Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:

Klopt, het lijkt inderdaad op reggae en het IS ook reggae, maar het is gespeeld door dezelfde band als de rest van het nummer.

Die ene 10 seconden is NIET een andere band. Het hele nummer is van Sublime.

En als je meeleest met de tekst, zal je zien & horen dat er in die 10 seconden echt word gezongen:

Lees nou maar... :)

Ik weet dat je gelijk hebt, ik weet dat dit hele nummer van sublime is, MAAR het lijkt op een ander reggaenummer (volledig reggae, zonder ska stukjes in). :7

Als je me nou eens een lijst gaf met alle reggae radiohits haal ik hem er wel van tussenuit

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:

Klopt, het lijkt inderdaad op reggae en het IS ook reggae, maar het is gespeeld door dezelfde band als de rest van het nummer.

Die ene 10 seconden is NIET een andere band. Het hele nummer is van Sublime.

En als je meeleest met de tekst, zal je zien & horen dat er in die 10 seconden echt word gezongen:

Lees nou maar... :)

Ik weet dat je gelijk hebt, ik weet dat dit hele nummer van sublime is, MAAR het lijkt op een ander reggaenummer (volledig reggae, zonder ska stukjes in). :7

Als je me nou eens een lijst gaf met alle reggae radiohits haal ik hem er wel van tussenuit

Luister jvj, Zoals Sandra al zij het reggae gedeelte is van die band zelf. Het hoort in het nummer. Er is dus geen eigen versie van.De kans is groot dat als je ieder reggae nummer hebtn beluisterd dat dit hem dan nog niet is.

Het komt namelijk redelijk vaak voor dat er in een nummer ineens voor even van genre wordt verwisseld. Zo houden ze het nummer aantrekkelijk om naar te luisteren.

Geplaatst: (bewerkt)

Luister jvj, Zoals Sandra al zij het reggae gedeelte is van die band zelf. Het hoort in het nummer. Er is dus geen eigen versie van.De kans is groot dat als je ieder reggae nummer hebtn beluisterd dat dit hem dan nog niet is.

Het komt namelijk redelijk vaak voor dat er in een nummer ineens voor even van genre wordt verwisseld. Zo houden ze het nummer aantrekkelijk om naar te luisteren.

Sandra en jij hebben gelijk, MAAR dat wil niet zeggen dat ik er geen ander nummer in herken. Ik weet dat dit nummer van Sublime is en ik weet wat Reggae is, ik zoek gewoon een nummer dat heel erg lijkt op dat fragmentje van 10 seconden. Maar goed, als niemand me wil helpen dan geef ik een andere opgave.

Wat is dit epische nummer? Jullie kennen het allemaal zeker, alleen ken ik de titel niet. Het muziekstukje begint op 00:58 maar is het duidelijkst op 01:20.

Hopelijk komt er over dit nummer geen nutteloze discussie!

Een duidelijker voorbeeld (van hetzelfde nummer)is te vinden op deze video

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

Dat nummer is van Richard Strauss en heet volgens mij Also Sprach Zarathustra. Dat laatste is overigens ook een boek van Nietzsche dus ik weet niet zeker of dit ook inderdaad de titel is en op deze PC (van de zaak) is het laden van Youtube-filmpjes niet mogelijk dus ik kan het niet nakijken......het was ooit een commercial voor Warsteiner pils :bier:

Geplaatst:

Hey,

Hoe heet het beroemde liedje dat je altijd hoort bij een trouwerij?

Als de bruid (en bruidegom) dan aan komen lopen dan hoor je dat...

piraatje

Geplaatst: (bewerkt)

Dat nummer is van Richard Strauss en heet volgens mij Also Sprach Zarathustra. Dat laatste is overigens ook een boek van Nietzsche dus ik weet niet zeker of dit ook inderdaad de titel is en op deze PC (van de zaak) is het laden van Youtube-filmpjes niet mogelijk dus ik kan het niet nakijken......het was ooit een commercial voor Warsteiner pils :bier:

Dankjewel! het is hem! :tu::klap:_O_

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

Nou ik zoek een bekend liedje het gaat ongeveer zo

woehoehoe u you can feel we are ready woehoehoe ofzo iets zet het maar op me profiel

Geplaatst:

Nou ik zoek een bekend liedje het gaat ongeveer zo

woehoehoe u you can feel we are ready woehoehoe ofzo iets zet het maar op me profiel

Typ de exacte songtekst eens in op google of neem een opname van je stem. :tu: woehoehoe ofzo is nogal moeilijk om te raden (beat, toonhoogte, tempo,...), als de tekst getypt is.

Geplaatst:

Oke mijn vorige heb ik eindelijk gevonden.

Maar ik heb meteen weer een nieuwe.

Tijdens dit filmpje wordt er een nummer gespeeld. He heet het nummer

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een liedje van Madonna. Ze zingt iets van: "I donn't need no superman, who tells me who I am', ofzoiets. Alvast bedankt! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...