Gta-killer Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Weet iemand hoe dit liedje heet van dit:http://funzooi.nl/games/karaoke.html Ik heb het wel eens gehoord maar ik heb de naam echt neit kunnen vinden FF googlen en je hebt hem zo: Volare - Dean Martin Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 ik ben op zoek naar een liedje waar de tekst ongeveer van is leon see leon see there is nothing i can.... het is een vrouwen stem en er komen gitare invoor/ Reageren
tjoef Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Misschien Jolene van The White Stripes(dat is de cover, en wordt gezongen door een man. De uitvoerder van het originele versie is Dolly Parton) Originele versie: Cover van TWS: (die bevat meer gitaar) Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 dat zijn ze niet in het clipje zie je rood en blouw en gaan er 2 meide gitaar spele tege elkaar . Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Van 0:11 t/m 0:26, zie je Snoop Dogg rappen, in een blauwe Cripz kleding. Hoe heet dat liedje? Reageren
Preddy Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Van 0:11 t/m 0:26, zie je Snoop Dogg rappen, in een blauwe Cripz kleding. Hoe heet dat liedje?Snoop Dogg - Buck 'em Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 dat zijn ze niet in het clipje zie je rood en blouw en gaan er 2 meide gitaar spele tege elkaar . Dan bedoel jij vast KT Tunstall - Suddenly I See Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 jaah dat is hem dankje silver Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Hoe heet het liedje aan het begin? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Hoe heet het liedje aan het begin? Dat moet Young Folks zijn van Peter, Bjorn & John Reageren
GTA Monster Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Weet iemand de tune die hier in voor komt?: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hoe heet het liedje aan het begin? Hoe heet dat stukje dan bij 1:06? Diw iwl ik ook wel weten. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Weet iemand de liedjes die gebruikt worden bij BowlBash op Extreme Sports? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Hey, ff een vraagje. Ik vind allerlij muziek leuk, vond Hardcore eigenlijk nooit echt wat. Maar een nummer vind ik mooi. Take u back van Angerfist, nu is er zo'n wannabe hardcore remix die zogenaamd van Angerfist is, waar dat nummer ook meteen word gedraait. Maar dan gemixt. Weet iemand hoe deze mix heet. Bij de info staat Angerfist - take u backities. Maar dat bestaat niet. Dus weet iemand de naam hiervan? Het eerste nummer dus hier: Edit: Trouwens wel een Speedcore remix volgens mij. Bewerkt: 27 september 2008 door Bigstijn Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hey, ff een vraagje.Ik vind allerlij muziek leuk, vond Hardcore eigenlijk nooit echt wat. Maar een nummer vind ik mooi. Take u back van Angerfist, nu is er zo'n wannabe hardcore remix die zogenaamd van Angerfist is, waar dat nummer ook meteen word gedraait. Maar dan gemixt. Weet iemand hoe deze mix heet. Bij de info staat Angerfist - take u backities. Maar dat bestaat niet. Dus weet iemand de naam hiervan? Het eerste nummer dus hier: Edit: Trouwens wel een Speedcore remix volgens mij. Bedoel je deze: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.