King Room Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Weet toevallig één van jullie hoe deze beat heet!! Want hij is vet relaxxx-.. Wil graag die beat weet iemand hoe die heet of heeft hem!! Freestyle Beat!:: MvG. King Room Reageren
Synchro Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 http://video.google.nl/videoplay?docid=515...29&q=parkur Ik wil zo graag weten hoe dat liedje heet. Ik heb het nodig voor een video die ik denk ik ga maken. Heb dit liedje al is eerder gehoord. Bij een Complitation van Barca vs Real Madrid in 2004. Ik moethet eerste liedje weten , niet dat frans ( of andere taal ). Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ierzo Daar vroeg Ewoud het ook Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik zoek ook een liedje waarin de zanger heel de tijd I can't zegt. I can't feel my head arround you, can't feel my body arroudn you, Zoiets is het, kan iemand mij helpen? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Probeer eens de Red hot chilli peper's Reageren
Juju Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Weet iemand misschien waar ik de DJ clue remix van 't liedje: Method man - All i need kan luisteren? Ik vind het echt een te gek nummer en wil 't graag horen. Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 @ Juju Ik heb hem geupload met Rapidshare. Ik hoop dat het de goede is link Daan Reageren
Juju Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Het spijt me Daan , ik bedoelde de remix van dat liedje. Je kan hem horen op The Liberty Jam radio van Gta Liberty City Stories. Toch bedankt Daan Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ow, dat is jammer. Nou ik hoop dat dit de goede is dan. klikkerdeklik Daan Reageren
Spacecraft Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik ben ook op zoek naar de titel van een nummer aangezien dat perfect past onder een zelfgemaakte film die ik hier nog heb. Het nummer is op dit moment vrij populair op onder andere 538. Het is duidelijk een gemixte versie van één van de thema-nummers van het TV programma Expeditie Robinson. Ik denk dat er wel een paar zijn die weten over welk nummer ik het heb, en als je de titel kan geven.. Heel graag. Reageren
King Room Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Weet toevallig één van jullie hoe deze beat heet!!Want hij is vet relaxxx-.. Wil graag die beat weet iemand hoe die heet of heeft hem!! Freestyle Beat!:: MvG. King Room Heeft iemand deze al gevonden?? Ik ben zelf ook druk aan het zoeken maar kan hem niet vinden! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Even wellicht ten overvloede: als iemand een liedje zoekt en de titel niet weet kan er inderdaad gepost worden hier. Als iemand de juiste titel weet kan er natuurlijk ook geantwoord worden. Wat we echter niet meer willen zien zijn de links naar de liedjes. Dát is namelijk warez en derhalve verboden via de forumregels. Graag jullie begrip hiervoor en graag dus ook geen links meer naar aanbieders als Limewire, Kazaa. Ook zelf uploaden via Rapidshare of aanverwante instellingen valt daar dus onder...... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik ben ook op zoek naar de titel van een nummer aangezien dat perfect past onder een zelfgemaakte film die ik hier nog heb. Het nummer is op dit moment vrij populair op onder andere 538. Het is duidelijk een gemixte versie van één van de thema-nummers van het TV programma Expeditie Robinson. Ik denk dat er wel een paar zijn die weten over welk nummer ik het heb, en als je de titel kan geven.. Heel graag. Ik heb op mijn PC wel een nummer staan die duidelijk een mix is van de tune van Expeditie Robinson, en dat is het nummer van DJ Tiësto - He's a pirate. Ik hoop dat dit 'm is... Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Hoe heet het allernieuwste liedje van Robbie Williams? Die is pas uit...weet iemand hem? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik denk dat je deze bedoelt: Rudebox. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.