markoes Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hoet het nummer op 0:48 in Alvast bedankt groetjes markoes Reageren
Nissan Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Weet iemand hoe het nummer heet op het deel van de nieuwe TBOGT trailer als Brian Jeremy word geïntroduceerd? Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Weet iemand hoe het nummer heet op het deel van de nieuwe TBOGT trailer als Brian Jeremy word geïntroduceerd? Deze? Reageren
dangerwolf Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Hallo Allemaal! ik wou graag het volgende weten, een kameraad van mij is fan van het huis anubis ( Vraag me niet waarom:P?) hij wil graag weten hoe het nummer heet uit aflevering 364 (Deze !) , het draait om de muziek vanaf 9:59 wie kan me helpen ? Groetjes! Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik vraag met af welk liedje wordt gedraaid op 38 seconden in het filmpje Mr Bean gaat op examen! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens dat vliegtuig? Vind hem wel nice Reageren
Nissan Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Weet iemand hoe het nummer heet op het deel van de nieuwe TBOGT trailer als Brian Jeremy word geïntroduceerd? Deze? Goed geprobeerd, maar dat is de NIEUWE trailer. Ik zoek het nummer uit de Trailer dat Armando en Henrique worden voorgesteld. Samen met Brian Jeremy. Reageren
Twister24 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens dat vliegtuig? Vind hem wel nice Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens dat vliegtuig? Vind hem wel nice Echt bedankt, vind hem namelijk zo mooi Reageren
pbjt Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 weet iemand hoe dat liedje heet dat tijdens aflevering 4 van new kids on the block (boksbal) word afgespeeld?? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky (DJ Paul's Forze Mix) Mvg, Flitskikker Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Wie weet de titels van de eerste twee nummers. BVD! Reageren
Sandra Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Wie weet de titels van de eerste twee nummers. Die eerste is volgens mij een remix van maar dan met een andere tekst. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik zoek een liedje uit een Grolsch reclame, je hoort hem op het laatst. Hij zong iets van 'swift baby swift' maar ik weet niet zeker of dat de songtekst was. Weet iemand hier over welk nummer dit gaat? Alvast bedankt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik zoek een liedje uit een Grolsch reclame, je hoort hem op het laatst. Hij zong iets van 'swift baby swift' maar ik weet niet zeker of dat de songtekst was. Weet iemand hier over welk nummer dit gaat?Alvast bedankt. Moke met Switch: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.