tjoef Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik ben opzoek naar een liedje die ik vaak op 'Arrow Classic Rock' hoor. Het is een vrij bekend lied die de wat ouderen onder ons zeker moeten kennen. Het is niet echt rock-achtig maar het heeft er wel iets van weg. Verder word het bezongen door een man die het het lied met een wat zachtere stem bezingt, het is gewoon een Amerikaans lied. Je hoort bij het refrein telkens een soort trompet-achtig melodielijn, soms hoor je ook wat zachte bellen. De reden dat ik geen woorden voor jullie heb is omdat het zacht bezongen word en het niet echt een standaard-refrein heeft. Het is misschien wat onduidelijk maar pogingen waardeer ik zeker. Zijn het echt trompetten die spelen of lijkt het maar zo? Hoe klinkt de gitaarsolo ( ) Probeer zoveel mogelijk details te vergaren Het liefst tekst! En is het een lang lied? Ik zou kunnen zeggen iets van Aerosmith of Led Zeppelin, maar dat is zeer ruim. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 Zijn het echt trompetten die spelen of lijkt het maar zo? Hoe klinkt de gitaarsolo ( )Probeer zoveel mogelijk details te vergaren Het liefst tekst! En is het een lang lied? Ik zou kunnen zeggen iets van Aerosmith of Led Zeppelin, maar dat is zeer ruim. Led Zeppelin is het in ieder geval niet, Aerosmith denk ik ook niet. Het was een tijdje geleden dat ik het liedje hoorde en ik luisterde ook niet echt optimaal, vandaar dat ik niet veel weet. Het liedje was gewoon van normale lengte, het waren inderdaad trompetten in het refrein en het werd door één man gezongen. Hij zong niet echt maar praatte kan je zeggen. Ik kan me echt helemaal niets van de tekst herinneren maar ook al heb je een vermoeden, gewoon posten en anders via PB als het veel nummers zijn. Ik waardeer je moeite zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 AHA! Zei die man misschien iets in de aard van I said hey my life is ok? Dat is in elk geval geen rocklied, en ook niet erg oud. Ongeveer 5-6 jaar. Maar het voldoet aan de beschrijving; trompetten in het refrein en niet gezongen maar gesproken. Het is een vrij opgewekt lied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Zei die man misschien iets in de aard vanI said hey my life is ok? Nee, dat liedje ken ik wel en dat is hem niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Hmm, jammer. Dan heb ik voor de moment geen suggesties meer(tenzij het theme van Rocky) PS: Weet je misschien hoe dat lied van I said hey, my life is OK heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
QuaZ Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik ben opzoek naar een liedje die ik vaak op 'Arrow Classic Rock' hoor. Het is een vrij bekend lied die de wat ouderen onder ons zeker moeten kennen. Het is niet echt rock-achtig maar het heeft er wel iets van weg. Verder word het bezongen door een man die het het lied met een wat zachtere stem bezingt, het is gewoon een Amerikaans lied. Je hoort bij het refrein telkens een soort trompet-achtig melodielijn, soms hoor je ook wat zachte bellen. De reden dat ik geen woorden voor jullie heb is omdat het zacht bezongen word en het niet echt een standaard-refrein heeft. Het is misschien wat onduidelijk maar pogingen waardeer ik zeker. Ik denk aan Guns 'N Roses? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Nu ben ik op zoek naar nog een ander liedje. Khoor hem zo vaak in clubs en discotheken. De sound is een beetje als het begin van >>DIT<< liedje, let niet op het delirious deel kmoet echt hebben, love that bass! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Hmm, jammer. Dan heb ik voor de moment geen suggesties meer(tenzij het theme van Rocky) Nee, dat is het niet. Ik denk aan Guns 'N Roses? Nee, ik ken vrijwel alle Guns 'N Roses nummers en die zijn totaal anders vergeleken met het liedje dat ik bedoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Nu ben ik op zoek naar nog een ander liedje. Khoor hem zo vaak in clubs en discotheken. De sound is een beetje als het begin van >>DIT<< liedje, let niet op het delirious deel kmoet echt hebben, love that bass! Dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Nu ben ik op zoek naar nog een ander liedje. Khoor hem zo vaak in clubs en discotheken. De sound is een beetje als het begin van >>DIT<< liedje, let niet op het delirious deel kmoet echt hebben, love that bass! Dit? Da'z hem! Thanks so muchh! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Ik ben opzoek naar een liedje die ik vaak op 'Arrow Classic Rock' hoor. Het is een vrij bekend lied die de wat ouderen onder ons zeker moeten kennen. Het is niet echt rock-achtig maar het heeft er wel iets van weg. Verder word het bezongen door een man die het het lied met een wat zachtere stem bezingt, het is gewoon een Amerikaans lied. Je hoort bij het refrein telkens een soort trompet-achtig melodielijn, soms hoor je ook wat zachte bellen. De reden dat ik geen woorden voor jullie heb is omdat het zacht bezongen word en het niet echt een standaard-refrein heeft. Het is misschien wat onduidelijk maar pogingen waardeer ik zeker.Rhythms del mundo feat Coldplay - Clocks is mijn beste gok. Bewerkt: 24 augustus 2008 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Rhythms del mundo feat Coldplay - Clocks is mijn beste gok. Ik vrees dat dat bekend nummer, het helaas niet is. Ik denk niet dat er met mijn onduidelijke beschrijving nog veel uit komt rollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berrus Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Rhythms del mundo feat Coldplay - Clocks is mijn beste gok. Ik vrees dat dat bekend nummer, het helaas niet is. Ik denk niet dat er met mijn onduidelijke beschrijving nog veel uit komt rollen. Wat voor soort nummer was het? Klonk het vrolijk of wat triester? Heeft Arrow geen playlist? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Wat voor soort nummer was het? Klonk het vrolijk of wat triester?Heeft Arrow geen playlist? Het was niet echt triest of vrolijk, gewoon een beetje neutraal. Echter, het refrein klonk toch wel weer wat sfeervol. Ik denk dat Arrow best een playlist zal hebben maar ik zou bij god niet weten wat de titel is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berrus Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Wat voor soort nummer was het? Klonk het vrolijk of wat triester?Heeft Arrow geen playlist? Het was niet echt triest of vrolijk, gewoon een beetje neutraal. Echter, het refrein klonk toch wel weer wat sfeervol. Ik denk dat Arrow best een playlist zal hebben maar ik zou bij god niet weten wat de titel is. Als je het nummer weer hoort, is er vaak op zei je, dan moet je gelijk ff in de list kijken. Ik hoop dat ik hem vind. Ik vind het best een uitdaging haha Anders stuur je een mailtje naar Arrow. Dat heb ik ook eens gedaan bij een radiozender. En kreeg best reactie. Bewerkt: 25 augustus 2008 door Berrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.