Jay; Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Somebody knows this song? Lee Cabrera feat. Alex Cartana - Shake It. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Somebody knows this song? Lee Cabrera feat. Alex Cartana - Shake It. Dank je! Ik zoek hier al naar sinds die promo voor het eerst op de buis kwam! Reageren
Berrus Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Hoe heet het eerste liedje. Alvast bedankt . Niet moeilijk Dat nummer is van Metallica en heet For whom the bell tolls Reageren
1974 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Hoe heet het eerste liedje. Alvast bedankt . Niet moeilijk Dat nummer is van Metallica en heet For whom the bell tolls Thank you, oh great Berrus . Reageren
yvea0 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) heyy =) weet iemand hoe het liedje bij http://video.google.com/videoplay?docid=80...61210&hl=nl op 3:23 heet? dat hele korte stukje wat dan begint dit liedje werd bij een film gebruikt als het goed is:) weet iemand ook welke film? dankje!!! Bewerkt: 20 september 2008 door yvea0 Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Het is denk ik de mix van Apache. Dat heet Jump On It. ik denk dat die het is, anders is het een andere mix, maar Jump On It is de voornaamste.. Reageren
yvea0 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Het is denk ik de mix van Apache. Dat heet Jump On It. ik denk dat die het is, anders is het een andere mix, maar Jump On It is de voornaamste.. hmm.. dat is hem thank you=D weet iemand in welke film deze werd gebruikt? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik zoek 2 nummers misschien kunnen jullie mij helpen als ik de clip uitleg. De 1e gaat over 2 jongens die worden ergens afgezet en de moeder verwacht dat ze wel naar school gaan maar ipv daar van, gaan ze folders verspreiden om vrouwen in bikini's te zien. Kunnen jullie mij deze vertellen? De 2e gaat over een man met lang haar op een fiets die door New York (?) fietst op een soort BMX/of Mountain Bike. Iemand? Reageren
yvea0 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik zoek 2 nummers misschien kunnen jullie mij helpen als ik de clip uitleg.De 1e gaat over 2 jongens die worden ergens afgezet en de moeder verwacht dat ze wel naar school gaan maar ipv daar van, gaan ze folders verspreiden om vrouwen in bikini's te zien. Kunnen jullie mij deze vertellen? De 2e gaat over een man met lang haar op een fiets die door New York (?) fietst op een soort BMX/of Mountain Bike. Iemand? ik weet de liedjes niet, maar nu je het zegt, de 2e brengt herinneringen op van vroeger=) Reageren
Sandra Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Die eerste zegt me niks, maar die 2e die is "When I get you alone" van Robin Thicke Reageren
tjoef Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Ik zoek 2 nummers misschien kunnen jullie mij helpen als ik de clip uitleg.De 1e gaat over 2 jongens die worden ergens afgezet en de moeder verwacht dat ze wel naar school gaan maar ipv daar van, gaan ze folders verspreiden om vrouwen in bikini's te zien. Kunnen jullie mij deze vertellen? De 2e gaat over een man met lang haar op een fiets die door New York (?) fietst op een soort BMX/of Mountain Bike. Iemand? Eerste weet ik, ik ga even brainstormen over de titel. EDIT1: Ik denk dat in de titel het woord 'alone' of 'lonely' zit. EDIT2: Kheb 'em!! Owner of a Lonely Heart van Max Graham EDIT: Ik was net een minuutje sneller, BaasB Bewerkt: 22 september 2008 door tjoef Reageren
BaasB Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) De 1e gaat over 2 jongens die worden ergens afgezet en de moeder verwacht dat ze wel naar school gaan maar ipv daar van, gaan ze folders verspreiden om vrouwen in bikini's te zien. Kunnen jullie mij deze vertellen? Die weet ik! EDIT: Potverjandriedubbeltjes, tjoef was me 2 seconden voor. EDIT 2: Haha, minuutje? 2 Seconden zul je bedoelen. Bewerkt: 22 september 2008 door BaasB Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Dank aan jullie beiden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Weet iemand hoe dit liedje heet van dit: http://funzooi.nl/games/karaoke.html Ik heb het wel eens gehoord maar ik heb de naam echt neit kunnen vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.