TomHagen Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 Hoe heet het liedje in dit filmpje: Zo doet het filmpje het niet. Je hebt de hele linkt tussen de Youtube-tags gezet. Maar je moet alleen de code gebruiken. Zo dus: [youtube]O26ZbT4k7V4[/youtube] En zie: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Dat is Cold Hot Crash - A lonely place to live, staat wel op iTunes Store mocht je 'm willen downloaden. Bewerkt: 3 oktober 2008 door Jowx URL verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 Extra linkje Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet wat bij 1:13 begint? De tekst op het laatst komt van Conjure One (center of the sun) maar ik heb geen flauw idee van wie deze remix/cover is... Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik hoor het liedje nu best vaak er word heel vaak China in gezegt hoe heet deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik hoor het liedje nu best vaak er word heel vaak China in gezegt hoe heet deze? Kan je niet wat meer details geven. Hoe klinkt het, in wat voor genre valt het, waar hoorde je het etc. Wellicht heb ik een ideetje: Doobie Brothers - China Grove Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 Jay; dat is hem niet maar ik heb hem gevonden toch bedankt dat je voor me hebt gekeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2008 Hoe heet dit liedje ? Hij komt opnieuw van mn bandrecorder, Groetjes Wrieh =) KLIK HIER OM HET ONBEKENDE LIEDJE TE HOREN EN WRIEH TE HELPEN<3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2008 El Condor Pasa van Simon & Garfunkel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2008 El Condor Pasa van Simon & Garfunkel Geef de concurrentie toch eens een kans!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Weet iemand hoe dit nummer heet? http://www.youtube.com/watch?v=SiSyIPruVuM je moet hem ff verder luisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Weet iemand hoe dit nummer heet? http://www.youtube.com/watch?v=SiSyIPruVuM je moet hem ff verder luisteren. Ik denk, of gok op: Prince - Endorphin machine Ik vindt er helaas geen echt clipje van. Dus hoop ik maar dat het die is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berrus Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Weet iemand hoe dit nummer heet? http://www.youtube.com/watch?v=SiSyIPruVuM je moet hem ff verder luisteren. Ik denk, of gok op: Prince - Endorphin machine Ik vindt er helaas geen echt clipje van. Dus hoop ik maar dat het die is Ik weet vrijwel zeker dat dat geen Prince is. Die stem doet me wel wat denken aan The Black Crowes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Weet iemand hoe dit nummer heet? http://www.youtube.com/watch?v=SiSyIPruVuM je moet hem ff verder luisteren. Ik denk, of gok op: Prince - Endorphin machine Ik vindt er helaas geen echt clipje van. Dus hoop ik maar dat het die is Ik weet vrijwel zeker dat dat geen Prince is. Die stem doet me wel wat denken aan The Black Crowes Het is wel van Prince. Hier het bewijs dat Prince dat lied heeft gemaakt en vergelijk maar eens hier of hier of het er op lijkt of niet. Bewerkt: 9 oktober 2008 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berrus Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Hm, nou weer wat geleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Geluid 1: Hoe heet dat liedje, die een beetje irakees klink, die liedje hoor je op 1:14 t/m 1:32? Geluid 2: Op 1:05, zie je een close-up van een vuilnisman, maar hoe heet dat achtergrond liedje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.