Galiorix Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Het nummer wat je hoort is Terror of my Speedcore en de titel van de mix is 'Angerfist Megamix'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Hoe heet het liedje aan het begin? Hoe heet dat stukje dan bij 1:06? Diw iwl ik ook wel weten. Bedoel je de Eigen Huis en Tuin tune of The Fratellis - Chelsea Dagger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Hoe heet het liedje aan het begin? Hoe heet dat stukje dan bij 1:06? Diw iwl ik ook wel weten. Bedoel je de Eigen Huis en Tuin tune of The Fratellis - Chelsea Dagger Bijde Zocht ik bedankt ervoor Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Ik zoek 2 nummers: 1.Het nummer dat tijdens de intro van Burnout 3 Takedown gedraaid word. Het begint met de regel: 'We are the lazy generation'. Deze regel komt nog erg vaak terug in het nummer. 2.Het klassieke nummer in het hoofd menu van Max Payne. Wat begint met die cello. Ik speel zelf cello en zou die intro zelf ook willen leren spelen maar ik weet niet hoe die heet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 nummer 1 is van limp bizkit-my generation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 2.Het klassieke nummer in het hoofd menu van Max Payne. Wat begint met die cello. Ik speel zelf cello en zou die intro zelf ook willen leren spelen maar ik weet niet hoe die heet. Deze? Naam is zover ik weet neit bekend, maar hij is makkelijk te vinden als download als je: max payne theme song zoekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 nummer 1 is van limp bizkit-my generation Totaal niet Dit is het juiste nummer: The F-Ups - Lazy generation Sorry voor het domme clipje vond niets beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 nummer 1 is van limp bizkit-my generation *fout nummer* Totaal niet Dit is het juiste nummer: The F-Ups - Lazy generation *goed nummer* Sorry voor het domme clipje vond niets beter Ja, dat is hem. Bedankt! Deze:*Intro nummer Max Payne* Naam is zover ik weet neit bekend, maar hij is makkelijk te vinden als download als je: max payne theme song zoekt. Ik wil juist weten hoe dat nummer heet zodat ik de bladmuziek er van op kan zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zoektlied Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Ik zoek een redelijk bekend disco lied. Het refrein is een leuke melodie die altijd in mijn hoofd blijft hangen.. Tussendoor wordt er iets gezongen door een mannenstem, maar de enige regels die ik me kan herinneren waren zoiets als :'i touched your hand' en 'i saw your face', ofzoiets. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het klinkt een beetje als een 'disco-classic', maar volgens mij is het nog een redelijk nieuw nummer. Bvd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Ik zoek een redelijk bekend disco lied. Het refrein is een leuke melodie die altijd in mijn hoofd blijft hangen..Tussendoor wordt er iets gezongen door een mannenstem, maar de enige regels die ik me kan herinneren waren zoiets als :'i touched your hand' en 'i saw your face', ofzoiets. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het klinkt een beetje als een 'disco-classic', maar volgens mij is het nog een redelijk nieuw nummer. Bvd Ik heb even voor je gegoogled, en kwam uit bij dit nummer: Gigi D' Agostino - I'll Fly with You Bewerkt: 29 september 2008 door Arthis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Weet iemand hoe dat Liedje heet bij ongeveer 38 seconden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zoektlied Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Ik zoek een redelijk bekend disco lied. Het refrein is een leuke melodie die altijd in mijn hoofd blijft hangen..Tussendoor wordt er iets gezongen door een mannenstem, maar de enige regels die ik me kan herinneren waren zoiets als :'i touched your hand' en 'i saw your face', ofzoiets. Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het klinkt een beetje als een 'disco-classic', maar volgens mij is het nog een redelijk nieuw nummer. Bvd Ik heb even voor je gegoogled, en kwam uit bij dit nummer: Gigi D' Agostino - I'll Fly with You Bedankt voor de hulp, maar dit is niet die die ik zocht. Maar ik heb hem inmiddels gevonden, toch bedankt! (Voor degene die nieuwsgierig was: het was Narcotic - Liquido) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Bewerkt: 29 september 2008 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Bedankt voor het liedje Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Hoe heet het liedje in dit filmpje: Bewerkt: 2 oktober 2008 door Indycar series Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.