Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Het heet allesinds Push it to the limit, van de zanger ben ik niet zeker maar probeer Giorgio Moroder

eens.

:)

Een kleine toevoeging, Moroder is de componist. De zanger is Paul Engemann.

"Scarface (Push It to the Limit)" is a song performed by Paul Engemann and was composed by Italian record producer Giorgio Moroder and Pete Bellotte. It appeared on the soundtrack for the 1983 motion picture Scarface. This song appeared in the movie in the montage sequence that demonstrated Tony Montana's rise in wealth and position after he deposed and killed Frank Lopez (Robert Loggia) and took over as the head cocaine trafficker in Miami.
Link to comment
Delen op andere websites

afgelopen aflevering van de lama's (18 mei) was een compilatie aflevering. Ze lieten ook een stukje uit "verboden te lachen" zien, over de videotheek locatie.

jeroen die kwam zo'n video inleveren en die was te laat, dus ging ruben zingen van:

wooe hoe hoe hoe hoe hoe (verschillende toonhoogtes) de video is te laat, en dat gaat je boete, de boete is 12 euro (of zoiets.. 3.25 ongeveer)

Volgens mijn ouders was dit een klassiek liedje, door een orkest gespeeld, maar de naam wisten ze niet..

iemand hier die dat wel weet?

Link to comment
Delen op andere websites

afgelopen aflevering van de lama's (18 mei) was een compilatie aflevering. Ze lieten ook een stukje uit "verboden te lachen" zien, over de videotheek locatie.

jeroen die kwam zo'n video inleveren en die was te laat, dus ging ruben zingen van:

wooe hoe hoe hoe hoe hoe (verschillende toonhoogtes) de video is te laat, en dat gaat je boete, de boete is 12 euro (of zoiets.. 3.25 ongeveer)

Volgens mijn ouders was dit een klassiek liedje, door een orkest gespeeld, maar de naam wisten ze niet..

iemand hier die dat wel weet?

Ik herken het wel degenlijk, en weet dat dit deuntje door de componist "Guiseppe Verdi" is gemaakt. Aangezien al zijn stukken mij de jeugdsentimentele gevoelens weer te boven halen, kan ik de titel van deze componie niet achterhalen. Het kan dus Aïda, La Traviata, Nabucco, of een van zijn andere werken zijn.

Nog even door zoeken dus, in ieder geval weet je de componist nu wel :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet er hoe dat liedje heet en het begint zo: "Ya ya ya jippie yow jippe jij BIG SMOKE is in da house".Heb ik gehoort op San Andreas en wil het graag op me psp zetten.

Wie kent de titel en de artiest'rapper)

Edit:nog niemand het gevonden?

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet het 2e liedje in de trailer van Scarface The World Is Yours: http://www.insidegamer.nl/pc/scarfacethewo...ours/videos/469

Alvast bedankt :sigaar:

Het heet allesinds Push it to the limit, van de zanger ben ik niet zeker maar probeer Giorgio Moroder

eens.

:)

Het heet allesinds Push it to the limit, van de zanger ben ik niet zeker maar probeer Giorgio Moroder

eens.

:)

Een kleine toevoeging, Moroder is de componist. De zanger is Paul Engemann.

"Scarface (Push It to the Limit)" is a song performed by Paul Engemann and was composed by Italian record producer Giorgio Moroder and Pete Bellotte. It appeared on the soundtrack for the 1983 motion picture Scarface. This song appeared in the movie in the montage sequence that demonstrated Tony Montana's rise in wealth and position after he deposed and killed Frank Lopez (Robert Loggia) and took over as the head cocaine trafficker in Miami.

Dank jullie, maar ik bedoelde het liedje daarna ^^. Die andere wist ik al :engel:

Dus nogmaals:

"Hoe heet het 2e liedje in de trailer van Scarface The World Is Yours: http://www.insidegamer.nl/pc/scarfacethewo...ours/videos/469"

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet er hoe dat liedje heet en het begint zo: "Ya ya ya jippie yow jippe jij BIG SMOKE is in da house".Heb ik gehoort op San Andreas en wil het graag op me psp zetten.

Wie kent de titel en de artiest'rapper)

Edit:nog niemand het gevonden?

Je bedoelt vast Dr. Dre feat Snoop Dogg- F*ck with Dre day. Die komt op radio Los Santos. Zie hier voor de songtekst. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet dat liedje in de reclame van Casema?

PS: Weet niemand die vorige van mij?

Mvg,

Flitskikker

bedoel je

?

De naam weet ik niet hoor.Maar misschien weten andere leden na het zien van de reclame wel welk nummer het is. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus nogmaals:

"Hoe heet het 2e liedje in de trailer van Scarface The World Is Yours: http://www.insidegamer.nl/pc/scarfacethewo...ours/videos/469"

Motley Crue - Kickstart my Heart

Ik zoek het liedje dat je hoort aan het begin en het einde van Las Venturas Stories.

Het komt ook op een serie.

Alvast bedankt static.gif

Ik denk dat het Charlie Clouser - Let It Ride is

Link to comment
Delen op andere websites

En nog één.

Bestaat er een liedje van Eminem ft. Snoop dogg

50cent ft. Snoop dogg en The game ft.Snoop dogg.

Willen jullie dan een titel zeggen als het teveel zijn,jij mag het ook graag horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nog een liedje van SA:

Het gaat zo:Motherfucking motherfucking uh thits de way im heared dressing ..

Heb al het Sa beoekje opengedaan en ik denk dat het Eazy-E is maar ben het niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...