Proximitus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Iemand al een idee hoe mijn liedje heet? Ik wil het graag weten Ik luisterde op dat moment geen radio, dus heb ik het nummer niet gehoord. Met wat je ons geeft kan ik weinig vinden, alleen dat Liberte geïnspireerd was op een nummer van Michel Sardou genaamd Les Lacs du Connemara. Misschien dat je daar eens bij kunt kijken. Ja, dit is hem. Bedankt Reageren
The GamerII Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik hoor heel vaak op de radio dit liedjeI think i need to try now: I think i need to try now ik weet niet of de tekst goed is maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Misschien James Morisson-Wonderful World? Dat liedje komt vaak op de radio maar dan zegt ie: 'I just wanna cry now.' nee dat is hem niet, het is meer een liedje dat wat rustiger is en niet zo snel! Reageren
BangBros Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Weet er iemand welke nummer dit is Reageren
demontventoux Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Weet er iemand welke nummer dit is Ja Dat is Take my breath away van Jessica Simpson hier heb ej de tekst Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Weet er iemand welke nummer dit is Ja Dat is Take my breath away van Jessica Simpson hier heb ej de tekst Hier moet ik een kleine aanpassing op maken. Het gaat hier namelijk om de orginele versie die ook in Top Gun gebruikt is. Uit 1986. Het is namelijk Berlin - Take my breath away. Jessica Simpsons heeft hem vast en zeker gecoverd. Versie Berlin of Versie Jessica Simpson Dat is toch wel een verschil Bewerkt: 6 januari 2007 door HerrieM Reageren
BangBros Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 weer dankje wel jongens! Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Klik Bij deze film moet je hem als hij helemaal geladen is naar 1.19 min doorspoelen dan rijden ze in een auto en dan hoor je een nummer op de achtergrond, Weet iemand toevalig hoe dat nummer heet? Alvast bedankt Niemand weet dit toevalig? of hoe de titel van dat nummer heet? Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zal er even naar kijken, heb geduld Reageren
Rullez Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik heb weer 2 aanvragen waar ik een paar enkele zinnen van weet (1) You make me feel so good You make me feel so good You Make Me You Make Me Feel So Good Zou gaat dat een tijdje door. (2) Het is voor een deel het liedje van She,s een Maniac, maar oppeens komt er een verandering in en die zinnen zet ik hier wel even neer. It,s mate on the floor like you never sien bevoor i lastic to the base taking heiger to the space Hopelijk kunnen jullie het vinden. Rullez T Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Klik Bij deze film moet je hem als hij helemaal geladen is naar 1.19 min doorspoelen dan rijden ze in een auto en dan hoor je een nummer op de achtergrond, Weet iemand toevalig hoe dat nummer heet? Alvast bedankt Niemand weet dit toevalig? of hoe de titel van dat nummer heet? Ik ben er (eindelijk) achter gekomen. Het nummer heet Tarzan Boy, gezongen door Baltimora. Veel plezier ermee Ik heb weer 2 aanvragen waar ik een paar enkele zinnen van weet(1) You make me feel so good You make me feel so good You Make Me You Make Me Feel So Good Zou gaat dat een tijdje door. (2) Het is voor een deel het liedje van She,s een Maniac, maar oppeens komt er een verandering in en die zinnen zet ik hier wel even neer. It,s mate on the floor like you never sien bevoor i lastic to the base taking heiger to the space Hopelijk kunnen jullie het vinden. Rullez T Bij nr. 1 zou ik zeggen: I Feel so good - Mase. De tweede weet ik niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Nee deze is het niet, jullie hebben allemaal van die slomen liedje. Terwijl hete en lekker vlot nummer is. Rulez Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik ben maar in m'n eentje hoor En ik denk dat ik hem heb gevonden. DJ Thoka - You make me feel so good. Een beetje computer gemaakt, met zo'n soort meisjes stem die het zingt. Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Proximitus ja dat is hem Bedankt voor je reactie ik dacht nooit dat iemand dat wist Reageren
Rullez Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik ben maar in m'n eentje hoor En ik denk dat ik hem heb gevonden. DJ Thoka - You make me feel so good. Een beetje computer gemaakt, met zo'n soort meisjes stem die het zingt. Ja dit is hem, alleen is dit met zo,n licht stemmetje. Heb je ook mischien met een ietsjes zwaardere stem? Reageren
GTAVC Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Weet iemand welk dit liedje is het klinkt ongeveer zo janoowooo keeping it gangsta from we are dont noooow keeping it gangsta ze zingen het bij mij op school alemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.