pbjt Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 weet iemand toevallig ook hoe dat liedje heet als ze uit de friettent lopen (Bij af. 3 van New Kids On the Block) Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 (bewerkt) Wie weet het nummer van New Kids - Strand ? Hier te vinden: www.comedycentral.nl/newkids Ik had al een versie van BassHunter gevonden ( http://www.youtube.com/watch?v=hJdbQnStzE0 ) Maar ik was eerder opzoek naar degene die in New Kids wordt gebruikt Iemand ? EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=7bQ5qHtQmxA Gevonden Bewerkt: 21 oktober 2009 door Rickyboy30 Reageren
Dieko Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hoe heet het liedje bij de Karwei reclame. Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hoe heet het liedje bij de Karwei reclame. PETE PHILLY & PERQUISITE - MYSTERY REPEATS? Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Weet iemand van welke band dat teken is dat iedereen draagt? Met ergens een sterretje.. Reageren
Dieko Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hoe heet het liedje bij de Karwei reclame. PETE PHILLY & PERQUISITE - MYSTERY REPEATS? Heel erg bedankt Mister Shemale Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Weet iemand van welke band dat teken is dat iedereen draagt? Met ergens een sterretje.. Kan je niet wat specifieker zijn? En @^, geen dank . Reageren
RJV92 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Gisteren met het uitgaan hoorde ik regelmatig een liedje met daarin: 'I'm in Miama Bitch'. Weet iemand welke dit precies is? Heb wel wat lopen zoeken maar verder dan de 'orginele' versie kom ik niet. Reageren
Dieko Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Gisteren met het uitgaan hoorde ik regelmatig een liedje met daarin: 'I'm in Miama Bitch'. Weet iemand welke dit precies is? Heb wel wat lopen zoeken maar verder dan de 'orginele' versie kom ik niet. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Weet iemand van welke band dat teken is dat iedereen draagt? Met ergens een sterretje.. Kan je niet wat specifieker zijn? En @^, geen dank . Het is een raar teken met een paar bochten die aan weerszijden niet gelijk zijn ofzo.. En rechts is er een sterretje tussen de twee uiteinden. Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Help mij met titel en artiest. Beetje een schreeuwnummer. Rustige tussenstukjes (met rustige zang ook) met gitaar en wild refrein waarbij mensen ook graag tegen elkaar aan gaan beuken. In het refrein komt veel het woord "entertain ya" voor (of wat er op lijkt) en word dan samen met iets anders herhaalt. Schijnt populair nummer te zijn (geweest?). Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Help mij met titel en artiest. Beetje een schreeuwnummer. Rustige tussenstukjes (met rustige zang ook) met gitaar en wild refrein waarbij mensen ook graag tegen elkaar aan gaan beuken. In het refrein komt veel het woord "entertain ya" voor (of wat er op lijkt) en word dan samen met iets anders herhaalt. Schijnt populair nummer te zijn (geweest?). Nirvana - Smells Like Teen Spirit. Klik! Maar die ken je toch wel? Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Help mij met titel en artiest. Beetje een schreeuwnummer. Rustige tussenstukjes (met rustige zang ook) met gitaar en wild refrein waarbij mensen ook graag tegen elkaar aan gaan beuken. In het refrein komt veel het woord "entertain ya" voor (of wat er op lijkt) en word dan samen met iets anders herhaalt. Schijnt populair nummer te zijn (geweest?). Nirvana - Smells Like Teen Spirit. Klik! Maar die ken je toch wel? Ik kende hem ook al behoorlijk lang maar wist de titel en artiest nooit. Dat de titel niet in het refrein zit maakt het er dan moeilijker op. Bedankt voor de titel. Had er van het weekend hoop lol mee gehad. Bewerkt: 26 oktober 2009 door IV trailer Reageren
Twister24 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 (bewerkt) Weet iemand van welke band dat teken is dat iedereen draagt? Met ergens een sterretje.. Kan je niet wat specifieker zijn? En @^, geen dank . Het is een raar teken met een paar bochten die aan weerszijden niet gelijk zijn ofzo.. En rechts is er een sterretje tussen de twee uiteinden. Wat voor muziek is het? Dit is een ster met rare bochten? Bewerkt: 26 oktober 2009 door Twister24 Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Weet iemand van welke band dat teken is dat iedereen draagt? Met ergens een sterretje.. Kan je niet wat specifieker zijn? En @^, geen dank . Het is een raar teken met een paar bochten die aan weerszijden niet gelijk zijn ofzo.. En rechts is er een sterretje tussen de twee uiteinden. Wat voor muziek is het? Dit is een ster met rare bochten? Ik neig meer naar Linking Park, want die zie ik meer lopen eerlijk gezegd :$ Maar in dat logo heb ik geen sterretje kunnen vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.