Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik heb nog een vraag: Heel lang geleden in de zomer was er zo'n reclame dat zo'n jongen in een zwembad sprong enz. :? het ging over sportdranken weet iemand misschien welke liedje ik bedoel? : Het ging zo van: I Falling away...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag: Heel lang geleden in de zomer was er zo'n reclame dat zo'n jongen in een zwembad sprong enz. :? het ging over sportdranken weet iemand misschien welke liedje ik bedoel? : Het ging zo van: I Falling away...

iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx, die heel voluit (lekkah mierenneukah) Weird Al Yankovich
Ik heb het aangepast, bedankt voor het melden.. ^^
Ik heb nog een vraag: Heel lang geleden in de zomer was er zo'n reclame dat zo'n jongen in een zwembad sprong enz. :? het ging over sportdranken weet iemand misschien welke liedje ik bedoel? : Het ging zo van: I Falling away...
Zoekfunctie:
Het gaat om een reclame van Sprite

Het nummer is speciaal gemaakt voor Sprite. Er is dus ook geen and bekend die heeft heeft gemaakt.

Sprite bied dit nummer gratis aan als MP3 op hun site. Het is hier te downloaden.

Alleen doet die pagina van die download het niet meer, dus ik denk dat je er heel moeilijk aan kunt komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat om een reclame van Sprite

Het nummer is speciaal gemaakt voor Sprite. Er is dus ook geen and bekend die heeft heeft gemaakt.

Sprite bied dit nummer gratis aan als MP3 op hun site. Het is hier te downloaden.

Alleen doet die pagina van die download het niet meer, dus ik denk dat je er heel moeilijk aan kunt komen.

Kleine aanvulling de artiest en titel: Benjamin Pacheco - I'm Falling Away Het zal moeilijk zijn om het nummer te vinden aangezien Het niet echt een artiest is maar een reclame maker. Er is wel een nieuw zeelandse band die het nummer hebben nagemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een liedje (franstalig) dat vaak op trouwfeesten gespeeld word......(de titel+auteur aub)

Kent dan niemand dit liedje??

Michel Sardou > Les lacs du Connemara

Dit is toch zo een nummer die aan je beschrijving voldoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb iemand mischien enig idee hoe DIT liedje heet?

Rullez, het is bij Youtube filmpjes vaak handig om de comments te lezen. Hierin staat vaak iets over het nummer dat er onder een filmpje is gebruikt. In dit geval staat er dus: Atari Teenage Riot - Speed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...