Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik zelf zoek een liedje, nouja, weet niet zeker of het een liedje is :puh:

maar het gaat dus om dit liedje:

Het liedje start op ongeveer 0.45 seconden :D Dat met die trompetten gaat hem om :engel:

nee, ik ben niet een van die gasten in het filmpje :puh:[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

De laatste tijd hoor ik op de radio (Decibel) vaak een nummer dat de tekst 'I've got a feeling' of in die richting er in voorkomt. Het is een dance/trance nummer.

Iemand idee hoe dit nummer heet?

Deze misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd hoor ik op de radio (Decibel) vaak een nummer dat de tekst 'I've got a feeling' of in die richting er in voorkomt. Het is een dance/trance nummer.

Iemand idee hoe dit nummer heet?

Deze misschien?

Nee, dat is hem niet. 'I've got the feeling' wordt gezongen door een vrouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen van de liedjes die TomHagen gegeven heeft is het, ook Bob Sinclar met de Lala song is het niet. Ik merk wel dat ik iedere keer moeilijke liedjes heb. :puh::D

Het begint dus echt met zo'n publiek dat klapt op het ritme. Dus *klap* *klap* *klap* *klap*, dan komt er na een tijdje lalala. Daarna wordt er gezongen en verstond ik iets in de trant van wat ik verstond: everyday, every. Dus iig een woord met every.

In ieder geval ik wil dit nummer heel graag, want vond het erg goed klinken!

Alvast ontzettend bedankt! :Y:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen van de liedjes die TomHagen gegeven heeft is het, ook Bob Sinclar met de Lala song is het niet. Ik merk wel dat ik iedere keer moeilijke liedjes heb. :puh::D

Het begint dus echt met zo'n publiek dat klapt op het ritme. Dus *klap* *klap* *klap* *klap*, dan komt er na een tijdje lalala. Daarna wordt er gezongen en verstond ik iets in de trant van wat ik verstond: everyday, every. Dus iig een woord met every.

In ieder geval ik wil dit nummer heel graag, want vond het erg goed klinken!

Alvast ontzettend bedankt! :Y:tu:

Volgens mij gaat het over deze klassieker:

Everytime, everyday, anyway, acid.

Dusty Kid - The Cat

Luister anders onmiddelijk vanaf 2.00

Het moet deze wel zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is het ook niet. :N Het is geen dansnummer, ik gok meer iets richting de 80's/90's stijl. :puh: Gewoon met echte instrumenten. Het begin ervan verschilt weinig van New York Groove. Toen ik het hoorde, dacht ik dat het New York Groove was. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op MTV heb je vaak de reclame voor World Stage Tour, wat inhoud dat er iedere vrijdag een concert wordt getoond van een band.

Tijdens die reclame hoor je een nummer van (volgens mij) Oasis. Wie weet welk nummer dit is?

Je hoort een refrein wat lijkt op: 'Rolled in to time' of iets in die geest.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is het ook niet. :N Het is geen dansnummer, ik gok meer iets richting de 80's/90's stijl. :puh: Gewoon met echte instrumenten. Het begin ervan verschilt weinig van New York Groove. Toen ik het hoorde, dacht ik dat het New York Groove was. :puh:

Opus - Live is life

Op MTV heb je vaak de reclame voor World Stage Tour, wat inhoud dat er iedere vrijdag een concert wordt getoond van een band.

Tijdens die reclame hoor je een nummer van (volgens mij) Oasis. Wie weet welk nummer dit is?

Je hoort een refrein wat lijkt op: 'Rolled in to time' of iets in die geest.

Oasis - Shock Of Lightning

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Opus - Live is life

Heel erg bedankt! Deze is het! :Y

Heerlijk nummer, luister het vandaag al een aantal keer, dus alsnog heel erg bedankt, TomHagen! :puh:

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

Op GTA IV heb je een liedje, met de intro van Today Was A Good Day, maar een vrouw zong het volgens mij in het begin, iemand enig idee?

Deze toch:

Kut rappers ook altijd, kunnen nooit eens zelf met wat orgineels komen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...