TomHagen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat het Nothing else matters van Metallica is. Overigens is dat met een symphony orkest, echt prachtig Reageren
Turkse-Maffie Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ik wil wete hoe dit nummer heet. link Reageren
markoes Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik zoek al een tijdje een liedje die zel wel eens in disco's draaien hij gaat zo hoog in de bergen daat staat een hutje jodeldi joledi joledi hoe hoe en verder weet ik hem niet uit m'n hoofd alvast bedankt, groetjes markoes Reageren
demontventoux Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 hoog in de bergen daat staat een hutje jodeldi joledi joledi hoe hoe Bedoel je de "Jodeljump van de Zware jongens? Wat een debiel nummer Reageren
markoes Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 hoog in de bergen daat staat een hutje jodeldi joledi joledi hoe hoe Bedoel je de "Jodeljump van de Zware jongens? Wat een debiel nummer die is egt grappig bedankt Reageren
yvea0 Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Nou,, hoe heet dit liedje??XD http://www.youtube.com/watch?v=sWSiCntEYcg ps: ik heb em zelf upgeload.. alleen ik nam hem op van radio 538 en ik wist het liedje niet:P Reageren
Ferre Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Nou,, hoe heet dit liedje??XDhttp://www.youtube.com/watch?v=sWSiCntEYcg ps: ik heb em zelf upgeload.. alleen ik nam hem op van radio 538 en ik wist het liedje niet:P Yes-R - Uit Elkaar. Reageren
Gangsta Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Iemand die het liedje uit het filmpje van 'Packie Mccreary' weet? http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2589 Alvast bedankt! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Weet iemand welke liedje dit is: Ik bedoel het stukje dat die vissen zingen. Bewerkt: 14 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
BaasB Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Dat liedje heet Everlasting Love. Hij is alleen door veel artiesten gecovered, dus je hebt nogal veel versies. Hier een link naar YouTube: Zoekresultaten ''Everlasting Love''. Daar zitten behoorlijk wat versies tussen, dus je moet maar even kijken welke jij het beste vindt. Reageren
أنت أبدا ستمسكني Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 hallo hoe heet dat liedj op het laatst bij gamekings? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Bedankt BaasB. Na wat vergelijken blijkt het die van Clay Aiken te zijn. Reageren
johansforum Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Hoe heet dit nummer?: Luister! En hoe heten deze laatste twee nummer op het eind: Luister! Reageren
Dastard Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 hoe heet dat liedje dat als je met cod4 met de missie: shock and awe weer opstijgt. dan hoor je zo;n gitaar.en met cod4 multiplayer als je de marines bent hoor je dat ook in het begin. Dat moet je aan Infinity Ward vragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.