Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik heb pas op de radio een liedje gehoord wat me bekend voor kwam.. Maar er stond andere tekst in en volgens mij was het ritme wat versneld weet ik niet zeker..

Dit liedje lijkt op dat nummer wat ik gehoord had, Ik bedoel dan de melodie van het liedje.

Het liedje

PS. Het kan ook goed zijn dat ik er helemaal langs zit en het verkeerd gehoord heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pas op de radio een liedje gehoord wat me bekend voor kwam.. Maar er stond andere tekst in en volgens mij was het ritme wat versneld weet ik niet zeker..

Dit liedje lijkt op dat nummer wat ik gehoord had, Ik bedoel dan de melodie van het liedje.

Het liedje

PS. Het kan ook goed zijn dat ik er helemaal langs zit en het verkeerd gehoord heb.

Ik moest bij dat nummer gelijk aan David may met superstar denken. Misschien is dat ook het nummer die je zoekt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pas op de radio een liedje gehoord wat me bekend voor kwam.. Maar er stond andere tekst in en volgens mij was het ritme wat versneld weet ik niet zeker..

Dit liedje lijkt op dat nummer wat ik gehoord had, Ik bedoel dan de melodie van het liedje.

Het liedje

PS. Het kan ook goed zijn dat ik er helemaal langs zit en het verkeerd gehoord heb.

(Ik typ dit ff wat lager, want het teksteditor doet raar)

Heeft het nummer wat jij zoekt precies is het dezelfde melodie of lijkt het erop? Want van Bittersweet Symphony zijn eindeloos veel remixes. :puh: Wel je mogelijk gehoord zou kunnen hebben is deze:

http://www.youtube.com/watch?v=YdQJoCpQElQ

Deze hoor je soms ook wel op de radio. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pas op de radio een liedje gehoord wat me bekend voor kwam.. Maar er stond andere tekst in en volgens mij was het ritme wat versneld weet ik niet zeker..

Dit liedje lijkt op dat nummer wat ik gehoord had, Ik bedoel dan de melodie van het liedje.

Het liedje

PS. Het kan ook goed zijn dat ik er helemaal langs zit en het verkeerd gehoord heb.

Ik moest bij dat nummer gelijk aan David may met superstar denken. Misschien is dat ook het nummer die je zoekt?

Ja dat is hem, dankjewel :dans:

@ X-Qyeh: nee het waren geen remix, ik heb hem al

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een nummer.

(Duh! :duh: waarom zou ik anders posten.)

In de videoclip zie je van die Space Invaders achtige poppetjes door de lucht vliegen.

Op begeven moment worden die uit de lucht geschoten door een Auto die op de zijkanten de vorm van dat schietdingetje heeft.

Meer weet ik niet van dit nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan alsnog iemand mij helpen met het nummer wat ik al een tijdje zoek, aangezien niemand het waarschijnlijk nog wist. :puh:

Het lijkt sprekend op dit:

Niet de songtekst enzo, maar juist dat oeeeeeeeehh ooeeeeeeh, alleen gaat het dan in het nummer wat ik zoek met 'oooeeeeeh oooeeeeh la la la' erachter. Het lijkt er echt sprekend op. Het is door een mannenstem gezongen, engels en komt waarschijnlijk uit de jaren 70/80/90.

Ook versta ik iets van 'you got me home', verder weet ik niet echt veel meer, alleen dat het nummer sprekend op het nummer Liefdesliedjes lijkt qua melodie etc. Ik zou het heel erg op de prijs stellen als iemand kan raden welk nummer.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...