Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik zoek de volgende liedjes:

En deze

Kijk niet naar de kwaliteit xD. Naar mijn mening is 't toch redelijk duidelijk. Graag alle liedjes uit de fragmenten :D.

Bij mij in de klas werd verteld dat speciale DJ's zijn gevraagd om een nummer te maken voor de shuttle run test, volgen mij is dit nummer dus speciaal daarvoor gemaakt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar de naam van een track die ik wel in het bezit heb, maar ik heb geen naam van het liedje of de artiest gevonden. Het gaat om track no. 6 afkomstig van de "Straat compilatie vol. 1", een mixtape uitgegeven door "Bijlmerstyle". Iemand misschien een tracklist van deze mixtape of de naam van liedje no. 6? :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Heejj,

ik zoek een liedje;

een dance nummer met ik heb iets gehoord met: i can do what i like,

of ik can do what ik do...

misschien kunnen jullie er iets mee maar dance kan ook een remix zijn maar het wordt gezongen door een vrouwenstem/meisjesstem.

alvast bedankt..

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook weer een nieuw liedje, wat volgens mij onder de oude hits erg bekend is. Ik hoorde het vandaag op de radio en wilde het nummer nou eens zelf hebben.

Het is volgens mij een jaren 70/80/90 nummer, gezongen door een man. Er wordt regelmatig door vrouwen uuuuuuuh lalala gezongen. En ik verstond van de tekst een beetje "You've got me home uuuuuuuuh lalala". Omdat er nogal veel lawaai om me heen was kon ik de lyrics zelf niet horen. :puh:

Dus als iemand het nummer herkend of weet waardeer ik dat erg. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...