Apple-Mac Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Hoe heet dit liedje. Het is een hele bekende (Schande dat ik hem niet ken ) 'Brazil lalalaalalalalala, lalalalaalla brazil...' Zoiets, werd volgensmij vaak bij Ronaldo of Ronaldihno afgespeeld Apple-mac Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Hoe heet dat nummer dat tijdens de reclame van I'ts showtime kickbox gala? Reageren
zoektlied Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Hoe heet dat nummer dat tijdens de reclame van I'ts showtime kickbox gala? Misschien een linkje? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Hoe heet dat nummer dat tijdens de reclame van I'ts showtime kickbox gala? Misschien een linkje? Ik kan 'm nergens op het internet vinden. Je ziet 'm op RTL7. Elke maandag dacht ik, want dan is het programma op de buis. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Hoe heet dit liedje? 60 Earth Hour Reageren
Sandra Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Hoe heet dit liedje?60 Earth Hour Augie March - One Crowded Hour Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Hoe heet dat nummer dat tijdens de reclame van I'ts showtime kickbox gala? Misschien een linkje? Ik kan 'm nergens op het internet vinden. Je ziet 'm op RTL7. Elke maandag dacht ik, want dan is het programma op de buis. Iemand? >>> Door Jowx: Geduld is een schone zaak. Gelieve niet te bumpen in zo'n korte periode.. <<< Reageren
Gta-killer Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) @ Jesperkaj Misschien ff wachten tot maandag, misschien gaat iemand het dan wel kijken.. (ik niet) Bewerkt: 8 april 2009 door Gta-killer Reageren
Die Hard Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Heeft iemand het idee wat het nummer is op 1:39 in het onderstaande filmpje? Ik hoop dat jullie 'm kennen, al m'n voorgaandse pogingen hebben niks opgeleverd. Reageren
zoektlied Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Heeft iemand het idee wat het nummer is op 1:39 in het onderstaande filmpje? Ik hoop dat jullie 'm kennen, al m'n voorgaandse pogingen hebben niks opgeleverd. Wat zoekwerk op google leverde dit op: http://www.youtube.com/watch?v=DEkqmCGFYXk Reageren
Die Hard Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Heeft iemand het idee wat het nummer is op 1:39 in het onderstaande filmpje? Ik hoop dat jullie 'm kennen, al m'n voorgaandse pogingen hebben niks opgeleverd. Wat zoekwerk op google leverde dit op: http://www.youtube.com/watch?v=DEkqmCGFYXk Nee, dat is 'm niet. Maar bedankt dat je het probeerde. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 hoe heel dat nummer van de optimel reclame eigenlijk? Reageren
Wrieh Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Hallo, ik zoek de naam van een liedje dat iedereen wel kent ! hier is het liedje: nu graag nog de naam CLICK HERE PL0X Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Hallo, ik zoek de naam van een liedje dat iedereen wel kent !hier is het liedje: nu graag nog de naam CLICK HERE PL0X Lijkt een beetje op top gun theme song: edit: nee is hem toch niet Bewerkt: 10 april 2009 door Gta-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.