MegaPilot Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 (bewerkt) 6:47 en hetgeen er op volgt, uit welk liedje komen die lyrics? Bewerkt: 21 februari 2012 door MegaPilot Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 6:47 en hetgeen er op volgt, uit welk liedje komen die lyrics? Marvin Gaye - I heard it through the grapevine Reageren
xoex23 Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) Het begint rond 0:52 Bewerkt: 23 februari 2012 door xoex23 Reageren
Faenty. Geplaatst: 23 februari 2012 Rapport Geplaatst: 23 februari 2012 (bewerkt) woeps verkeerdedeze is het dus: Bewerkt: 23 februari 2012 door Pwned. Reageren
moechy Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Hmm er komt bulletproof, heb het vandaag op TMF gehoord. Het is een clipje met een blond meisje dat wegloopt van iets. Er word regelmatig bulletproof gezongen. Het is niet Van La ROux. Dus als er iemand dit weet, alvast bedankt! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 Hmm er komt bulletproof, heb het vandaag op TMF gehoord. Het is een clipje met een blond meisje dat wegloopt van iets. Er word regelmatig bulletproof gezongen. Het is niet Van La ROux. Dus als er iemand dit weet, alvast bedankt! Bulletproof = check Blonde chick = check Reageren
moechy Geplaatst: 28 februari 2012 Rapport Geplaatst: 28 februari 2012 Hmm er komt bulletproof, heb het vandaag op TMF gehoord. Het is een clipje met een blond meisje dat wegloopt van iets. Er word regelmatig bulletproof gezongen. Het is niet Van La ROux. Dus als er iemand dit weet, alvast bedankt! filmpje Bulletproof = check Blonde chick = check Nee dat is het liedje van La roux en een remix. Heb het btw al gevonden. Was Titanium van David Guetta Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 (bewerkt) Ik zoek een Frans liedje waarin uitgelegd wordt hoe je er moet op dansen. Er wordt 'à gauche' en 'à droit' gezongen, de rest weet ik niet meer. Edit: Deze was het. Bewerkt: 4 maart 2012 door MegaPilot Reageren
MurderbrawlXXL Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 Weet iemand welk nummer dit is? Kwam meende ik in San Andreas voor, die beat althans Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 (bewerkt) Weet iemand welk nummer dit is? Kwam meende ik in San Andreas voor, die beat althans T'is deze! Grandmaster Flash met The Message Bewerkt: 9 maart 2012 door Ice Banana Reageren
MurderbrawlXXL Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Geplaatst: 9 maart 2012 Weet iemand welk nummer dit is? Kwam meende ik in San Andreas voor, die beat althans T'is deze! Grandmaster Flash met The Message Haha thanks bro respect! Reageren
StijnGTA Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Ik zoek een vrij oud nummer,ik weet niet echt hoe het gaat maar het is een redelijk vrolijk nummer. Het begint met een oude man die opstaat, Er komt meerdere keren in voor dat die zelfde man op een oude home-trainer(zo'n fietstoestel voor binnen ) zit. Als hij begint te trappen speelt er zich iets af,ik ben niet zeker maar ik dacht een soort tekening op de muur naast hem. Ook komt er enkele keren in voor dat een groep mensen staan te dansen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 R.E.M. - Shiny Happy People Idioot lied http://www.youtube.com/watch?v=iCQ0vDAbF7s&ob=av3e Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.