Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Paar dagen lang was er een reclame van konningedag van radio 538 te zien/horen. In die reclame zit een nummer maar welke is het? Ik vond het altijd zoon goed nummer...

Deze? Is er volgens mij een van Tiesto.

Jup, het heet Flight 643 van Tiësto

Bedankt! Die ga ik morgen eens even "echt" beluisteren. Ik ziet nu stiekem met doppies in op mijn kamer.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek de naam van een band en de liedjes, ik heb 2 liedjes gevonden op de bandrecorder, ik heb geen zin om de kabels te verwisselen en de band dus op te nemen

Informatie nummer 1.

Bandnaam: Onbekend zelfde als nummer 2 en 3

Info:Het begin gaat van Pom pom pom dat deuntje dat iedereen wel kent als er iets ergs gebeurd.

Waarschijnlijk afkomstig rond de jaren 60 omdat in die tijd de opname gemaakt is

Het is overigs volledig met instrumenten gedaan

Informatie nummer 2:

Bandnaam: Onbekend zelfde als nummer 1 en 3

Info: Dit is een erg rustig nummer en erg mooi met mooie wisseling tussen hoog en laag, weet eigenlijk niet hoe ik hem moet beschrijven ook deze is waarschijnlijk rond de jaren 60 gemaakt! de meeste kennen deze vast ook wel.

Edit: In het begin hoor je wat van mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Informatie nummer 3:

Bandnaam: Onbekend zelfde als nummer 2 en 1

Info:het begin word gedaan met een rockgitaar. later gaat het van Tu-Tu-Tu-Tu-Tu en dan word er (Denk ik) een ''pauze'' met trommels en een piano gedaan. Daarna gaat het Tu-Tu-Tu weer mooi verder.

Edit: Het klinkt wel alsof die ''pauze'' met een orgel gedaan word

Wie kan mij helpen??!?! Groeten Wrieh.

Ik heb maar ff de liedjes opgenomen, ze zijn niet van altebest kwaliteit, Oude tape + veelse te hard opgenomen

Download de liedjes hier:

http://rapidshare.com/files/228206266/Muziek.zip.html

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een erg oud nummer, denk van rond de jaren 60, 70

de begin text gaat een beedje zo

Give me an ticket for an areoplane, Ain't got time to take a fast train.

Give Me A Ticket For An Aeroplane-Jefferson Airplane. Misschien volgende keer zelf Googelen? Ik kreeg gelijk het antwoord.

@Nuke: Open Your Heart? Of Like A Virgin of Like A Prayer?

@Wrieh, nummer 1=Symphonie nummer 5 van Beethoven :

Klinkt iets anders maar het is 'm wel. Het is wel goede kwaliteit Wrieh van je casette, maar te hard inderdaad, maar ik herkende hem gelijk. De intro hiervan is heel erg bekend.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

heey

ik had een mooi rustig liedje gevonden, maar bij de herinstallatie van windows was dus ook de lijst van mijn favorieten weg in internet explorer!

ik kan het liedje moeilijk na doen maar het was een officieel liedje ( 2 maanden op TMF ofzo ) en je ziet een tafel met wijnglazen, de inhoud van de wijnglazen "dansen" op de muziek.

iemand ?

Niemand :'( ?

hint:

in het begin hoor je, oooh oooh oooohhh ooh ooh ooh oooooooh. het heeft een bepaald ritme.

daarna hoor je I en dan nog wat :$ hij was een keer in de ochtend op TMF!

heelpp please!

EDIT: misschien ga ik wel vindersloon toevoegen!

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

heey

ik had een mooi rustig liedje gevonden, maar bij de herinstallatie van windows was dus ook de lijst van mijn favorieten weg in internet explorer!

ik kan het liedje moeilijk na doen maar het was een officieel liedje ( 2 maanden op TMF ofzo ) en je ziet een tafel met wijnglazen, de inhoud van de wijnglazen "dansen" op de muziek.

iemand ?

Niemand :'( ?

hint:

in het begin hoor je, oooh oooh oooohhh ooh ooh ooh oooooooh. het heeft een bepaald ritme.

daarna hoor je I en dan nog wat :$ hij was een keer in de ochtend op TMF!

heelpp please!

EDIT: misschien ga ik wel vindersloon toevoegen!

Wat voor genre is het?

Kan Kings of Leon zijn met Use Somebody

Link to comment
Delen op andere websites

heey

ik had een mooi rustig liedje gevonden, maar bij de herinstallatie van windows was dus ook de lijst van mijn favorieten weg in internet explorer!

ik kan het liedje moeilijk na doen maar het was een officieel liedje ( 2 maanden op TMF ofzo ) en je ziet een tafel met wijnglazen, de inhoud van de wijnglazen "dansen" op de muziek.

iemand ?

Niemand :'( ?

hint:

in het begin hoor je, oooh oooh oooohhh ooh ooh ooh oooooooh. het heeft een bepaald ritme.

daarna hoor je I en dan nog wat :$ hij was een keer in de ochtend op TMF!

heelpp please!

EDIT: misschien ga ik wel vindersloon toevoegen!

Wat voor genre is het?

Kan Kings of Leon zijn met Use Somebody

Genre weet ik niet :(

het is niet zo heel populaire zanger, het is een best wel traag liedje maar met een toch wel leuke beat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst aan Spaceman, maar toen aan Gives You Hell van The All American Rejects, maar ik ken de clip maar de naam ook even niet meer.. Ik zal voor je gaan zoeken!!

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst aan Spaceman, maar toen aan Gives You Hell van The All American Rejects, maar ik ken de clip maar de naam ook even niet meer.. Ik zal voor je gaan zoeken!!

Nee :puh:

niet Gives you Hell van the All American Rejects. die is nieuw. het is een oud liedje ( DENK IK! )

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je iets meer geven?

EDIT: Taking Back My Love Enrique Eglesias FT Ciara?

nope :puh:

uhhm, het is een 2d filmpje.

in de naam zat iets van kunos of konus. weet niet meer precies :(

EDIT: heb voor de lol ff het liedje gefloten XD

hier is het resultaat ( dit is de intro! )

resultaat: http://rapidshare.com/files/228405205/LIEDJE.wav.html

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al sinds eind 2006 een nummer, en omdat ik het laatst ineens weer een paar keer kort hoorde wil ik het nu wel eens hebben.

Voor zover ik me kan herinneren van 3 jaar geleden zeiden ze op de radio dat het van Madonna was. Het is verder een rustig nummer, waarin in het refrein "wooooooooooeeeeeeeeeeeeehooooooeeeeeehooeeeehooooeeeehoooooeeee (beter kan ik het niet beschrijven :7 ) ...................... your heart" gezongen wordt.

De aanwijzingen zijn karig, maar weet iemand welk nummer dit is?

Nee nu ff zonder gefok, ik denk dat je deze bedoelt:

Eigenlijk speciaal voor Jowx omdat hij zo lief was mijn bericht niet te verwijderen... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...