Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Dat liedje uit die Renault® reclame geloof ik met die hele grote hond en dan is ie opeens weer klein. Dat liedje is VET! Hoe heet die? *verwijderd*.

>>> Door .Levi.: Niet praten over Warez dat kan je een warning opleveren. Je vraagt alleen om het nummer niet wat je er mee gaat doen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog op zoek naar 2 versies van Boten Anna:

1. Ik heb gehoord dat er ook een Russische versie is, weet iemand welke DJ deze gemaakt heeft?

2. Er zijn 2 Nederlandse versies, die van de Gebroeders Ko en een andere, waarvan ik de artiest ook niet weet. De tekst gaat i.i.g. zo: "het klinkt heel bot, maar je hebt een uitgewoonde grot" enz.

Link to comment
Delen op andere websites

naast de gebroeders ko weet ik nog dat basshunter (een zweed) dat nog zingt

edit: ps.: weet nog iemand hoe dit liedje heet (ik denk dat het uit een gta komt (sa??))

give something you can't understand

Bewerkt: door killzone4ever
Link to comment
Delen op andere websites

edit: ps.: weet nog iemand hoe dit liedje heet (ik denk dat het uit een gta komt (sa??))

give something you can't understand

Als het uit SA zou komen, denk ik dat het 'Cypress Hill - Here Is Something You Can't Understand' is:

[b-Real] Here is something you can't understand

[sen Dog] How I Could Just Kill A Man

en dat 4 keer achterelkaar

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer. Het was tussen 3 en 4 uur op een dag in september,3/4 weken gelden dacht ik. Ik keek op MTV naar Top 25: Best Of New Bands volgens mij. Nummer 9 was een hele grappige clip, 4 mannen die op van die lopende banden (jeweet wel, zo'n fitness apparaat). Daarna kwam nummer 8, en de titel daarvan zoek ik. Ik zal de clip even omschrijven. Het is is clip in teken/schilder stijl. Nou, er zit een jongen en een meisje op een bankje in een park. De jongen praat en begint later te fluiten en te zingen, dan gaan ze in de bus naar zijn huis. In de bus begint het meisje ook te fluiten en zingen. Dan in dat huis komen ze erachter dat ze een goed nummer hebben gemaakt en ze nodigen allemaal mensen uit. Je herkent waarschijnlijk het nummer aan het injehoofdblijvenzittende gefluit.

Wie kent dit nummer?

Raar he? Ik weet heel veel details maar de naam van het nummer niet :D[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een nummer:

Hij komt alijtd in Goede Morge Nederland (GMN) s'ochtends op ned1, het is dan in de trugblik van het programma heb je dan een liedje erbij ik wil graag weten wat de naam van dat liedje is :clown:

Alvast Bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer. ... nummer aan het injehoofdblijvenzittende gefluit.

Wie kent dit nummer?

De eerste die je noemt, moet die loopbvanden is OK Go - Here It Goes Again, maar daar ben je niet naar opzoek.

Die ander moet haast wel zijn Peter, Bjorn & John - Young Folks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...