Arthis Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Heej, weet iemand hoe het liedje heet waar ze in zingen: 'oh, wath a Beautiful day". Het wordt gezongen door een man en niet door 'The Bedspins', 'queen', 'U2', en ook niet door 'live 8'. Het is zo een liedje met een lekkere beat. Het, ik vermoed het refrein, begint met 'oh wath a beautiful day' Alvast bedankt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Het eerste nummer wat bij mij opkomt is van C-Mon & Kypski ft. Pete Philly - Make My Day Het Youtubefilmpje: Reageren
Advancegta Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik kon geen ik zoek een film topic vinden dus plaats ik het maar hier. Ik zoek dus een film. Deze film is enkele maanden geleden op tv geweest. Ik geloof dat dat 1 of 2 dagen nadat scarface op tv was. Al pacino speelt er in mee. In het begin wordt hij uit de gevangenis vrijgelaten en dan is er veel verandert op de straat. Wat later gaat hij met zon kleine neger naar een coke deal waar die neger (Of cubaan ofzo) wordt neergeschoten.Dan zegt al pacino nog ''je zei dat het je vrienden waren''. Al pacino opent geloof ik zijn eigen club, de naam weet ik niet meer. Aan het einde wil hij met de trein de stad verlaten maar dat lukt niet want ik geloof vlak voordat hij de trein instapt wordt hij neergeschoten. Wie weet welke film dit is? Reageren
Arthis Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Het eerste nummer wat bij mij opkomt is van C-Mon & Kypski ft. Pete Philly - Make My DayHet Youtubefilmpje: Super bedankt, HerrieM! Ik kon er maar niet opkomen. Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik kon geen ik zoek een film topic vinden dus plaats ik het maar hier. ....Wie weet welke film dit is? Het is even geleden dat ik de film geien heb, en ik zou ook niet weten of hij laatst weer op tv is geweest, maar ik vermoed dat je de film Carlito's Way bedoeld. Reageren
Preddy Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Hallo :oIk ben het liedje van ''die ene'' Seat reclame aan het zoeken, weten jullie hoe deze kan heten? (Die ene reclame met dat dat ventje in een Seat Stationwagen denkt dat het een racewagen is, en daar hard mee gaat rijden. En dat het beeld zo vervormt dat de auto sportiever lijkt. En ik zoek ook de notenbalk van de ''A-Team'' soundtrack.. Alvast bedankt Ik denk dat ik 'm vandaag heb gezien, is het misschien ? Reageren
ikt Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Dat is hem, heel erg veel dank Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Hoe heet het liedje bij mr bean holiday als ze met z'n drieën in de mini over een brug rijden en dat mr bean naar de eerste ringtone luisterd. Ik heb het liedje nodig bij de brug en niet van de ringtones die daarna komen. Reageren
Preddy Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Hoe heet het liedje bij mr bean holiday als ze met z'n drieën in de mini over een brug rijden en dat mr bean naar de eerste ringtone luisterd. Ik heb het liedje nodig bij de brug en niet van de ringtones die daarna komen.Dat is het intromuziekje van . Reageren
markoes Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Hoe heet dit liedje??? KLIK HIER alvast bedankt groetjes, Markoes Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Jerk It Out - The Caesars. Reageren
markoes Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Jerk It Out - The Caesars. ok bedankt!!!! Reageren
Scarcetti Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Dit Liedje StààT Op DéZe BloG onder de Naam'' » `Fresh MuziiK ` « (2008) '' natuurlijk is dit niet de echte naam van Het Liedje Wéét ieMand Hoe Dit Liedje Héét Pléase X-) Bewerkt: 25 januari 2008 door Scarcetti Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Dit Liedje StààT Op DéZe BloG onder de Naam'' » `Fresh MuziiK ` « (2008) '' natuurlijk is dit niet de echte naam van Het Liedje Wéét ieMand Hoe Dit Liedje Héét Pléase X-) Ik heb even geGoogled op de sontekst van het nummer en op YouTube gezocht en het is in ieder geval het nummer Bring The Noise van Public Enemy. De versie met Benny Benassi lijkt er erg op, maar ik twijfel of dat de exacte versie is... *KLIK*. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Hoe heet het liedje wat je hoort na de intro van de Eppo's, in dit filmpje van MasterMovies? Klikkie! Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.