Bierbuikje Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Hoe heet dit liedje van 0:00 tot 1:30? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dat is Bob Sinclar - Lala Song. Ze hebben hier echter alleen de coupletten gebruikt, en het refrein weggelaten. Reageren
Venzio Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Wie heeft er mee geluistert met Konniningedag '09 bij dat van Amsterdam, Mental Theo zong mee met zo'n nummer, wat lelijk was, maar zonder hem is hij leuk, welk nummer is dat? Reageren
flippie13 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Charly Lownoise & Menthal Theo - Wonderfull days 2008 Bedoel je deze? Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik zoek dat ene liedje dat je vaak hoort in films en zo. Dan lopen twee (verliefde) mensen naar elkaar toe, in slow motion en met gespreide armen. Dan heb je daar altijd dat muziekje bij. Het gaat ongeveer zo: dum-dum-dum-dum-duum-duuuuum ... dum-dum-dum-dum-dum-duum Ja het slaat op niks, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Reageren
BaasB Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik zoek dat ene liedje dat je vaak hoort in films en zo.Dan lopen twee (verliefde) mensen naar elkaar toe, in slow motion en met gespreide armen. Dan heb je daar altijd dat muziekje bij. Het gaat ongeveer zo: dum-dum-dum-dum-duum-duuuuum ... dum-dum-dum-dum-dum-duum Ja het slaat op niks, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. OMG, vertel dan op zijn minst wat voor instrumenten er in voorkomen, en of het een rustig/snel deuntje is... Iets meer info, zou wel fijn zijn. Hier kunde niet zoveel mee. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 ik vroeg me af hoe het nummer heette wat wat begint op 0:45 en een minuutje later ofzo stopt. dat nummer onder die wedstrijd http://www.youtube.com/watch?v=v4OLfIwxmo0&feature=related Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 ik vroeg me af hoe het nummer heette wat wat begint op 0:45 en een minuutje later ofzo stopt.dat nummer onder die wedstrijd http://www.youtube.com/watch?v=v4OLfIwxmo0&feature=related Marching Orders - Brothers in Arms Was niet zo moeilijk om te vinden als je een beedje goed luisterde werdt er een aantal keer Brothers in arms gezongen, Gewoon brothers in arms Green street intypen bij Youtube en je vindt m meteen ^^ Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Hallo ik wil in >>> DIT FILMPJE <<< het liedje weten dat tussen 02:03 en 02:25 afgespeelt word. Alvast bedankt PS let niet op de rest van het filmpje:P (TomHagen bedankt) Bewerkt: 7 juni 2009 door bassiebas6 Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Hallo ik wil in >>> DIT FILMPJE <<< het liedje weten dat tussen 02:03 en 02:25 afgespeelt word.Alvast bedankt PS let niet op de rest van het filmpje:P The Pet Shop Boys - . Reageren
vinnieboy Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Hallo allemaal Ik zoek een liedje wat al een paar jaar oud is (denk ik). Het is een House / Trance nummer met aan het begin Africaanse Trommels (djembee's of van die ronde dingen ze zien er zo uit: __ __ / \--/ \ | | | | ( ) ( ) \__/ \__/ En dan slaan ze erop met stokken ofzo, en dan komt er een beat, stukje stil, en dan van zacht naar harder zon deuntje ja kan het niet typen en dan dat deuntje + de trommels en daarna weer de trommels. Als het deuntje van hard naar zacht gaat (eigenlijk het middenstuk) lijkt het net zo Café del Mar maar kheb er niks op gevonden het zou wel kunnen zijn Remix ofzo, maar niet die van Marco V dusja, Maar het is echt zon vrolijk nummer net als Cafe del Mar als de zon dan onder gaat op Ibiza en heel strand gaat dansen xD ~Weet iemand het nummer? Post maar! ~ xGTAVincex Bewerkt: 7 juni 2009 door vinnieboy Reageren
vinnieboy Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ik zoek dat ene liedje dat je vaak hoort in films en zo.Dan lopen twee (verliefde) mensen naar elkaar toe, in slow motion en met gespreide armen. Dan heb je daar altijd dat muziekje bij. Het gaat ongeveer zo: dum-dum-dum-dum-duum-duuuuum ... dum-dum-dum-dum-dum-duum Ja het slaat op niks, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ja indd en dan loopt het soms dan ook helemala verkeerd af, als het op het einde sneller gaat tuduudu tududuuuuu tudu tdu tduu eu .. Het gaat trouwens zo: Tadadada dam pam pam pam pam Tadadada dam pam pam pam pam Tadadada dam pam pam pam pam Tadadada dam pam pam pam pam Tadadaduuuu pam pam pam pam Tadadaduuuu pam pam pam pam Tadadade tete teteeee teteeteteee teetee Het gaat een beetje in een traag tempo en het gaat op een Orgel ofzo? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Met dududu kunnen we niet veel, misschien lijkt het voor jezelf duidelijk maar een ander kan daar niets mee Bewerkt: 7 juni 2009 door -->nick<-- Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ja indd en dan loopt het soms dan ook helemala verkeerd af, als het op het einde sneller gaat tuduudu tududuuuuu tudu tdu tduu eu .. Het gaat trouwens zo: Tadadada dam pam pam pam pam Tadadada dam pam pam pam pam Tadadada dam pam pam pam pam Tadadada dam pam pam pam pam Tadadaduuuu pam pam pam pam Tadadaduuuu pam pam pam pam Tadadade tete teteeee teteeteteee teetee Het gaat een beetje in een traag tempo en het gaat op een Orgel ofzo? Rap das Armas: Jungle Drum: Reageren
Aizen Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=1143 Hoe heet dit nummer ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.