naar benden loopt en je krijgt een tik van een politie knal je dat hele eind naar benden en de bochten zijn F*CK Bewerkt: 7 februari 2007 door GTAVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.