Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Kan "janoowoo" vertaald worden als "Ya'all know who"? In dat geval heb ik voorzichtig het idee dat het Fabolous - Keeping It Gangsta is:

[Chorus]

Ya'll know who

Keepin' it Gangsta

We come through

Keepin' it Gangsta

Ya'll know how we do

Keepin' it Gangsta

My whole crew

Keepin' it Gangsta

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

eey,

wie kent het nummer proper education van eric prydz

maar dit nummer is op een ander nummer gebaseerd, maar hoe heet dit nummer ?

het nummer wat ik bedoel is al redelijk oud

Dit had je beter in het 'Hoe heet dit liedje'-topic kunnen posten, volgende keer graag daar je vraag plaatsen ;)

Ik heb even voor je gegoogled op de songtekst van het nummer dat je bedoelt, en ik kom uit op het nummer 'Another Brick In The Wall' van Pink Floyd. Dit moet hem zijn volgens mij :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand die reclame gezien van RTL4 met help met vaders in de keuken ? en dan hoor je ook een nummertje weet er iemand welke dat is?

Kun je misschien iets specifieker zijn over welke reclame het is? Bijvoorbeeld waar het een reclame voor is: verzekeringen, product, het zou makelijker zijn om er dan achter te komen.

Proximitus bedankt dat is hem.

Dit nummer is van Grits - ooh aah

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat over dat ze ouders willen helpen om beter te koken.. en dan kun je je opgeven en dat reclame zie je alleen op RTL4 ik zou het geen reclame noemen maar ik weet er geen ander woord voor maar in ieder geval het is dat je je kunt opgeven als vader om beter kok te worden.. en dan helpt RTL4 je om dat te worden maar als dat ondertussen word uitgezonden van '' Bakt je vader er geen zak van '' en dan hoor je ondertussen een nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Ik heb een vraag,

Bij de film The Fast And The Furious Tokyo drift zitten een aantal soundtracks.

Maar ik heb het liedje nodig, wanneer ze met alle chineesjes ( :puh:) Die Mustang van Sean's vader gaan opknappen.

Weet iemand de naam van deze Soundtrack ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Ik heb een vraag,

Bij de film The Fast And The Furious Tokyo drift zitten een aantal soundtracks.

Maar ik heb het liedje nodig, wanneer ze met alle chineesjes ( :puh:) Die Mustang van Sean's vader gaan opknappen.

Weet iemand de naam van deze Soundtrack ?

Ik heb het net even in de film opgezocht en er word niet in gezongen :bonk:

Daarna even naar de soundtrack gekeken en een van de nummers heet Mustang Nismo (feat. Slash). Aangezien ze een Mustang opknappen en er duidelijk een gitaar meespeeld zal het deze zijn. Slash is tenslotte een beroemde gitarist.

Hier een fragment ter controle: Brian Tyler - Mustang Nismo (feat. Slash)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben opzoek naar 2 liedjes deze keer dus hierzo zal ik een paar zinnen zetten.

(1)

You Keep Me Roling You Catche Me Ride And Dirty.

(2)

You Keep Me Roling You Catche Me Ride And Nerdy

(2) Ik weet niet of 2 helemaal goed is maar het is iets met Nerdy het is een Remix van liedje 1. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Liedje 1 is volgens mij van Chamillionaire - Riding dirty, liedje 2 heb ik op YouTube wel eens voorbij zien komen met als titel White and nerdy. Als ik met Google er naar zoek kom ik bij Weird Al Yankovich uit, dus misschien kan je dat eens proberen. :) Succes!

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...