Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:
Als je het nummer weer hoort, is er vaak op zei je, dan moet je gelijk ff in de list kijken.

Ik hoop dat ik hem vind. Ik vind het best een uitdaging haha :tu:

Anders stuur je een mailtje naar Arrow. Dat heb ik ook eens gedaan bij een radiozender. En kreeg best reactie.

Ik zal je tips zeker gebruiken. Op zich is het allemaal niet zo belangrijk voor me, het is alleen dat k best goede herinneringen aan dat liedje heb en hem dus wil vinden. Maar ik kom hem sowieso ooit nog wel eens tegen.

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:
Als je het nummer weer hoort, is er vaak op zei je, dan moet je gelijk ff in de list kijken.

Ik hoop dat ik hem vind. Ik vind het best een uitdaging haha :tu:

Anders stuur je een mailtje naar Arrow. Dat heb ik ook eens gedaan bij een radiozender. En kreeg best reactie.

Ik zal je tips zeker gebruiken. Op zich is het allemaal niet zo belangrijk voor me, het is alleen dat k best goede herinneringen aan dat liedje heb en hem dus wil vinden. Maar ik kom hem sowieso ooit nog wel eens tegen.

Of je neemt volgende keer dat je hoort met je telefoon ofzo een stuk van het lied op en post het hier.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi ik ben ook op zoek naar een liedje het stond op een van me banden en de kwaliteit is niks

Het is volgens mij Meat Loaf maar kon daar geen resultaten van vinden Dus heb het maar even opgenomen ;)

Hij zit in .rar verpakt ;) Kwaliteit met het opnemen is niet goed want De bandrecorder gaat niet samen met de pc ;),

Klik hier voor het liedje :D

Geplaatst:
Hoi ik ben ook op zoek naar een liedje het stond op een van me banden en de kwaliteit is niks

Het is volgens mij Meat Loaf maar kon daar geen resultaten van vinden Dus heb het maar even opgenomen ;)

Hij zit in .rar verpakt ;) Kwaliteit met het opnemen is niet goed want De bandrecorder gaat niet samen met de pc ;),

Paradise by the Dashboard Light, inderdaad van Meat Loaf. Bij het zoeken zal er wel wat misgegaan zijn want dit is toch een van die liedjes die alom bekend is.
Geplaatst:

Paradise by the Dashboard Light, inderdaad van Meat Loaf. Bij het zoeken zal er wel wat misgegaan zijn want dit is toch een van die liedjes die alom bekend is.

Bedankt :)

Geplaatst:

Ik zoek een liedje, waarvan de titel (dacht ik) ''Wonderful world'' heten, alleen kan ik het nergens vinden op google of youtube... Het word niet echt gezongen door een zanger of zangeres, aangezien het zo'n computer achtige stem is. Volgens mij is het een beetje een house variant, het is best wel hyper muziek. Iemand een idee?

Geplaatst:
Ik zoek een liedje, waarvan de titel (dacht ik) ''Wonderful world'' heten, alleen kan ik het nergens vinden op google of youtube... Het word niet echt gezongen door een zanger of zangeres, aangezien het zo'n computer achtige stem is. Volgens mij is het een beetje een house variant, het is best wel hyper muziek. Iemand een idee?
Dat is denk ik best wel een beetje heel erg vage beschrijving... Waar heb je zelf al op gezocht, welke liedjes waren het zeker niet, is het een remix van een bestaand liedje, veel of weinig tekst, oud of nieuw, etc?
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek het lied dat wordt gedraaid wanneer die ene kerel een grote inbraak doet in de film Oceans Eleven of Twelve. Hij moet dan door een parcours van laserstralen door het uitvoeren van een dans.

Welk lied wordt hier nu weer gedraaid? Het is nogal hysterisch, dacht ik :puh:

@preddy: Meerci!

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Ik zoek het lied dat wordt gedraaid wanneer die ene kerel een grote inbraak doet in de film Oceans Eleven of Twelve. Hij moet dan door een parcours van laserstralen door het uitvoeren van een dans.

Welk lied wordt hier nu weer gedraaid? Het is nogal hysterisch, dacht ik :puh:

La Caution - Thé à la menthe
Geplaatst:
Dat is denk ik best wel een beetje heel erg vage beschrijving... Waar heb je zelf al op gezocht, welke liedjes waren het zeker niet, is het een remix van een bestaand liedje, veel of weinig tekst, oud of nieuw, etc?

Of je kent het nummer niet ^_^

- House

- Nieuw of oud (geen idee eigenlijk, volgens mij niet heel erg oud..)

- Computer achtige stem

- Zingt in refrein ''Wonderful world, crazy/craze my (en nog wat..)

- Het is best een hyper of snel nummer

- Waar ik zelf op gezocht heb? Nou dat gaf ik dus al aan Youtube en Google :Y

Sorry meer weet ik er ook niet van te maken, deze informatie heb ik meer niet. Op google & youtube kwam ik eerder uit op James Morrison of Louis Armstrong maar dat zijn nou niet bepaald Dance/house achtige nummers nietwaar?

Geplaatst:

Of je kent het nummer niet ^_^

- House

- Nieuw of oud (geen idee eigenlijk, volgens mij niet heel erg oud..)

- Computer achtige stem

- Zingt in refrein ''Wonderful world, crazy/craze my (en nog wat..)

- Het is best een hyper of snel nummer

- Waar ik zelf op gezocht heb? Nou dat gaf ik dus al aan Youtube en Google :Y

Sorry meer weet ik er ook niet van te maken, deze informatie heb ik meer niet. Op google & youtube kwam ik eerder uit op James Morrison of Louis Armstrong maar dat zijn nou niet bepaald Dance/house achtige nummers nietwaar?

Enige liedje dat ik kan bedenken is Wonderful Days door Mental Theo en Charles Lownoise.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...