Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Alleseerst wil ik HerrieM bedanken voor Loituma - Ievan Polkka.

Ik weet dat dit al de tweede keer op een korte tijd is, maar goed. Here goes nothing :puh: . Weet iemand hoe dit liedje heet? En ik bedoel dus niet die intro van Knight Rider, maar dat liedje als de auto in San Andreas aan het rijden is. Ik ben het namelijk al een tijdje aan het zoeken.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zie regelmatig de reclame van Mars (even voor de duidelijkheid die chocolade reep :puh: ) Dan zie je die man een Mars eten en gaan alle verlichtingen aan. Nou wil ik dus heel graag weten of iemand mischie dat nummer kent. Alvast bedankt

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of iemand dat liedje kan :$

maar er is sinds kort een reclame dat van Achmea dan gaat er z,n vent op een bank zitten

en dan krijgt hij allemaal van die pennen in hem en dan zet die vent die die pennen in hem doet

z,n liedje aan en dan komt er brand en dan moet die andere met die pennen naar beneden springen

op z,n kussen maarja dat gaat niet echt met al die pennen in.

en dan komt er zo: even Apeldoorn bellen :sigaar:

en dan hoor je dat lied weet iemand mischien hoe dat nummer heet

ik weet niet of iemand dat weet maar ik zou dat lied wel graag willen hebben :puh:

Alvast heel erg bedankt :cya:

EDIT: Bedankt Sheep :D

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Dat liedje heet hot hot hot en is oorspronkelijk in 1982 uitgebracht door Arrow (de artiestennaam van Alphonsus Celestine Edmund Cassell). Later, in 1987 kwam er een amerikaanse salsa-versie van door Buster Poindexter. Deze uitvoering is een grote hit geworden en vrijwel iedere salsa of merengue-band ter wereld heeft dit nummer in zijn reportaire.

Het lied is overigens de soundtrack van De Kleine Zeemeermin 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie regelmatig de reclame van Mars (even voor de duidelijkheid die chocolade reep :puh: ) Dan zie je die man een Mars eten en gaan alle verlichtingen aan. Nou wil ik dus heel graag weten of iemand mischie dat nummer kent. Alvast bedankt

Groet gammie :cya:

Hiervoor moet ik even mijzelf quoten uit dit topic een aantal bladzijdes terug:

hoi weet iemand hoe dat nummer heet dat in de nieuwe reclame van mars word gebruikt ik heb op de site van mars gekeken maar daar kon ik het niet vinden

Volgens mij is het een remix van het nummer Blue Monday van New Order

Dat moet helpen Gammie.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleseerst wil ik HerrieM bedanken voor Loituma - Ievan Polkka.

Ik weet dat dit al de tweede keer op een korte tijd is, maar goed. Here goes nothing :puh: . Weet iemand hoe dit liedje heet? En ik bedoel dus niet die intro van Knight Rider, maar dat liedje als de auto in San Andreas aan het rijden is. Ik ben het namelijk al een tijdje aan het zoeken.

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Weet iemand die? In dat nummer ben ik ook geintreseerd..

Link to comment
Delen op andere websites

Ben op zoek naar het nummer die ongeveer zo gaat:

'Come fly with my Lets fly lets fly away...enz'

Het is denk wel al een wat ouder nummertje. De titel zal er ongeveer wel in de tekst zitten.. Ik vraag dit omdat ik ook graag de zanger ervan wil weten ;)

Alvast Bedankt, groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...