Wrieh Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 hey, ik heb net een liedje op de radio gehoord, het is een Frans/Engels liedje. Het is erg vrolijk. Hier het stuk engelse text: When he takes me in his arms, with his love for me, everything is lovely. It's him for me and me for him, and it's for real, what i feel Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 hey, ik heb net een liedje op de radio gehoord, het is een Frans/Engels liedje. Het is erg vrolijk. Hier het stuk engelse text: When he takes me in his arms, with his love for me, everything is lovely. It's him for me and me for him, and it's for real, what i feel Door gewoon dat stukje tekst wat je hebt in google in te vullen ipv hier kom je op dit uit: Grace Jones - La Vie En Rose (filmpje is van optreden en dus geen goede geluidskwaliteit) Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Hallo iedereen! Ik kwam net tijdens het opruimen van mijn kamer een cd tegen met dit nummer erop; Klik om het nummer te downen Alleen ik kom er maar niet uit welke het is, omdat je namelijk niet goed hoor wat de zanger zingt? Let op; misschien niet voor de tere zielen onder ons! Bewerkt: 16 mei 2009 door Mark B. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Hallo iedereen!Ik kwam net tijdens het opruimen van mijn kamer een cd tegen met dit nummer erop; Klik om het nummer te downen Alleen ik kom er maar niet uit welke het is, omdat je namelijk niet goed hoor wat de zanger zingt? Let op; misschien niet voor de tere zielen onder ons! Een MP3-tje van 670 kB dat volgens mediaplayer eigenlijk een andere bestandsindeling heeft? Tief eens op met je virussen. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Weet iemand welk nummer dit is? ? ? Weet niemand het? Dit gequote begint nogal irritant te worden... Kom op nou... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Weet iemand welk nummer dit is? Ik kan me niet voorstellen dat dit een echt nummer is, denk dat het speciaal voor deze of een andere trailer is gemaakt. De muziek lijkt op eind van het filmpje ook te stoppen, terwijl meeste nummers wel langer duren als 1:24 minuut. Wat je beste kan doen is muziek uit dat filmpje rippen met youtube to mp3 convertor. Reageren
Mark B. Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Hallo iedereen!Ik kwam net tijdens het opruimen van mijn kamer een cd tegen met dit nummer erop; Klik om het nummer te downen Alleen ik kom er maar niet uit welke het is, omdat je namelijk niet goed hoor wat de zanger zingt? Let op; misschien niet voor de tere zielen onder ons! Een MP3-tje van 670 kB dat volgens mediaplayer eigenlijk een andere bestandsindeling heeft? Tief eens op met je virussen. T'is geen virus, je hebt waarschijnlijk geen goeie codecs voor je media player want in VLC speelt ie 'm wel gewoon af. En het is ook maar een nummer van 40 seconden. Reageren
BaasB Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) ZAKKEN WIET Bewerkt: 18 mei 2009 door BaasB Reageren
markoes Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 weet iemand hoe het nummer heet op: 2:35 LINK KLIK HIER alvast bedankt markoes Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Kijk ff bij de reacties daar staat het al. Jump to the Rythym - Sektor 9 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Ik zoek een liedje van Linkin Park. Het is een schreeuwerig liedje, en er wordt iets gezongen van ''Broken down, a victim of your lies''. Bewerkt: 20 mei 2009 door Forumrunner Reageren
.NightFlower Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Ik zoek een liedje van Linkin Park. Het is een schreeuwerig liedje, en er wordt iets gezongen van ''Broken down, a victim of your lies''. Dat is Behind Your Lies Bewerkt: 20 mei 2009 door .NightFlower Reageren
Think Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Te laat Bewerkt: 20 mei 2009 door Think Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.