ERRWINS Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 (bewerkt) 1 van de 2? Bewerkt: 10 april 2014 door ERRWINS Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Geplaatst: 19 mei 2014 Ik ben opzoek naar de 3 nummers in deze clip in het speciaal de laatste. Wie kan mij helpen [media] [/media] Ik ken die film wel, Convoy, maar ik kan die nummers niet vinden. Mijn music tracker op me telefoon herkent ze niet en op internet is het ook niet te vinden. Als ik naar muziek van Convoy zoek krijg ik alleen maar deze. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ik zoek een liedje, het is een rock achtige ballad gezonden door een vrouw (denk ik). Elk refrein begint met iets van 'Black bird' of iets dergelijk Net gehoord op café, moet weten Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Waarschijnlijk is het Black Velvet, gezongen door Alannah Myles: Reageren
ColaGlas Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 DAT IS 'EM! Heel erg bedankt, brengt leuke herinneringen boven! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 (bewerkt) Hoi, Ik zoek een soundtrack wat in het programma ''Op de vlucht'' van John van den Heuvel voorkomt. De soundtrack komt meerdere malen voor in elke aflevering en ook in het begin. Het is eigenlijk de theme van het programma. Het is met een spaans gitaar. Ik zelf denk dat het een soundtrack uit een van de spellen van Call of Duty komt maar ik weet niet in welke level en game. Ook ben ik niet eens zeker of het wel uit Call of Duty komt of uit een film. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt Bewerkt: 24 juni 2014 door GTAKevin023 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Originele soundtracks van TV programma's worden over het algemeen opnieuw gemaakt. Wellicht is het onderdeel van het programma zelf en is het daarom niet beschikbaar voor een download. Als het niet zo is, dan is het wellicht te achterhalen. Zou je een link kunnen plaatsen met een fragment van YouTube of andere terug kijk sites? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Originele soundtracks van TV programma's worden over het algemeen opnieuw gemaakt. Wellicht is het onderdeel van het programma zelf en is het daarom niet beschikbaar voor een download. Als het niet zo is, dan is het wellicht te achterhalen. Zou je een link kunnen plaatsen met een fragment van YouTube of andere terug kijk sites? Ik heb die soundtrack eerder gehoord. In een game of in een film. Echt waar. Kijk vanaf 00:57. Daar begint het spaanse gitaar stukje. http://www.rtlxl.nl/#!/op-de-vlucht-301928/bbbcecab-5475-3e36-ba61-d1240915cb93 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Jongs, ik zoek een bepaald nummer: Het speelt zich af in het zwart/zit in New York en word gezongen door een meid. Ook hoor je tijdens het refrein constant pistool schoten en speelt het zich vooral af bij een broodjeszaak of iets dergelijks. Iemand enig idee? Destijds ook heel populair. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Jongs, ik zoek een bepaald nummer: Het speelt zich af in het zwart/zit in New York en word gezongen door een meid. Ook hoor je tijdens het refrein constant pistool schoten en speelt het zich vooral af bij een broodjeszaak of iets dergelijks. Iemand enig idee? Destijds ook heel populair. Rond welk jaartal zitten we ongeveer? En is het in het Engels? EDIT: Deze? Bewerkt: 11 juli 2014 door ERRWINS Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Jongs, ik zoek een bepaald nummer: Het speelt zich af in het zwart/zit in New York en word gezongen door een meid. Ook hoor je tijdens het refrein constant pistool schoten en speelt het zich vooral af bij een broodjeszaak of iets dergelijks. Iemand enig idee? Destijds ook heel populair. Deze? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 (bewerkt) Originele soundtracks van TV programma's worden over het algemeen opnieuw gemaakt. Wellicht is het onderdeel van het programma zelf en is het daarom niet beschikbaar voor een download. Als het niet zo is, dan is het wellicht te achterhalen. Zou je een link kunnen plaatsen met een fragment van YouTube of andere terug kijk sites? Ik heb die soundtrack eerder gehoord. In een game of in een film. Echt waar. Kijk vanaf 00:57. Daar begint het spaanse gitaar stukje. http://www.rtlxl.nl/...61-d1240915cb93 Ik wil mijn liedje nog weten! Bewerkt: 19 juli 2014 door GTAKevin023 Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2014 (bewerkt) Het is een hardstyle nummer en zat volgens mij in de hardstyle top 40 van qdance radio april 2014. Je hoort 'm in het liedje zeggen: 'Roll the drums' en dan hoor je geroffel op de beat. Iemand? Ik ben al 20/30min aan het zoeken en net na deze post vind ik 'm: http://www65.zippyshare.com/v/17547220/file.html ( ) (hij zat trouwens in die van december 2013) Bewerkt: 14 augustus 2014 door Nyltje Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ik kwam vandaag deze tegen: Hoe heet die soundtrack die eronder hangt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.