ZUMZUM Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 (bewerkt) Ik denk niet dat het een bestaandt liedje is. :S Waarom zou dat niet zo zijn? Zo te horen is het zelfs op de radio geweest: Radio Italia Network, en die bestaat echt. Bewerkt: 16 april 2009 door ZUMZUM Reageren
Basssss Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Weet iemand welk nummer dit is? ? Reageren
RobbieB Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Hallo allemaal! Ik heb weer enkele liedjes gehoord op de radio maar weet niet hoe ze heten ! - Song 1: Ze zingen: Everyone goes fun fun fun! - Song 2: Jongens zingen: Shake shake, shake shake shake shake shake! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) - Song 1: Ze zingen: Everyone goes fun fun fun! dada life - fun fun fun misschien? - Song 2: Jongens zingen: Shake shake, shake shake shake shake shake! ??? ken dit lied niet maar kwam er met google op uit Bewerkt: 20 april 2009 door Gta-killer Reageren
RobbieB Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 - Song 1: Ze zingen: Everyone goes fun fun fun! dada life - fun fun fun misschien? - Song 2: Jongens zingen: Shake shake, shake shake shake shake shake! ??? ken dit lied niet maar kwam er met google op uit Dank u! Dit waren de nummers die ik zocht! Reageren
keessie Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) hey ik zat wat te pingelen op mijn keyboard tot ik op het deuntje kwam dat ik al lang zocht in de bijlage en nog eentje wat is de naam van dit liedje? http://www.youtube.com/watch?v=qkxj6UoxXx0 grz liedje.zip Bewerkt: 22 april 2009 door keessie Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 (bewerkt) heyik zat wat te pingelen op mijn keyboard tot ik op het deuntje kwam dat ik al lang zocht in de bijlage en nog eentje wat is de naam van dit liedje? http://www.youtube.com/watch?v=qkxj6UoxXx0 grz Die in je bijlage is Eric Prydz - Pjanoo. Die andere weet ik niet. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 22 april 2009 door Flitskikker Reageren
keessie Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 ok bedankt weet iemand die andere toevallig ook? Reageren
Jay; Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 ok bedankt weet iemand die andere toevallig ook? Ja, als ik het goed heb is dat Rob Dougan - . Reageren
Venzio Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Heee, Alweer een nieuw nummer, alleen ik weet maar een klein gedeelte: "Oops i'm gone, baby...". Meer weet ik helaas niet. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Heee,Alweer een nieuw nummer, alleen ik weet maar een klein gedeelte: "Oops i'm gone, baby...". Meer weet ik helaas niet. Bedoel je misschien Lasgo - Gone ? Reageren
Legenderion Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Wat is het nummer dat over New York gaat in GTA 4? Er zit letterlijk iets van ''New York.." in, tis geen Rock of HipHop volgens mij.. edit: http://www.youtube.com/watch?v=H7XBDaodo1g toch nog gevonden, en tis wel rock :') Bewerkt: 23 april 2009 door Legenderion Reageren
LenteBries Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 HalloHallo Jullie zijn zo lekker bezig met unknown liedjes te vinden en ik had er toevallig ook een Ik heb een video met een opzich wel bekent liedje (deuntje) Maar hijs in het Japans en ik kan niet veel ervan verstaan dus het is super lastig om wat tekst te hebben om op te zoeken Maaar mischien weet een van jullie wie de band is die dit zingt.. HIERZO Reageren
Sandra Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 HalloHallo Jullie zijn zo lekker bezig met unknown liedjes te vinden en ik had er toevallig ook een Ik heb een video met een opzich wel bekent liedje (deuntje) Maar hijs in het Japans en ik kan niet veel ervan verstaan dus het is super lastig om wat tekst te hebben om op te zoeken Maaar mischien weet een van jullie wie de band is die dit zingt.. HIERZO Dat stukje vanaf 0:38 is de japanse versie van "Super Gabber": Reageren
Basssss Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Weet iemand welk nummer dit is? ? ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.