Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:
Jongens, ff voor de mensen die opzoek zijn naar dat intro van New Kids on the Block... Ze kunnen wel zeggen dat ze dat intro zelf gemaakt hebben, maar vinden jullie dat intro ook niet héél verdacht veel op het intro van dit nummer lijken?

Ik wel in ieder geval.

Ow, beetje verkeerd gelezen denk ik. Jullie bedoelen natuurlijk dat prachtige nummer waar ze op staan te hakken, ik bedoelde dat intro-deuntje dat altijd komt na die leuke happy hardcore. Sorry jongens. :cry:

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand welke Techno muziek Radio 538 nu allemaal draait? Ik zoek een liedje waarvan ik dus de titel niet ken, en 't is Techno, en komt vaan op 538. That's all I know.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook eentje. Hoe heet dat nummer dat in de intro van De sterkste man wordt gebruikt en op dat moment dat ze alle deelnemers laten zien?

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:
Weet iemand welke Techno muziek Radio 538 nu allemaal draait? Ik zoek een liedje waarvan ik dus de titel niet ken, en 't is Techno, en komt vaan op 538. That's all I know.

Titel is Markus Schulz - The new world.

Geplaatst:

Titel is Markus Schulz - The new world.

Ja dit was hem :D.

Nu zoek ik deze alleen nog:

Weet iemand hoe het nummer heet op het deel van de nieuwe TBOGT trailer als Brian Jeremy word geïntroduceerd?
Geplaatst:

Ja en ik heb deze nog nodig. Het liefs voor het einde van de week.

Ik heb ook eentje. Hoe heet dat nummer dat in de intro van De sterkste man wordt gebruikt en op dat moment dat ze alle deelnemers laten zien?
Geplaatst:

Ik heb een of ander leuk melodietje gevonden, wat me heel erg bekend klinkt, maar ik kan er geen echt nummer bijbedenken. :puh: Dus weet iemand waarvan dit stukje/melodietje is, of misschien de naam van het nummer? Want met de naam die het nu heeft (HIJACK) en de informatie van het bestand kan ik ook niks. :puh:

Download:

HIJACK.mp3

Geplaatst:

Hallo! Ik hoorde een week geleden op radio 538 om 8:30 een liedje waarin er heel vaak werd gezongen:

Let's do it!

Let's do it!

Let's do it!

Let's do it!

Wat mij leek werd het gezongen door een man en een vrouw..., niet dat dit goed is maar ik geloofde van wel.

Ik heb me suf gezocht! wie kan mij helpen???/ PLIES! :N

Geplaatst:

Volgens mij, wat mij bijstaat, is het Black Eyed Peas - I gotta feeling

Daarin, staat mij bij, komt ook 'Let's do it' in voor, maar ik weet het niet zeker, luister maar :)

Geplaatst:
Volgens mij, wat mij bijstaat, is het Black Eyed Peas - I gotta feeling

Daarin, staat mij bij, komt ook 'Let's do it' in voor, maar ik weet het niet zeker, luister maar :)

Luister op 2:15 BEDANKT!!!!!!!!! :tu: :tu: :tu: :tu: :tu: :tu: LOVE THIS FORUM! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :tu: :tu: :tu: :tu: :tu:

Geplaatst:
Hallo mensen ik ben opzoek naar het liedje uit de TV serie New Kids 2009 die is 25 september op TV geweest

Er staan 19 afleveringen op internet .

alemaal beginnen de filmpjes met een heel mooi liedje en daar eindigen ze ook mee.

dit is aflevering 1

http://www.youtube.com/watch?v=nIxpObikUzQ

het liedje wat je dus hoort in de Intro dat ben ik aan het zoeken

wie Kan mij hier meer informatie over geven

Ik weet ook nog niet of het wel eens een bestaand liedje is.

Of dat ze dat speciaal voor de serie hebben gemaakt.

Ik hoop dat ik iets meer er over te weten kom nu.

Groeten Roland

Hier vind je de ringtone van de New Kids On The Block. :)

Geplaatst:
Ja en ik heb deze nog nodig. Het liefs voor het einde van de week.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...